Gå til innhold

Roger Waters


*Bumblebee*

Anbefalte innlegg

Gjett om det skal trykkes :fnise:

Søkte du bare på beste tilgjengelige? Eller valgte du rad? Hva fikk du?

Valgte priskategori, men beste tilgjengelig etter der. Der var jo ikke noe salkart! Jeg fikk nederst på tribunen på ene langsiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ok dette er hååpløst...kommer ingen vie.må nok bare gi opp ja :tristbla:

Ikke gi opp :) Jeg gir ikke opp! Får jeg ikke billetter til den konserten så graver jeg meg ned :(

Det er ny sjans igjen den 30. Da skal alle mine venner sitte pal ved pc'en til jeg får billett :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi fikk billetter!! :danse:

Beklager om dere ikke har fått, men er bare veldig gla jeg.. :)

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er det fullt?har ikke jeg fått noe beskjed om..prøver jo enda her.skal han spille 1 mai og???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk bill te 1 mai nå....YESS!!!!:) :)

Fikk du??? Jeg fikk billetter, men da jeg skulle betale, datt jeg ut!! Fy f.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette var en nervipirrende affære! Etter masse venting og pc problemer. Nesten to timer i kø i telefonen, fikk jeg 6 stykker.

Finner ikke igjen salkartet. Er det noen av dere som husker hvor scenen står? Jeg fikk billetter på i, k og l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du finner salkart på tel.arena sine sider...jeg fikk plass på midtre langside,tribune..seksjon F.håper det er en ok plass.

får ik lagt inn link til salkart,ingen smileys virker her heller..arg!!hva skjer..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- TO timer i kø på tlf?!? det blir en dyyr tlf regning...;-)

men gratz med biletter!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

- TO timer i kø på tlf?!? det blir en dyyr tlf regning...;-)

men gratz med biletter!:)

Gratulerer til deg og :) Trodde virkelig jeg skulle bli sprø og at jeg kunne se langt etter billettene. Vi må sitte spredt i salen, men det tåler vi for denne konserten.

Skal se om jeg finner ut av det kartet. Fikk ikke vite noe mer enn bokstavene. Ordren ligger heller ikke inne på siden min på billettservice så jeg vet heller ikke priser. Hun som ekspederte meg hadde problemer med å få opp all info. Tror de har hatt litt av et trøkk der i dag :)

Ehhhh.... Jeg satt på jobb. Tror arbeidsgiver tilgir meg :sjenert: Alternativet er å ha meg furten de neste dagen hvis jeg ikke fikk billett :) Brukte min egen mobil de gangene jeg ikke kunne være på kontoret :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arenakart Regner med scenen blir på abc-kortsiden.

Har kikket litt på det kartet også. Billetservice hadde et annet kart med prisene for hver seksjon. Kan ikke finne det igjen nå.

Edit: Fant det her

Syns det er rart at sidene har et høyere prisnivå enn tribunen som går rett mot scenen. Er det noen som har vært der å sett?

Endret av capricorn74
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit: Fant det her

Syns det er rart at sidene har et høyere prisnivå enn tribunen som går rett mot scenen. Er det noen som har vært der å sett?

Jeg får ikke opp den siden. Da jeg var på Metallica i Telenor Arena sto scenen i midten men siden han skal ha skjerm regner jeg med den er på en av sidene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...