Gå til innhold

Roger Waters


*Bumblebee*

Anbefalte innlegg

Noen som vet akkurat nårtid billettene blir sluppet,og hvor de er å få kjøpt??

Har lyst å overraske min mann,hadde vært sååå kult om jeg klarte å få tak i bill.Han er ihuga pink floyd fan:)

Tusen takk for svar de som har peiling!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm, i følge denne siden, legges ikke billettene ut før til høsten. Og det er ikke høst riktig enda, sist jeg sjekket ;)

Men datoen er allerede satt til den 30 april 2011, så da er det jo bare å bestille fri fra jobben allerede nå :biggrin: Jeg må bestille barnevakt i allefall, hehe :babygutt:

Ellers ser det ut til at billetter for The Wall allerede ligger ute om du gidder å reise til Sverige... Ericsson Globe eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Billettene legges ut i slutten av august. Noen som vet hvor fort konsertene hans bruker å bli utsolgt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tsunade

De går unna fortere enn svint, dvs. altfor fort!!!

Lykke til med billettjakten, alle sammen, denne konseten blir FET.

:danser::danser::hoppe::danser::hoppe::danser::danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg også! Har meldt meg på nyhetsbrev på denne adressen

hos Live Nation, da får man visst mail om når billettene går i salg. Tror det kan lønne seg å være tidlig ute ja!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok takk for tipset!Har meldt meg på der eg og..åå håper eg får billett,hadde vært såå gøy å overraske mannen med det!! :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo stort! Sitter klar når billettene legges ut :)

30. april er på en lørdag heldigvis. Slipper å be om fri. Vi som ikke jobber helger da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nå er salgstarten bestemt! Mandag 30 august klokken 0900 legges billettene ut... jippi!

Gleder til høre denne utrolige muskken live!

Jeg så at det var veldig forskjell på prisene. Er det ikke noe sted man kan se hvor i salen de forskjellige prisene er? Frister egentlig å ta det dyreste :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gleder til høre denne utrolige muskken live!

Jeg så at det var veldig forskjell på prisene. Er det ikke noe sted man kan se hvor i salen de forskjellige prisene er? Frister egentlig å ta det dyreste :sjenert:

Det kommer sikkert salkart på billettservice etterhvert. Regner med det bare er billigst bakerst og dyrest fremst egentlig. Noen som vet om det bruker å være bare sitteplasser på konsertene hans?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer sikkert salkart på billettservice etterhvert. Regner med det bare er billigst bakerst og dyrest fremst egentlig. Noen som vet om det bruker å være bare sitteplasser på konsertene hans?

Gikk inn på telenor arena sine nettsider, men der ligger det ikke noe. De legger det vel ut før salgsstart. Greit å vite hvor i salen de forskjellige prisene gjelder. Jeg kan tenke meg det er bare sitteplasser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

åå har dere link til hvor jeg kan se prisene o.l.??

dette blir spennende!!:)

Det ligger en link lenger opp. Hvis ikke så kan du gå hit eller hit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja eg såg det litt for sent;)

håper de har skikkelig salkart..litt greit å vite hvor man kjøper bill.til liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja eg såg det litt for sent;)

håper de har skikkelig salkart..litt greit å vite hvor man kjøper bill.til liksom.

Ja, det burde komme en oversikt. Det frister å ta de dyreste. Tror man får se The wall en gang i livet hvis man ikke var så heldig å se den med Pink Floyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut fra den ene linken som er lagt ut kan det se ut som om det starter et forhåndsalg allerede den 26 august.

Men jeg klarer ikke å se at arrangementet er lagt ut på nettsidene til Billettservice. Er jeg blind og har øynene i veien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...