Gjest Purple Haze Skrevet 17. november 2010 #2341 Skrevet 17. november 2010 Ja, men ho har ikke vett på det. Ho tar meg som en selvfølge. Nettopp! Og der sitter du med fasiten. Du kan avgjøre dette, til din fordel. Slutt å være en selvfølge.
AnonymBruker Skrevet 17. november 2010 #2342 Skrevet 17. november 2010 Ja, men glem meg. Jeg lurer på om det er best for hennes sjelefred at jeg kutter henne ut. Hennes sjelefred?
Gjest Eurodice Skrevet 17. november 2010 #2343 Skrevet 17. november 2010 Ho tar meg som en selvfølge. Er det noe rart i, synes du?
Steinar40 Skrevet 17. november 2010 Forfatter #2344 Skrevet 17. november 2010 Nettopp! Og der sitter du med fasiten. Du kan avgjøre dette, til din fordel. Slutt å være en selvfølge. Ja, jeg blir vel da nødt til å si til henne at jeg må kutte henne ut fordi det er umulig å komme noen vei videre. 1
Steinar40 Skrevet 17. november 2010 Forfatter #2345 Skrevet 17. november 2010 Er det noe rart i, synes du? Jeg syns ikke det er normalt å ta noen som en selvfølge.
Gjest Purple Haze Skrevet 17. november 2010 #2346 Skrevet 17. november 2010 Ja, jeg blir vel da nødt til å si til henne at jeg må kutte henne ut fordi det er umulig å komme noen vei videre. Endelig et gjennombrudd!
Steinar40 Skrevet 17. november 2010 Forfatter #2347 Skrevet 17. november 2010 Endelig et gjennombrudd! Jeg sa det forsåvidt til henne tidligere i dag, at vi kommer ikke videre uten at vi kan prate i sammen.
AnonymBruker Skrevet 17. november 2010 #2348 Skrevet 17. november 2010 Helt alvorlig Steinar. Kan det være at du har aspergers syndrom? Virker som du ikke helt klarer å tolke mellommenneskelig kommunikasjon på riktig måte. Hva er Aspergers syndrom? Aspergers syndrom beskrives ofte som ”autisme hos normalt begavede mennesker” eller som en autismelignende tilstand. Mennesker med Aspergers har ofte: - begrenset evne til sosial omgang - problemer med å oppfatte sosiale regler og forventninger - vansker med kommunikasjon og forståelse - stereotype eller begrensede interesser - problemer med å takle endringer i omgivelser og rutiner Dette fører til kontaktproblemer med andre mennesker og tilpasningsproblemer i hverdag, skole eller jobb. Personer med Aspergers skiller seg ikke synlig ut. De kan bli misoppfattet som uhøflige, vanskelige eller uoppdragne, og det kan være vanskelig for utenforstående å forstå atferden deres. De er sårbare for stress, mas og kritikk.
AnonymBruker Skrevet 17. november 2010 #2349 Skrevet 17. november 2010 Endelig et gjennombrudd! Ikke ta gleden på forskudd nå
Gjest Eurodice Skrevet 17. november 2010 #2350 Skrevet 17. november 2010 Endelig et gjennombrudd! Gled deg ikke for tidlig!
Gjest Purple Haze Skrevet 17. november 2010 #2351 Skrevet 17. november 2010 Jeg sa det forsåvidt til henne tidligere i dag, at vi kommer ikke videre uten at vi kan prate i sammen. Ser jeg klappet for tidlig. Flott det, bortsett fra det med å prate mer sammen. Det kommer dere tydeligvis ingen vei med. Bare sett strek nå.
Steinar40 Skrevet 17. november 2010 Forfatter #2352 Skrevet 17. november 2010 Helt alvorlig Steinar. Kan det være at du har aspergers syndrom? Glem det. Her er det rett og slett dama som har kommunikasjonsproblemer.
AnonymBruker Skrevet 17. november 2010 #2353 Skrevet 17. november 2010 Jeg syns ikke det er normalt å ta noen som en selvfølge. Ingen ting i denne casen er normalt. Det viktigste er ikke hva som er normalt, men hva som er riktig, og i denne situasjonen er alt feil.
Gjest Purple Haze Skrevet 17. november 2010 #2354 Skrevet 17. november 2010 Glem det. Her er det rett og slett dama som har kommunikasjonsproblemer. Vel, kommunikasjon er en toveisgreie. En sender og en mottaker. Du må se deg selv oppe i dette også. Kutt ut å kommunisere med noen du ikke er på bølgelengde med.
Steinar40 Skrevet 17. november 2010 Forfatter #2355 Skrevet 17. november 2010 Ser jeg klappet for tidlig. Flott det, bortsett fra det med å prate mer sammen. Det kommer dere tydeligvis ingen vei med. Bare sett strek nå. Ja, jeg skal vurdere det. Ettersom hun tydeligvis ikke klarer det. Mye mulig at det vil være det beste for henne og barna hennes etc. Og meg selv i så fall.
AnonymBruker Skrevet 17. november 2010 #2356 Skrevet 17. november 2010 Glem det. Her er det rett og slett dama som har kommunikasjonsproblemer. Hun ønsker ikke å kommunisere med deg. Det er du som har problemer med kommunikasjon. Problemene til denne dama er av økonomisk årsak.
Steinar40 Skrevet 17. november 2010 Forfatter #2357 Skrevet 17. november 2010 Vel, kommunikasjon er en toveisgreie. En sender og en mottaker. Du må se deg selv oppe i dette også. Kutt ut å kommunisere med noen du ikke er på bølgelengde med. Det kan du godt si.
Gjest Purple Haze Skrevet 17. november 2010 #2358 Skrevet 17. november 2010 Ja, jeg skal vurdere det. Ettersom hun tydeligvis ikke klarer det. Mye mulig at det vil være det beste for henne og barna hennes etc. Og meg selv i så fall. Er det virkelig mer å vurdere?! Just do it man!!!
Steinar40 Skrevet 17. november 2010 Forfatter #2359 Skrevet 17. november 2010 Hun ønsker ikke å kommunisere med deg. Det er du som har problemer med kommunikasjon. Problemene til denne dama er av økonomisk årsak. Joda, hun har nok økonomiske problemer, men det stopper ikke der.
AnonymBruker Skrevet 17. november 2010 #2360 Skrevet 17. november 2010 Ser jeg klappet for tidlig. Flott det, bortsett fra det med å prate mer sammen. Det kommer dere tydeligvis ingen vei med. Bare sett strek nå. Ja, er du ny i gamet "tolkningssak"?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå