Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Purple Haze
Skrevet

Hvorfor tror du at jeg stiller henne spørsmål?

Som hun ikke kan svare på.

Hvorfor stiller du henne ikke spørsmål? Jeg hadde stilt vedkommende til veggs så det sang etter.

Og ingen svar er også et slags svar. Hvis hun ikke kan svare på om hun er forelsket i deg, så er hun ikke det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor stiller du henne ikke spørsmål? Jeg hadde stilt vedkommende til veggs så det sang etter.

Og ingen svar er også et slags svar. Hvis hun ikke kan svare på om hun er forelsket i deg, så er hun ikke det.

Vel tror ikke det er nødvendig i dette tilfellet egentlig. Steinar ber om lønnsforhhøyelse i det han er i ferd med å bli sagt opp. Skal man kreve noe så må man først være i posisjon til det.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Vel tror ikke det er nødvendig i dette tilfellet egentlig. Steinar ber om lønnsforhhøyelse i det han er i ferd med å bli sagt opp. Skal man kreve noe så må man først være i posisjon til det.

I kjærligheten kan man ikke kreve noe, egentlig. Annet enn ærlighet, og det tror jeg ikke er denne damens største styrke.

Skrevet

Fordi hun kontakter meg og påstår at hun ønsker at vi skal flytte i sammen til sommeren.

Et svar fra deg burde da være:

Beklager. Du har såret meg nok nå. Dette har tatt for lang tid.

Jeg holder på å komme over deg nå så jeg ber deg respektere det og ikke kontakte meg igjen.

Jeg var veldig glad i deg, men det har vært for vanskelig å kommunisere med deg og det er det enda ettersom du ikke svarer på de tingene jeg lurer på.

Jeg føler meg litt utnyttet pengemessig og jeg tror desverre det vi hadde har blitt ødelagt på veien.

Ønsker deg virkelig lykke til og håper det ordner seg for deg.

• Liker 1
Skrevet

Ikke for å være frekk, men fordi du er for dum til å holde deg unna henne?

Hun kontakter meg.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Hun kontakter meg.

La være å svare. Så enkelt er det.

Skrevet

I kjærligheten kan man ikke kreve noe, egentlig. Annet enn ærlighet, og det tror jeg ikke er denne damens største styrke.

Ja, det er en mulighet. Eller så er hun bare helt forvirret.

Og det er faktisk ikke godt å vite.

Skrevet

Problemet er at det er helt umulig å vite om hun faktisk mener det.

Det kan godt hende altså.

Men kjøre vakre vene, VIL DU VIRKELIG SETTE LIVET DITT PÅ HOLD PGA EN DAME SOM DET ER UMULIG Å VITE HVA MENER???? Dvs. det er ikke umulig da. Synes du har fått 1000 gode svar og forklaringer for hvorfor du burde kuttet ut for lengst jeg.

Hør på rådene til QueenPenelope f.eks. - hun høres ut som en klok dame.

Tolkningsdama di er ikke interessert i et forhold med deg!! Du er en som kan bidra økonomisk og som hun holder varm ut ifra hva hun selv behøver og det er ikke noe kjærlighet i dette. Kun what's-in-it-for-me for henne.

Du snakker om hva som kan skje i fremtiden. DRIT I FREMTIDEN. What's-in-it-for-you??? Hva har du egentlig fått ut av dette "forholdet" frem til nå??? Trives du med det som hittil har skjedd. Er svaret JA - ok da så fortsett å lev i håpet. Er svaret NEI - MOVE ON!!!!

Skrevet

Respekt kan man kreve etter min mening, men kun dersom den andre personen ønsker et forhold til deg. Lokking med penger er ikke veien å gå..

Skrevet

La være å svare. Så enkelt er det.

Og med det så oppnår jeg ...?

Gjest Purple Haze
Skrevet

Du svarer jo ikke på noe av det jeg spør om, Steinar. Men det er jo ikke noe nytt.

Hva skal du med denne dama?

Gjest Purple Haze
Skrevet

Sjelefred. Å beholde din integritet. En smule stolthet. Og spare deg selv for mye unødig tullball.

Skrevet

Du svarer jo ikke på noe av det jeg spør om, Steinar. Men det er jo ikke noe nytt.

Hva skal du med denne dama?

Kunne vi fått til et bra parforhold i sammen så hadde det vært positivt.

Skrevet

Men jeg tenkte på en sak.

Kanskje det er best for henne (og barna hennes etc.) at jeg kutter henne ut?

Gjest Purple Haze
Skrevet

Kunne vi fått til et bra parforhold i sammen så hadde det vært positivt.

Sikker?

Gosj, hadde en mann vært så på tuppa etter meg, hadde jeg vært overlykkelig.

Skrevet

Du kan få tilbake kontrollen i ditt eget liv. Du er helt besatt av å få denne dama selv om alle indikasjoner sier at det aldri blir dere to. Du har to valg:

1. Fortsette å holde døra på vidt gap for denne dama og vente i alle evighet til du er gammel og har kastet bort hele livet ditt på noe som aldri ble noe og som stadig gjorde deg mer ulykkelig.

2. Går videre kanskje møte andre damer, kanskje oppleve kjærlighet, og ikke minst sitte igjen med vissheten om at du gjorde det rette valget.

• Liker 1
Gjest Purple Haze
Skrevet

Og ikke minst for deg!

Skrevet

Sikker?

Gosj, hadde en mann vært så på tuppa etter meg, hadde jeg vært overlykkelig.

Ja, men ho har ikke vett på det.

Ho tar meg som en selvfølge.

Skrevet

Og ikke minst for deg!

Ja, men glem meg. Jeg lurer på om det er best for hennes sjelefred at jeg kutter henne ut.

Skrevet

Tror neppe de vil merke noen forskjell. Du er jo ikke noen vesentlig del av livet deres uansett. Det er verre med oss stakkarne her på KG som må slite med deg. Så kutter du henne ut vet du i hvertfall at du har beroliget mange KG-hjerter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...