Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har dere noen tips til innkjøp av tisselaken?- trenger både til senga på soverommet og til sprinkelsengen (60x 120).

Takk på forhånd:-) !

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Har dere noen tips til innkjøp av tisselaken?- trenger både til senga på soverommet og til sprinkelsengen (60x 120).

Jeg vet ikke om de har det lenger, men tidligere kunne man kjøpe det på Jysk. Der hadde de bla tisselaken "på rull", slik at man kunne klippe av og kjøpe pr. m., slik som man f. eks gjør med voksduk. I tillegg hadde de pakker med str til sprinkelseng.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

hei,

tisselaken får du omtrent overalt hvor de måtte selge tekstiler/sengetrekk/laken. jeg kjøpte den vi har på ikea. husk at du trenger ikke store biten, da den kun burde dekke nedre delen av bebisen/rumpa, dette pga. at tisselaken ikke puster, så er ikke noe godt å ligge med dette under hodet.

når det var sagt, har vi aldri fått bruk for tisselaken. vi har lammeskinn (året rundt) i både seng, vugge og vogn, og eventuelle uhell havner derfor på denne, og trekker aldri ned i madrassen under. disse kan lett vaskes på ullprogram. jeg kan også telle på en hånd hvor mange uhell vi har hatt, og det har nok vært vår egen skyld fordi vi ikke har satt på bleia ordentlig.

anbefaler deg å tenke over en gang til om du trenger dette.

(jeg fikk derimot bruk for tisselaken før fødsel (i tilfellet vannet gikk i senga lå jeg med dette fra ca. 3uker før termin, også brukte jeg det etter fødsel fordi brystene lakk så mye i starten. var helt forferdelig å ligge på, jeg svettet veldig, så er glad bebisen vår slipper å ligge på dette).

:)

Skrevet

Jeg lå også på tisselaken før termin, i frykt for vannavgang i senga (nye, dyre senga vår...). Det var grusomt! Utrolig klamt og svett, så etter tre netter orket jeg ikke mer. Mitt barn skel ikke ligge på tisselaken i allefall. Legger heller en håndduk under lakenet for å evt ta det verste.

Skrevet

Vi kjøpte på Kid :)

Skrevet

De selger engangs tisselaken på en del matbutikker (bl.a Rema)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...