Gjest m1 Skrevet 9. juni 2011 #41 Skrevet 9. juni 2011 det er helt normalt... jeg tenner på menn som ikke er min sambo.men gjør ikke noe med det.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2011 #42 Skrevet 10. juni 2011 Perverst ja, galt nei Ts la jo igjen tightsen den ene dagen, og den lå jo fortsatt der når han kom ned igjen!! Kos deg med dette du.... Jeg liker det når jeg finner en truse i sengen (MIN) om mannen har vært alene noen timer etter at jeg har reist på jobb... da forteller han meg gjerne det når jeg kommer hjem, at han har snust på den og runka på den Dette er jo ikke kjæresten din din, så du bør holde det for deg selv...
Gjest KateW Skrevet 10. juni 2011 #43 Skrevet 10. juni 2011 Hadde du likt det like godt om kjæresten din hadde runket på trusene til naboen? 1
Ung Frøken Skrevet 10. juni 2011 #44 Skrevet 10. juni 2011 Oj, her har jeg misforstått. Synes du bør holde lystene dine for deg selv. Høres ikke spesielt bra ut at du har tatt en annen jente/kvinnes tights og runker med den. Ærlig talt, er det barnehagen?
Gjest Bjørn82 Skrevet 11. juni 2011 #46 Skrevet 11. juni 2011 Mann i midten av 20 årene her. Vært med dama i seks år. Hun er hjemme hos foreldrene sine noen uker framover, jeg kom hjem nå. Skulle vaske klær i går og ser at det ligger en sort tøy thighs i str. small fra bikbok. Kjenner den lille perverse jævelen i meg sier "ta den med opp og runk!!", men lar vær. I dag skulle jeg sette på en 40 vask og tror dere ikke thighsen ligger der enda? Setter på vasken og går opp igjen. Når jeg kommer ned for å hente vasken sprekker det for meg og jeg tar den med meg hjem. Til min store fornøyelse er den uvasket, lukter NYDELIG av dame/parfyme, u know what I'm talkin about Så tar jeg fram fleshlighten min (som jeg har skjult for dama i ett år, og skal kaste når hun kommer hjem av praktiske årsaker), setter den oppi thighes og vips så er det nesten som å fingre/lukte/slikke på ei snerten dame i str. small. Ble helt spinnvill av det og knulla igjen og igjen. Nå har jeg spruta tre ganger, det verker i pungen, og kjenner det stikker litt i samvittigheten. ØNSKER IKKE SVAR FRA DERE SOM ROPER UTROPSKAP. For det er det ikke. Konstruktive svar? Er jeg normal? Er jeg syk? Trenger jeg hjelp? Er det en potensiell fare at jeg KAN være utro? Er dette disrepect ovenfor dama, eller bør jeg ta vare på meg selv og runke når jeg føler for det? Takk for svar, TS. Dæven røske som jeg lo når jeg leste tråden din.. Det var ikke dama din sin tights, men en ifra et fellesvaskeri.. Joda, det er vel ikke helt unormalt at gutta tenner på noe sexy dameundertøy.. Men du var flink til å forklare, å jeg må si at jeg er dessverre nødt til å stå å skrive nå fordi jeg mista pusten av latter... Selv husker jeg at jeg stjal trusa til kompisen sin storesøster når jeg var 12-13år..Fordi den minnet meg om noe hadde lyst å prøve hehehe..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå