InLoveWithLife Skrevet 8. september 2011 Forfatter #1201 Del Skrevet 8. september 2011 Ja kocham cie Hæ? Da var jeg fremme på første hotellopphold.. Merker at det er noen dager siden jeg så min kjære.. Er litt smårart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 8. september 2011 Forfatter #1202 Del Skrevet 8. september 2011 Hmm.. Jeg gikk på toalettet en tur nå, og der kom det litt blod...?!? Jeg skal ikke ha mensen før om en uke..?!? Og jeg skal egentlig ikke ha mensen da heller, for jeg skal jo utsette den.. Hmm.. Mensen min er aldri noe tull med.. Den kommer alltid når den skal, en av tre dager. Man-ons.. Men det er uansett ikke før neste uke.. Så hva er det som foregår nå?? Jeg har virkelig IKKE planlagt å ha mensen på ferie!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 9. september 2011 Forfatter #1203 Del Skrevet 9. september 2011 Skulle ønske jeg var hjemme nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 9. september 2011 #1204 Del Skrevet 9. september 2011 Hva skjer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 9. september 2011 #1205 Del Skrevet 9. september 2011 Ja kocham cie er det du må skrive hvis du skal skrive jeg elsker deg på polsk. Det er et av noen av de polske ordene jeg kan. Uff.. det er så kjipt å få mensen når man ikke skal! Kanskje du har vært litt stresset i det siste eller noe så det har blitt tull i syklusen? Da vi kom tilbake fra USA ble det tull i syklusen min iallefall. Men det var først etter at vi kom tilbake. Den tålte sikkert ikke tidsforskyvningen.. Håper du får en god helg likevel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 9. september 2011 #1206 Del Skrevet 9. september 2011 :klemmer: Hvordan går det? Har det skjedd noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 10. september 2011 Forfatter #1207 Del Skrevet 10. september 2011 (endret) Jeg er Fyllesjuk....... Hehe.. Neida, det har ikke skjedd noe, er bare sliten og kunne gjerne vært hjemme.. Men det går bra Mia: takk, da er jeg med Kult at du kan det på polsk da Har ikke fått mensen da.. Så vet ikke hva det der var jeg.. Endret 10. september 2011 av InLoveWithLife Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 10. september 2011 #1208 Del Skrevet 10. september 2011 :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 10. september 2011 Forfatter #1209 Del Skrevet 10. september 2011 Nå har jeg spist en helt nydelig oksefilet... Nam!!! Nå sitter vi å venter på desserten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 10. september 2011 #1210 Del Skrevet 10. september 2011 Å, nå ble jeg sulten! Hva serverer du til dessert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 11. september 2011 Forfatter #1211 Del Skrevet 11. september 2011 Vi fikk deilig pannacotta med bær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 11. september 2011 #1212 Del Skrevet 11. september 2011 Å, herlig! Håper du storkoser deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 11. september 2011 Forfatter #1213 Del Skrevet 11. september 2011 (endret) Home Sweet Home Nå har jeg vaska klær som jeg skal ha med på ferie, så det nærmer seg nå.. I morgen skal jeg til voksing, på bailine, og så få massasje så blir det hjem og gjøre klart alt til Vovva for så å levere han. Deretter blir det hjem, pakke siste resten, vaske kjapt over leiligheten, så prøve å sove før vi skal stå opp kl 7 på tirsdag Endret 2. juli 2012 av InLoveWithLife Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 11. september 2011 #1214 Del Skrevet 11. september 2011 Å, det blir bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 12. september 2011 Forfatter #1215 Del Skrevet 12. september 2011 Jeg kjenner jeg begynner å få reisefeber.. Har knapt sovet i hele natt, er så gira Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 12. september 2011 Forfatter #1216 Del Skrevet 12. september 2011 (endret) Aah, for en herlig dag. Jeg sto opp kl 09, gikk ut med Vovva etter jeg ordna meg. Snakka såvidt med sjefen og hjalp til med noen småting, så var det tid for frukost som ble en calzone på deli de Luca på vei til bailine. På bailine lå jeg å slappa av i 30 min, så bar det videre til massasje.. Jeg huska ikke helt hva det var jeg hadde kjøpt (groupon), men jeg visste det innebar noe massasje og napp/farging av øyebryn og vipper. Der ble jeg da behandla med mye bra produkter og ei kjempe hyggelig dame i over 1,5 time, med massasje av ansiktet/skuldre og nakke. Hun farga og forma øyenbrynene mine, og farga vippene. Ga meg tips og råd om hvordan jeg skal behandle huden min i ansiktet (har tørr hud), og var kjempe hyggelig. Så gikk jeg videre til den brasilianske voksingen. Den var helt grusom i dag, så jeg orka rett og slett ikke å fullføre alt (droppa bak). Nå venter jeg på bussen for å dra hjem til Vovva igjen. Min kjære kommer hjem ca 3, og da skal vi kjøre Vovva på "ferie", og vi skal innom skolene våre for å stemme. Endret 2. juli 2012 av InLoveWithLife Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 12. september 2011 #1217 Del Skrevet 12. september 2011 Så fin dag! Bortsett fra brasiliansk.. Har ikke prøvd, men har ikke tenkt å prøve heller. Da bruker jeg heller høvelen.. Håper du får en kjempefin tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 12. september 2011 Forfatter #1218 Del Skrevet 12. september 2011 Hehe, det er faktisk ikke så ille Og man slipper å tenke så mye på det Pluss at jeg klør som f hvis jeg bruker høvelen.. Usj.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 12. september 2011 #1219 Del Skrevet 12. september 2011 Jeg syns det høres så skummelt ut, men skulle gjerne ha byttet bort høvelen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 12. september 2011 Forfatter #1220 Del Skrevet 12. september 2011 (endret) Det er verre å kle seg naken, enn selve voksingen Hehe.. For noe stress altså.. Han idioten vi kjøpte vovva av skulle jo egentlig passe Vovva mens vi er i USA. Men han har vi ikke fått tak i.. Og ikke var han hjemme heller.. Endret 2. juli 2012 av InLoveWithLife Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå