Gå til innhold

In Love With Life

InLoveWithLife

Anbefalte innlegg

Nå skal vi ut å spise, og så skal vi på Kevin James og Ray Romano-show ;)

Har shoppa helt syyyykt!!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fy søren, showet var helt enormt!!!! :)

Min kjære ble dårlig under middagen i dag (har vært litt gal dårlig i hele ettermiddag), så han orka ikke være med på showet. Han gikk å la seg..

Først kjente jeg at jeg ble Jævli skuffa, og litt småsur egentlig.. Er jo ikke så gøy å dra på sånt show alene, i Las Vegas!! Men herregud, min kjære kan jo ingenting for at han ble dårlig.. Så jeg dro alene.. Og det angrer jeg ikke på!!!

Først var det en som varma opp. Han var egentlig overraskende morsom. Så var det Ray sin tur. Jeg liker ikke alle elsker Raymond, men han var utrolig artig på scena! Så kom han andre tilbake, fortsatt morsom, før Kevin kom. Det var som å se han i Kongen av Queens når han går i private klær. Det var jeans, lang skjorte, og en slags caps.. Husker ikke helt hva den capsen heter.. Som på en måte er en bakvendt caps? Mange eldre menn som bruker slike, men de er jo annerledes enn den han hadde på seg selvfølgelig.. Anyway..

Når Kevin var ferdig, kom de begge to ut på scena, og publikum fikk spørre om spørsmål. Da var det blant annet en som ba om å få se dansen til Kevin i Hitch, og da tok han "the q-tip" :ler:

Showet varte i ca 1,5 timer. Var kjempe artig. Lenge siden jeg har ledd så mye ;)

Jeg ble også sjekka opp av en fra Chicago, som syntes synd i meg som satt alene. Han satt forsåvidt alene han også, men han hadde flere med seg i salen på andre rader. Han var egentlig litt kjekk også ;) hadde vært i Sverige, men ikke Norge. Ikke ennå :P

Med en gang showet startet, så syns jeg kjempe synd på min kjære. Showet var veldig bra, og jeg vet han hadde digga det. Så skuffelsen og surheten forsvant med en gang. Når jeg da kommer inn igjen på rommet, møter jeg han på badet. Formen er litt bedre sier han etter at jeg spør hvordan det går. Han mener showet var kort, men 1,5 time er da lenger enn hjemme i Norge.. Men for all del, til 140 dollar pr billett, så kunne det godt vart litt lenger..

Min kjære spør så videre om det var noe gøy, og eg svarer jo ærlig og sier det var kjempe gøy faktisk. Og da blir min kjære drit sur...

"hva ville du jeg skulle si da, skulle jeg lyve å si det ikke var bra??"

"mumle mumle kasta bort tusen kroner mumle mumle"

"du kan jo ikke noe for at du har blitt dårlig kjære... Men det var endog synd at du var dårlig, for jeg tror du hadde likt det du også"

Ikke noe svar.. Og han legger seg i senga med ryggen mot min side..

Jeg kjenner jeg blir litt småirritert..

Før jeg gikk, så sov han i ca 30 min og jeg vekka han og spurte om han ville være med. Han visste ikke.. Så sa jeg at jeg ville gå, så om han ville være med så måtte han gjøre seg klar for jeg skulle gå da. "javel, jeg får vel bli med". Han tar på seg skoene, men snur på gulvet og stuper tilbake til senga og sier at han blir der..

Det er da vel pokker ikke min feil???

Jaja, jeg skjønner at han blir skuffa når jeg sier at det var veldig bra, men han hadde faktisk muligheten men han valgte å la vær. Han kunne blitt bedre når han kom ned dit og begynte å le, men han valgte å ikke prøve en gang.. Hva mer kan jeg gjøre med det?? Hvorfor skal han ødelegge mitt humør også????

Er spent på hvordan han er ikke morgen..

Men utenom det, så koser vi oss Max :) og jeg er kje ør glad i fine kjæresten min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi da! :troest: Jeg skjønner skuffelsen din, men ble glad da jeg leste at du vet at det ikke er noe han kan hjelpe for (at han ble syk). Jeg syns ærlig talt at han har oppført seg litt barnslig her, men kanskje han innser det selv når han får tenkt seg litt om?

Håper dere koser dere nå! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det kan hende vi leier en bil og får med oss begge deler Appifany :)

I dag er det en myyye bedre dag!! Min kjære er frisk igjen nå (var uvel noen timer på morgenen), og han har sagt unnskyld og alt er fint :)

Når sånne ting skjer mellom oss, så vet jeg at han trenger bare noen timer på seg, evt en god natt søvn om det er på kvelden, så er alt bra igjen. Han kommer alltid krypende bort til meg under dyna og gjør alt godt igjen :)

Er bare så irriterende der og da, så godt å få ut litt frustrasjon.. :P

Nå skal vi straks til Las Vegas Premium Outlet (igjen.. Hehe) og kjøpe veske til meg. Jeg fant en Guess-veske til billig penge i går som jeg har tenkt på helt til nå, så da må jeg bare kjøpe den ;)

Så skal vi til downtown, til Fremont, og spise Spareribs. Jeg gledet meg. Nam!!

Endret av InLoveWithLife
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I love Vegas, men fy så blakke vi blir.. :ler:

Vi shopper og shopper og shopper..

Jeg har kjøpt blant annet:

- 3 jeans

- 3 dressbukser

- 2 topper

- treningst-shirt

- treningsbukse

- Adidas Good year

- Nike shox

- joggesko

- vinterstøvletter

- skoletter

- støvletter

- 11 truser

- 1 bh

- 1 bikini

- parfyme

- daffebukse

- sokker

- hold In-strømpebukse

- blondetights

- pulsklokke

- caps (har blitt solbrent i hodet.. :P)

- finsko

- 1 kjole

- lommebok

Det er det jeg kommer på så langt...

Min kjære har kjøpt følgende:

- iPad 2

- Bose headset

- utstyr til sine radiostyrte biler

- 10 t-shirts

- solbriller

- 2 shorts

- hettegenser

- lommebok

- klokke

- sokker

- Adidas-sko

- Nike-sko

- Shape ups-sko

- slippers

Endret av InLoveWithLife
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehehe.. Ja jeg elsker USA :)

Billig!!!!

Tror jeg glemte å skrive at vi også har kjøpt hver sitt par med crocs.. Og jeg har kjøpt meg en liten veske.. Men ble ikke Guess.. :)

Vi koser oss Max i sola :)

Nå er det snart tid for lunsj, i dag blir det pizza :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehehe.. Ja jeg elsker USA :)

Billig!!!!

Tror jeg glemte å skrive at vi også har kjøpt hver sitt par med crocs.. Og jeg har kjøpt meg en liten veske.. Men ble ikke Guess.. :)

Vi koser oss Max i sola :)

Nå er det snart tid for lunsj, i dag blir det pizza :)

Det skjønner jeg godt! Kos dere videre! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...