Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nei, jeg bryr meg om henne også - dessverre :(

Jeg tror du bryr deg om den personen hun kunne ha vært hvis hun hadde vært bra nok. Du bryr deg ikke nok om henne som hun er i dag, du lengter etter noe som hun aldri kommer til å bli, for det er nok omtrent umulig å endre personlighet så drastisk vil jeg anta.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bryr deg om henne fordi???

Fordi jeg bryr meg om henne.

Skrevet

Jeg tror du bryr deg om den personen hun kunne ha vært hvis hun hadde vært bra nok. Du bryr deg ikke nok om henne som hun er i dag, du lengter etter noe som hun aldri kommer til å bli, for det er nok omtrent umulig å endre personlighet så drastisk vil jeg anta.

I så fall må i hvert fall hun gjøre det selv.

Jeg kan bare prøve å få henne til å se fornuft. Noe jeg har prøvd på veldig lenge.

Før eller senere kommer jeg til å gi opp hvis hun ikke endrer innstilling og oppførsel.

Spørsmålet er bare når jeg skal gi henne opp og hvordan jeg skal gjennomføre det i praksis.

Skrevet

Fordi jeg bryr meg om henne.

OK. Hva liker du med henne da?

I så fall må i hvert fall hun gjøre det selv.

Jeg kan bare prøve å få henne til å se fornuft. Noe jeg har prøvd på veldig lenge.

Før eller senere kommer jeg til å gi opp hvis hun ikke endrer innstilling og oppførsel.

Spørsmålet er bare når jeg skal gi henne opp og hvordan jeg skal gjennomføre det i praksis.

Hvis det er spørsmålet så er svaret ganske enkelt:

Hvis du har prøvd å få henne til å se (din) fornuft lenge så må du overlate det til henne å ta det innover seg å overlate det til henne om hun forstår dette og vil at det skal bli sin fornuft. DU KAN IKKE GJØRE MER!!! Du kan ikke gjennomføre dette i praksis.

Lukk døra og la henne "seile sin egen sjø".

DU kan ikke endre henne skjønner du - det er det bare hun som kan.

• Liker 1
Skrevet

Hun føles som den rette. Hvis hun bare begynte å oppføre seg deretter.

Hvis det er spørsmålet så er svaret ganske enkelt:

Hvis du har prøvd å få henne til å se (din) fornuft lenge så må du overlate det til henne å ta det innover seg å overlate det til henne om hun forstår dette og vil at det skal bli sin fornuft. DU KAN IKKE GJØRE MER!!! Du kan ikke gjennomføre dette i praksis.

Lukk døra og la henne "seile sin egen sjø".

DU kan ikke endre henne skjønner du - det er det bare hun som kan.

Ja, det er vel egentlig det jeg gjør da. Bare at jeg bruker veldig lang tid på det.

Skrevet

Oisann.

Hadde en mann sagt til meg at jeg føltes som den rette bare jeg begynte å oppføre meg deretter... Da hadde jeg raskt forstått at jeg ikke var den rette.

• Liker 2
Skrevet

Ergo: Du liker henne egentlig ikke.

• Liker 1
Skrevet

Oisann.

Hadde en mann sagt til meg at jeg føltes som den rette bare jeg begynte å oppføre meg deretter... Da hadde jeg raskt forstått at jeg ikke var den rette.

Jeg mener bare at hun skal vise meg at hun er glad i meg.

Skrevet

Ergo: Du liker henne egentlig ikke.

Jo, men jeg føler meg utnyttet fordi hun ikke viser meg nok.

Skrevet

Hva tenker dere damene her om henne og hennes oppførsel da?

Ingen som helst forståelse for hennes side av saken?

Dersom du leser alle svarene på de 120 sidene, så ser du vel egentlig hva de fleste av oss synes om hennes oppførsel eller? Du er logiker sier du, så det bør du ikke behøve spør oss om engang så langt ut i en tråd der vi ALLE har fortalt deg at hun utnytter deg og oppfører seg slik hun vet hun kan mot deg.

Ingen som helst forståelse for hennes måte å oppføre seg på nei! Dersom man er glad i noen, så gjør man rett og slett ikke slik hun gjør, ergo: hun er ikke glad i deg! Hun ser lommeboka de og nytten i denne, og hun mangler endel skrupler som viser en side jeg ikke synes er veldig flatterende....

Det finnes ingenting logisk med dere kvinnfolk.

Joda, det finnes masse logisk med oss kvinnfolk, men at du ser det er ikke så rart. Ikke har du venner av kjønnet kvinnfolk og ikke har du klart å finne deg ett eksemplar du liker som er nogenlunde realt satt sammen. Men, hennes reaksjon og væremåte er ikke SÅ ulogisk! Hun viser deg ikke at hun er glad i deg, fordi hun ikke ER det!!! Faktisk ganske logisk!

Dessuten er jeg en ansvarsfull og omtenksom fyr som absolutt ikke ønsker å forlate henne "up Shit creek without a paddle".

Du "forlater" henne ikke, hun ber deg ryke og reise så lenge du ikke spytter penger inn i livet hennes!!! SÅ enkelt Steinar!!

Men jeg har i hvert fall ikke svart etter den siste "Dra til helvete" SMS-en hennes.

... og det vil vare til neste gang hun sender en melding og sier hun kommer flyttende om ett års tid?

:skratte: kjære min Steinar... hun ber deg ryke og reise i sinne fordi du klart sier at hun ikke får mere penger.. hun ber seg ikke sende henne meldinger så lenge du ikke hjelper henne økonomisk.. og du lurer fremdeles på NÅR du skal gi henne opp???? Jeg begynner faktisk å slå meg til ro med at jeg ikke tror en spøtt på deg lenger, du KAN ikke seriøst være SÅ vekk!!

Hun ber deg ryke og reise, så ryk og reis! Du har fått den tilbakmeldingen du har bedt om; HUN VIL IKKE HA DEG OM DU IKKE GIR HENNE PENGER!! Hennes ord!

Jeg mener bare at hun skal vise meg at hun er glad i meg.

jammen hun ER jo ikke glad i deg, så vil du hun skal lyve for deg da? I sin jakt på å få penger ut av deg? Er du villig til å gi henne penger dersom hun bare lyver litt på riktig plass for deg?

for om så, kan du jo fortelle henne at dersom hun forteller deg at hun er glad i deg, så skal hun få penger.

• Liker 2
Skrevet

Vel, saken er nok den at jeg har brukt opp ultimatum-kvota mi fra tidligere, og at hun derfor ikke tar meg alvorlig lenger.

Forbaskede kvinnfolk! :kjefte:

Men jeg har ikke svart henne da :smoke:

Noe jeg også sa at jeg ikke skulle gjøre :)

Men så har du jo gjort det da. Svart henne.

Målet har hele tiden vært at det skulle komme noe fornuftig og positivt ut av denne situasjonen.

Men ettersom tiden har gått, og ingenting virker til å bli bedre, heller verre, så har jeg blitt nødt til å revurdere. Noe jeg altså holder på med nå.

Men det er veldig vanskelig å komme frem til enighet med et individ som nekter å prate med meg om situasjonen.

Dette var 30. juli. Og du er fortsatt der, revurderer og synes det er vanskelig med et individ som nekter å prate med deg....

Men hvis hun ikke radikalt endrer sin innstilling og oppførsel innen kort tid, så er hun i hvert fall historie.

31. juli.... hva mener du egentlig med innen kort tid????

Ja, det er forsåvidt gode råd her.

Men det er ikke engang mulig å diskutere med henne på tlfen, så det å få gitt noe ultimatum ansikt-til-ansikt blir veldig vanskelig. Hvis ikke hun endrer innstilling og oppførsel først.

Og hun har ennå ikke endret en dritt slik jeg ser det. Og du ser ennå ikke at hun ikke kommer til å endre noe?

Men kjør på du - selv om dette i bunn og grunn bare er totalt tåpelig. Altså din oppførsel og din innstilling er totalt tåpelig og meningsløs når det gjelder denne dama. Så jeg tror du skal glemme hennes innstilling og oppførsel og heller ta litt selvransakelse. Din innstilling og oppførsel må definitivt endres!!!

• Liker 3
Skrevet

En manns feil vil være enorm som et fjell før han selv oppfatter den.

Gælisk (Skottland) Ordtak

Kan være at det er en del i dette.

Skrevet

jammen hun ER jo ikke glad i deg, så vil du hun skal lyve for deg da? I sin jakt på å få penger ut av deg? Er du villig til å gi henne penger dersom hun bare lyver litt på riktig plass for deg?

for om så, kan du jo fortelle henne at dersom hun forteller deg at hun er glad i deg, så skal hun få penger.

Nei, jeg vil ikke at hun skal lyve.

Men hvis hun lyver, så syns jeg at det er merkelig at hun ikke lyver om alt :klø:

Skrevet

Men kjør på du - selv om dette i bunn og grunn bare er totalt tåpelig. Altså din oppførsel og din innstilling er totalt tåpelig og meningsløs når det gjelder denne dama. Så jeg tror du skal glemme hennes innstilling og oppførsel og heller ta litt selvransakelse. Din innstilling og oppførsel må definitivt endres!!!

Jeg hadde håpet på at jeg skulle få henne til å komme på bedre tanker selv.

Skrevet

Jaja, jeg skal i hvert fall sørge for at hun ikke får mer penger i denne situasjonen.

Noe hun heller ikke har fått på lang tid.

Skrevet

Jaja, jeg skal i hvert fall sørge for at hun ikke får mer penger i denne situasjonen.

Noe hun heller ikke har fått på lang tid.

Flott, Steinar! :tommel: Du begynner å bevege deg i riktig retning! :)

Skrevet

Flott, Steinar! :tommel: Du begynner å bevege deg i riktig retning! :)

Det er forsåvidt i den retningen jeg har beveget meg hele tiden.

Sakte men sikkert.

Jeg har bare ventet for å se om hun rekker toget eller ikke.

Skrevet

Jeg har bare ventet for å se om hun rekker toget eller ikke.

Og det har nettopp vært hovedproblemet ditt, og det er også derfor at jeg skrev "har begynt".

Så å si samtlige av rådene i denne særdeles lange tråden, har jo handlet om at du må kutte all kontakt, gå videre, og ikke se deg tilbake, og det er jo akkurat der hvor du sliter. Men jeg håper du også kommer dit om senn! Men for all del, å knipe igjen lommeboka er jo i det minste en god begynnelse. :) Fortsett sånn! :)

Skrevet (endret)

Og det har nettopp vært hovedproblemet ditt, og det er også derfor at jeg skrev "har begynt".

Så å si samtlige av rådene i denne særdeles lange tråden, har jo handlet om at du må kutte all kontakt, gå videre, og ikke se deg tilbake, og det er jo akkurat der hvor du sliter. Men jeg håper du også kommer dit om senn! Men for all del, å knipe igjen lommeboka er jo i det minste en god begynnelse. :) Fortsett sånn! :)

Ja, jeg har tenkt sånn at når hun ikke får mer penger så må det skje noe ifra hennes side.

Enten at hun skjerper seg og ser fornuft, eller at hun forsvinner for godt.

Endret av Steinar40
Gjest Eurodice
Skrevet

Ja, jeg har tenkt sånn at når hun ikke får mer penger så må det skje noe ifra hennes side.

Enten at hun skjerper seg og ser fornuft, eller at hun forsvinner for godt.

Det mest opplagte, merkelig at du ennå ikke har forstått det, er at du ikke svarer på sms og telefon fra henne mer.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...