Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Purple Haze
Skrevet

Ja, er du ny i gamet "tolkningssak"? :ler:

Nei, dessverre.

:natti:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det virkelig mer å vurdere?! Just do it man!!!

Tja, jeg kan jo foreslå at vi kutter kontakten og høre om hun er enig?

Skrevet

Joda, hun har nok økonomiske problemer, men det stopper ikke der.

Jeg mente det med aspergers alvorlig. Du HAR problemer. Glem dama og fokuser på deg selv. Jeg tror det finnes hjelp der ute som kan hjelpe deg til å få litt orden på livet ditt og tankene dine.

Skrevet

Tja, jeg kan jo foreslå at vi kutter kontakten og høre om hun er enig?

Hvorfor må hun være enig?

Skrevet

Nei, dessverre.

:natti:

Okei, bare litt velment optimisme fra din side da. Det er lov ;)

Skrevet (endret)

Hvorfor må hun være enig?

Det kan ofte være enklere når man er enige.

Men det føles ikke like viktig lenger.

Man kan ikke hjelpe noen som ikke vil ha hjelp.

Endret av Steinar40
Skrevet

Jeg mente det med aspergers alvorlig. Du HAR problemer. Glem dama og fokuser på deg selv. Jeg tror det finnes hjelp der ute som kan hjelpe deg til å få litt orden på livet ditt og tankene dine.

Du har rett i at denne dama har vært et problem for meg, ja.

Skrevet

Sitater av Steinar

Finn deg ei dame som er interessert istedet.

Eventuelt at lysta driver verket. Også gammelt jungelord ;)

Dette er dine egne råd Steinar. Lytt til dem!

Skrevet

Det kan ofte være enklere når man er enige.

Men det føles ikke like viktig lenger.

Man kan ikke hjelpe noen som ikke vil ha hjelp.

Det er snikers og twist...Men nå er det jo ikke akkuratt hjelp du ønsker å gi denne dama da, det du ønsker er et forhold med henne. Dette er to vidt forskjellige ting.

Skrevet

Du har rett i at denne dama har vært et problem for meg, ja.

Problemene dine har ingenting med denne dama å gjøre. Problemet ditt er at du nekter å tenke fornuftig. Du nekter å komme deg videre. Det er ditt problem!

Skrevet

Det er snikers og twist...Men nå er det jo ikke akkuratt hjelp du ønsker å gi denne dama da, det du ønsker er et forhold med henne. Dette er to vidt forskjellige ting.

Ikke nødvendigvis.

Skrevet (endret)

Sitater av Steinar

Dette er dine egne råd Steinar. Lytt til dem!

Joda, har mange gode råd jeg.

Endret av Steinar40
Skrevet (endret)

Helt alvorlig Steinar. Kan det være at du har aspergers syndrom? Virker som du ikke helt klarer å tolke mellommenneskelig kommunikasjon på riktig måte.

Hva er Aspergers syndrom?

Aspergers syndrom beskrives ofte som autisme hos normalt begavede mennesker eller som en autismelignende tilstand.

Mennesker med Aspergers har ofte:

- begrenset evne til sosial omgang

- problemer med å oppfatte sosiale regler og forventninger

- vansker med kommunikasjon og forståelse

- stereotype eller begrensede interesser

- problemer med å takle endringer i omgivelser og rutiner

Dette fører til kontaktproblemer med andre mennesker og tilpasningsproblemer i hverdag, skole eller jobb.

Personer med Aspergers skiller seg ikke synlig ut. De kan bli misoppfattet som uhøflige, vanskelige eller uoppdragne, og det kan være vanskelig for utenforstående å forstå atferden deres. De er sårbare for stress, mas og kritikk.

Å gurimalla :overrasket:

Dette er jo deg Steinis!

Endret av Suzy
Skrevet

Problemene dine har ingenting med denne dama å gjøre. Problemet ditt er at du nekter å tenke fornuftig. Du nekter å komme deg videre. Det er ditt problem!

Både og.

Skrevet

Joda, har mange gode råd jeg.

Hvorfor råder du andre til ting du ikke følger selv?

Skrevet

Dette er jo deg Steinis!

Ikke uttal deg om noe du ikke har noen som helst forutsetning for å kunne gjøre. Det gir bare et dårlig inntrykk av deg.

Du kjenner meg ikke engang.

Skrevet

Hvorfor råder du andre til ting du ikke følger selv?

Fordi det er mye lettere.

Skrevet

Fordi det er mye lettere.

Du vet jo hva du ville rådet andre til å gjøre. Så du trenger strengt tatt ikke be om råd her.

Skrevet

Hun har ikke kommunikasjonsproblemer Steinar. Det er lysta som driver verket!!! Og hun vet nok at om hun svarer deg ærlig på alle spørsmål så blir det slutt - og da blir det også slutt på all hjelp fra deg.

Når hun kommuniserer med deg så velger hun hva hun skal si og ikke si for å holde deg der hun vil ha deg. Hun (som oss her) har forstått at du ikke trekker deg unna før dere liksom har pratet og blitt enige.

Det er hennes mangel på kommunikasjon som holder det gående jo!! Den dagen hun prater så blir det jo slutt. Det er derfor hun holder kjeft! Må du vente på den dagen hun selv sier dette i klartekst til deg, eller kan du klare å bare innse det selv å kutte henne ut.

Lysta som driver verket hennes er en helt annen enn din ihvertfall. Dere vil vidt forskjellige ting med hverandre!!!

Du ønsker å forstå henne. Ja men det er ikke mer å forstå enn akkurat dette her. Hvis du vil at det skal være noe mer så leter du etter mer hos feil dame.

• Liker 2
Skrevet

Ikke uttal deg om noe du ikke har noen som helst forutsetning for å kunne gjøre. Det gir bare et dårlig inntrykk av deg.

Du kjenner meg ikke engang.

Det har du rett i - jeg korrigerer:

Dette er slik du er på KG Steinis!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...