Steinar40 Skrevet 17. november 2010 Forfatter #2301 Skrevet 17. november 2010 Ja, absolutt. Nå er det jo ikke sikkert hun gikk fra mannen fordi hun ville bli sammen med deg, det er langt mer sannsynlig at hun ønsket å gå fra mannen og trengte en støtte på veien ut av ekteskapet. Uansett om hun en gang har vært forelsket har hun i hvertfall bevist at hun absolutt ikke er det nå.. Hvorfor bruker du tid på dette egentlig? Fordi hun kontakter meg og påstår at hun ønsker at vi skal flytte i sammen til sommeren.
AnonymBruker Skrevet 17. november 2010 #2302 Skrevet 17. november 2010 Steinar, Hva vil du høre? Hvilket råd vil du ha og hvilket råd vil du høre på? Si det, så skal jeg gi det til deg. Du har fått over 2.000!!!! råd!! Du lytter ikke til et eneste av de så hvofor spør du egentlig? VIl du ha denne damen og vente og vente på henne, så gjør det!! Men ikke bland oss opp i det. Jeg tror Steinar vil høre noe sånt som dette: Du må forstå at hun har det vanskelig. Vær tålmodig så kommer hun til deg etter hvert. Gi henne penger til å betale husleia så skjønne hun at du bryr deg. Du kommer til å få henne til slutt hvis du bare gir henne nok tid. Hva med å spandere et cruise på henne eller noe sånt? Eller kanskje kjøpe en bil til henne så det blir lettere for henne å besøke deg? Du kan jo tilby deg å betale utdanningen til barna hennes også. DA vil hun skjønne at du bryr deg.
Steinar40 Skrevet 17. november 2010 Forfatter #2303 Skrevet 17. november 2010 Du lytter ikke til et eneste av de så hvofor spør du egentlig? Jeg vurderer alt jeg leser her.
Krill Skrevet 17. november 2010 #2304 Skrevet 17. november 2010 Selv om det er mye min skyld at hun ønsker å gå ifra mannen? Jeg spurte henne om det; om hun ville gå ifra mannen hvis det ikke var for meg? Tidligere har hun nemlig sagt at hun ikke ville gjort det uten meg. Nå derimot sa hun at det hadde INGENTING med meg å gjøre, og hvis jeg trodde det så var jeg innbilsk! Er det mye rart at jeg ikke forstår hennes oppførsel? ja, er det rart du elsker denne damen og venter og venter og venter og venter og venter og venter på henne.. Ikke glem all bitterheten du trekker fram imellom samtalene med hennes. Skjønner deg godt jeg.. Keep up the good work! Dette blir bra til slutt!!
AnonymBruker Skrevet 17. november 2010 #2305 Skrevet 17. november 2010 Fordi hun kontakter meg og påstår at hun ønsker at vi skal flytte i sammen til sommeren. Det sier hun fordi du har begynt å knipe igjen på lommeboka. Derfor bruker hun litt sterkere virkelimidler.
AnonymBruker Skrevet 17. november 2010 #2306 Skrevet 17. november 2010 Dere er ikke spesielt oppegående dere som tror på denne røverhistorien heller.
Steinar40 Skrevet 17. november 2010 Forfatter #2307 Skrevet 17. november 2010 Hva tenker dere damene her om henne og hennes oppførsel da? Ingen som helst forståelse for hennes side av saken?
Krill Skrevet 17. november 2010 #2308 Skrevet 17. november 2010 Ok; Steinar her er råd fra meg! (og anonym) Du må forstå at hun har det vanskelig. Vær tålmodig så kommer hun til deg etter hvert. Gi henne penger til å betale husleia så skjønne hun at du bryr deg. Du kommer til å få henne til slutt hvis du bare gir henne nok tid. Hva med å spandere et cruise på henne eller noe sånt? Eller kanskje kjøpe en bil til henne så det blir lettere for henne å besøke deg? Du kan jo tilby deg å betale utdanningen til barna hennes også. DA vil hun skjønne at du bryr deg.
AnonymBruker Skrevet 17. november 2010 #2309 Skrevet 17. november 2010 Jeg vurderer alt jeg leser her. Kutt ut vurderingen, og ta det til deg istedet. Legg ikke ut på lange turer uten trening. 1. Meld fra hvor du går. 2. Vis respekt for været og værmeldingen. 3. Lytt til erfarne fjellfolk. 4. Vær rustet mot uvær og kulde selv på korte turer. Ta alltid med ryggsekk og det utstyret som fjellet krever. 5. På lengre turer: Ha alltid med spade. 6. Husk kart og kompass. 7. Gå ikke alene. 8. Vend i tide. Det er ingen skam å snu. 9. Spar krefter og grav deg ned i snøen om nødvendig.
