Gjest Katee Skrevet 18. januar 2012 #1881 Del Skrevet 18. januar 2012 Max Mekker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 18. januar 2012 #1882 Del Skrevet 18. januar 2012 Du er så søt og snill og grei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 18. januar 2012 #1883 Del Skrevet 18. januar 2012 Jeg vet hvilken sang det er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 19. januar 2012 Forfatter #1884 Del Skrevet 19. januar 2012 Hihi, den sangen er så søt!! I love You, og jeg har deg kjær! Hun dama til han jeg fortalte om forrige dager er litt rar hun også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 19. januar 2012 #1885 Del Skrevet 19. januar 2012 Hva er det med henne da? Sorry, jeg er nysgjerrig av natur Den er kjempesøt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 19. januar 2012 Forfatter #1886 Del Skrevet 19. januar 2012 Jeg har invitert til jentekveld i helgen, og da skulle min kjære og typen hennes være hos dem og ha guttekveld.. Men så ringte hun og spurte om vi kunne være hos henne og gutta hos oss fordi hun skulle passe en hund som typen ikke ville gå tur med.. Og nå skal hun bestemme hva vi skal spise, når vi skal møtes, hva vi skal gjøre, bla bla bla.. Hun er så rar.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 19. januar 2012 #1887 Del Skrevet 19. januar 2012 Litt kontrollfreak eller? Jeg får litt noia av sånne folk Håper dere får det moro 'lell! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 19. januar 2012 Forfatter #1888 Del Skrevet 19. januar 2012 Litt kontrollfreak eller? Jeg får litt noia av sånne folk Håper dere får det moro 'lell! Det er nettopp det jeg får også Men det blir nok koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 19. januar 2012 #1889 Del Skrevet 19. januar 2012 Hva skal dere spise? (Jeg er sulten og overgjennomsnittet interessert i mat akkurat nå ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 20. januar 2012 Forfatter #1890 Del Skrevet 20. januar 2012 Hva skal dere spise? (Jeg er sulten og overgjennomsnittet interessert i mat akkurat nå ) Jeg håper det blir pizza for det er noe alle liker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 20. januar 2012 Forfatter #1891 Del Skrevet 20. januar 2012 Da var vi klare for å prøve lavkarbopizza igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 22. januar 2012 Forfatter #1892 Del Skrevet 22. januar 2012 For en rolig og deilig helg! Men fy så fort tiden går.. I går var det jentekveld, vi var kun tre jenter, men det var koselig likevel. Vi Skravla og lo, helt uten alkohol! Men det ble en tidlig kveld, for alle var slitne og trøtte.. Min kjæres guttekveld ble veldig vellykket, og han er ikke fyllesyk engang flinke gutten. Bare litt trøtt I dag skal vi på en visning i naboområdet. Skal nok ikke kjøpe noe nytt helt ennå (selv om jeg har lyst), men vi vil se litt hva som er i området rundt her da det er jer vi vil bo videre også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 22. januar 2012 #1893 Del Skrevet 22. januar 2012 Spiste dere lavkarbopizza? Så fint at jentekvelden var vellykket! Visning er spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 22. januar 2012 Forfatter #1894 Del Skrevet 22. januar 2012 Spiste dere lavkarbopizza? Så fint at jentekvelden var vellykket! Visning er spennende! På jentekvelden tenker du? Nei der ble det vanlig pizza.. Visningen var en skikkelig skuffelse.. Nå er det ut å leke med vovva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 22. januar 2012 #1895 Del Skrevet 22. januar 2012 Uff så kjipt at visningen var en skuffelse... men det hender en del ganger.. meglerne er flinke til å ta bilder som får fram det beste i huset. Og på utendørsbildene er himmelen alltid blå... Vanlig pizza er godt! Kos deg med vovven! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 22. januar 2012 #1896 Del Skrevet 22. januar 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 22. januar 2012 Forfatter #1897 Del Skrevet 22. januar 2012 Uff så kjipt at visningen var en skuffelse... men det hender en del ganger.. meglerne er flinke til å ta bilder som får fram det beste i huset. Og på utendørsbildene er himmelen alltid blå... Vanlig pizza er godt! Kos deg med vovven! Helt enig Mia. De er kjempe flinke til å "lyve" litt på bildene. Ja vanlig pizza, hjemmelaget selvfølgelig, er kjempegodt!! Vi koste oss masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 22. januar 2012 #1898 Del Skrevet 22. januar 2012 Jepp, har vært på visninger og kommet skuffet fra det, gang på gang. Jaja, det fantatiske huset dukker nok opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 23. januar 2012 Forfatter #1899 Del Skrevet 23. januar 2012 (endret) Jepp, har vært på visninger og kommet skuffet fra det, gang på gang. Jaja, det fantatiske huset dukker nok opp Jada, vi stresser ikke Har tatt kontakt med en megler for evt verdivudering da.. Det har litt å si for et eventuelt salg.. Jeg gidder ikke selge (og vi gidder ikke kjøpe noe nytt) om jeg ikke får noe særlig igjen for leiligheten. Blir spennende å se I dag har jeg vært dårlig igjen.. Er nok bivirkning av lavkarbo-omvendingen.. Har vært svimmel og følt at jeg skulle besvime i hele dag. Men når jeg kom hjem, gikk jeg i meg litt karbohydrater og da ble jeg mye bedre.. Enten så er dette abstinenser etter karbohydrater, eller så er det "følinger" fordi kroppen har for mye insulin pga litt mye karbohydrater i helgen.. Uansett hva det er, så er det helt sykt ubehagelig og ekkelt!! Endret 23. januar 2012 av InLoveWithLife Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 23. januar 2012 Forfatter #1900 Del Skrevet 23. januar 2012 Sånn.. Da var weighttracker'n på plass. Ikke det at jeg har gått ned noe ennå men :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå