Gå til innhold

Er jeg pervertert og ekkel?

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hei!

TS her igjen!

Skjønner hva dere mener... Når dere får vite at det ikke er damas, men en fremmed jente sin så er det noe annet. Og jeg er enig i det!

Nå har det gått så langt at jeg sover med den inntil ansiktet mitt :P Liksom... Liker lukten av denne dama hehe... Driiitgod!! Er nesten som å være nyforelska og ha en ny lukt i senga... runker meg gul og blå gjør jeg også... :/

Også tror jeg at jeg har blitt hekta på dette :P Er nedenom vaskerommet hver dag for å se etter gjenglemt dametøy... For en forbannelse dette har blitt!!! :(

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hei!

TS her igjen!

Skjønner hva dere mener... Når dere får vite at det ikke er damas, men en fremmed jente sin så er det noe annet. Og jeg er enig i det!

Nå har det gått så langt at jeg sover med den inntil ansiktet mitt :P Liksom... Liker lukten av denne dama hehe... Driiitgod!! Er nesten som å være nyforelska og ha en ny lukt i senga... runker meg gul og blå gjør jeg også... :/

Også tror jeg at jeg har blitt hekta på dette :P Er nedenom vaskerommet hver dag for å se etter gjenglemt dametøy... For en forbannelse dette har blitt!!! :(

Finner du uvasket tøy i vaskeriet? Er det ikke rent det tøyet som er der? Setter folk fra seg skittentøyet sitt i fellesvaskeriet?

• Liker 1
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hva du gjør, runker samtidig med at du sleiker på en fremmed dames tights? Og det er en tights i størrelse S som du ikke aner hvem eier? Kunne vært niesa mi på 12 år sin liksom... Syns du ikke det er litt ubehagelig å tenke på? Jeg syns du høres ut som en skikkelig ego dust. Kjipt for jenta som eier tightsen og når du stjeler den fordi du skal slafse på den mens du runker.

Og ja, jeg syns du er utro mot kjæresten din når du slafser(?) på fremmede damers undertøy, jeg hadde sett på mannen min med ganske nye øyne hvis jeg hadde fått vite at han stjal fremmede jenters klær for å bruke mens han runker. Kan du ikke bare runke på gamlemåten?

• Liker 6
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hei igjen! TS her-

Var vel bare ganske heldig da jeg fant den uvaskede! Den lå i en vaskemaskin som jeg hadde tenkt å bruke, men som ikke var i stand. Legger mans sammen to og to skjønner man at denne jenta har satt inn tøyet sitt, funnet ut at den ikke fungerer, tatt alt ut igjen men glemt igjen tightsen :)

Jeg la den fram oppå vaskemaskinen den første dagen. Dagen etter lå den fremdeles der, og da sprakk det for meg.

At den tilhører en ungjente gjør det helt sikkert ikke. Jeg bor på en studentby og er det er maaange deilige små jenter i 20 årene, på rundt 160 høye, som tripper rundt i gangene.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hva du gjør, runker samtidig med at du sleiker på en fremmed dames tights? Og det er en tights i størrelse S som du ikke aner hvem eier? Kunne vært niesa mi på 12 år sin liksom... Syns du ikke det er litt ubehagelig å tenke på?

Hvorfor skulle han tenke på det? Det høres ut som han koser seg veldig, og da burde han tenke negative tanker, er det det du sier?

Skrevet

:eeeh:

Skrevet (endret)

Pervers eller ikke pervers. Å stjele er ikke ok og jeg er glad jeg ikke deler vaskerom med deg. Klær koster faktisk penger.

Jeg hadde noen venninner som solgte "brukte" truser. De fikk mange henvendelser. Søk på finn så finner du nok andre som gjør det også.

Endret av Het Potet
  • Liker 2
  • 10 måneder senere...
Skrevet

Utroskap har ingenting med saken å gjøre. Du er jo ikke sammen med en annen dame! Kåt eller tent kan man bli helt plutselig - av ting man ikke kan styre. Ser ingen problemer hos deg - kos deg videre! :D

Gjest KateW
Skrevet

Hadde jeg funnet ut an en mann jeg ikke kjente runket til mitt uvaskede tøy, hadde jeg følt det som et enormt overtramp, faktisk.

Men det jeg reagerer mest på er at du stjeler klær... Pervers fordi du har fleshlight, nope, pervers fordi du runker og slikker på skittentøy, nei. En idiot som stjeler, ja.

• Liker 4
Gjest cheesus
Skrevet

Enda en tråd fra første august i fjor som blir bumpet, vel TS? så den ribba høna er ikke bare, bare?

Skrevet

Liker ikke det med tightsen akkurat. Det er ikke perverst i seg selv, men det å stjele andres klær er frekt.

Og det går litt langt synes jeg når du sover med den.

Men fleshlighten, ingen grunn til å skjule den for madammen :)

Mannen min har noe lignende. Og det var jeg som kjøpte den til han.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg må bare.. Tomas, er det deg??

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns du er ekkel. Jeg kunne LETT ha dumpa deg for noe sånt. Stjele er ille nok i seg selv - men å runke på fremmedes klær.. Æsj.

• Liker 1
Skrevet

Er det ingen som kan lese datoer her eller? Gammel tråd!

AnonymBruker
Skrevet

Er det ingen som kan lese datoer her eller? Gammel tråd!

Store pervoer ruster aldri ;)

• Liker 2
Skrevet

Pervers eller ikke pervers. Å stjele er ikke ok og jeg er glad jeg ikke deler vaskerom med deg. Klær koster faktisk penger.

Jeg hadde noen venninner som solgte "brukte" truser. De fikk mange henvendelser. Søk på finn så finner du nok andre som gjør det også.

Hmmm. Kanskje jeg burde selge de brukte gamle boxerne mine? Kunne blitt en krøsus og levd resten av livet på renteinntektene.

Skrevet
:skratte: Håper ikke jeg flytter til samme by, å må bruke samme vaskeri som deg, noen sinne!
Gjest HunterLady
Skrevet

Du burde kanskje få med i hovedinnlegg at du vasker tøyet på fellesvaskeri.

Ja, jeg synes du er pervers. ;)

Skrevet

Altså jeg vet at dette er en gammel tråd men, jeg må bare nevne noe.

Min samboer har en søster på 10 år, hun er ganske lang for alderen å bruker størrelse small i thights...

Så med det i tankene så syntes jeg det er jævla nasty faktisk.

Siden han ikke veit hvem den tilhører så kan den like godt tilhøre et barn som en kvinne/ung dame.

Skrevet

Om thightsen har tilhørt et barn eller ikke spiller vel egentlig ingen trille. Det han tenner på er fantasien om at det var en spretten dame som hadde på seg thighsten før ham. Så lenge han mener at det er en voksens kvinnes thights og det eventuelle barnet aldri får vite at en fremmed mann runket på klærne deres burde det ikke være et problem.

Og dessuten tenker jeg at når eieren av thightsen ikke har kommet og leta/henta den etter et par dager, så var det ikke verdens største forbrytelse av TS å ta den. På fellesvaskeriet der jeg bor ryddes gjenglemte klær ganske ofte, så hun hadde nok aldri sett den igjen uansett. Hadde det vært det dyreste yndlingsplagget sitt hun hadde mistet ville hun nok merket det og funnet den da TS la den oppå vaskemaskinen. Men sannsynligvis var det en thights til 79.90 som hun aldri la merke til at var borte.

Men joda, jeg syns TS er pervers.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...