Gjest Purple Haze Skrevet 17. november 2010 #2310 Skrevet 17. november 2010 Hva tenker dere damene her om henne og hennes oppførsel da? Ingen som helst forståelse for hennes side av saken? Takk for at du mente jeg er fornuftig, koselig sagt. Og jeg ville kuttet kontakten med dette mennesket for lenge siden, hvis jeg var i samme situasjon. Livet er for kort, rett og slett. Jeg har ingen forståelse for hennes side av saken. Jeg syns hun oppfører seg ufint, beregnende og utnytter deg på det groveste. Og jeg fatter ikke hvordan hun kan si at dere skal flytte sammen til sommeren?! Dere har jo ikke noe forhold nå, men plutselig skal dere bo sammen? 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2010 #2311 Skrevet 17. november 2010 Dere er ikke spesielt oppegående dere som tror på denne røverhistorien heller. Nei, ærlig talt. Det er en grunn til at jeg skjuler meg bak anonym her inne
AnonymBruker Skrevet 17. november 2010 #2312 Skrevet 17. november 2010 Takk for at du mente jeg er fornuftig, koselig sagt. Og jeg ville kuttet kontakten med dette mennesket for lenge siden, hvis jeg var i samme situasjon. Livet er for kort, rett og slett. Jeg har ingen forståelse for hennes side av saken. Jeg syns hun oppfører seg ufint, beregnende og utnytter deg på det groveste. Og jeg fatter ikke hvordan hun kan si at dere skal flytte sammen til sommeren?! Dere har jo ikke noe forhold nå, men plutselig skal dere bo sammen? God å få bekreftet at jeg svarte riktig når jeg svarte på vegne av deg tidligere i tråden
Steinar40 Skrevet 17. november 2010 Forfatter #2313 Skrevet 17. november 2010 Takk for at du mente jeg er fornuftig, koselig sagt. Og jeg ville kuttet kontakten med dette mennesket for lenge siden, hvis jeg var i samme situasjon. Livet er for kort, rett og slett. Jeg har ingen forståelse for hennes side av saken. Jeg syns hun oppfører seg ufint, beregnende og utnytter deg på det groveste. Og jeg fatter ikke hvordan hun kan si at dere skal flytte sammen til sommeren?! Dere har jo ikke noe forhold nå, men plutselig skal dere bo sammen? Problemet er at det er helt umulig å vite om hun faktisk mener det. Det kan godt hende altså.
AnonymBruker Skrevet 17. november 2010 #2314 Skrevet 17. november 2010 Problemet er at det er helt umulig å vite om hun faktisk mener det. Det kan godt hende altså. Du tror på mirakler skjønner jeg. Tror det regner kjøttboller før den tid altså!
Steinar40 Skrevet 17. november 2010 Forfatter #2315 Skrevet 17. november 2010 Du tror på mirakler skjønner jeg. Tror det regner kjøttboller før den tid altså! Misforstå meg rett. Det at hun mener det, er absolutt ikke det samme som at det kommer til å skje. Det er det store problemet.
AnonymBruker Skrevet 17. november 2010 #2316 Skrevet 17. november 2010 Hva tenker dere damene her om henne og hennes oppførsel da? Ingen som helst forståelse for hennes side av saken? Hun har det sikkert litt vanskelig, nettopp kommet ut av et ekteskap, har dårlig råd, og ser ingen annen utvei enn å loppe en stakkars mann for pengene hans?
Gjest Purple Haze Skrevet 17. november 2010 #2317 Skrevet 17. november 2010 God å få bekreftet at jeg svarte riktig når jeg svarte på vegne av deg tidligere i tråden Du traff godt der, ja Problemet er at det er helt umulig å vite om hun faktisk mener det. Det kan godt hende altså. Spiller det noen rolle hva hun mener? Hva mener du? Er du virkelig villig til å bli samboer med henne etter alt dette? Hvordan tror du det forholdet kommer til å bli? Virker hun forelsket i deg, glad i deg som man skal være i den man skal dele livet med?
AnonymBruker Skrevet 17. november 2010 #2318 Skrevet 17. november 2010 Misforstå meg rett. Det at hun mener det, er absolutt ikke det samme som at det kommer til å skje. Det er det store problemet. Tror vi kan fastlå at hun verken mener det eller at det kommer til å skje, alt annet er å tro på julenissen!
Steinar40 Skrevet 17. november 2010 Forfatter #2319 Skrevet 17. november 2010 Spiller det noen rolle hva hun mener? Hva mener du? Er du virkelig villig til å bli samboer med henne etter alt dette? Hvordan tror du det forholdet kommer til å bli? Virker hun forelsket i deg, glad i deg som man skal være i den man skal dele livet med? Hvorfor tror du at jeg stiller henne spørsmål? Som hun ikke kan svare på.
AnonymBruker Skrevet 17. november 2010 #2320 Skrevet 17. november 2010 Hvorfor tror du at jeg stiller henne spørsmål? Som hun ikke kan svare på. Ikke for å være frekk, men fordi du er for dum til å holde deg unna henne?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå