Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har oppfattet deg slik at du ved ditt siste ultimatum hadde brutt all kontakt med denne damen. Det har du ikke gjort. Du er en værhane og en sprellemann. Damen sier "hopp", og du hopper. Jada, her vi med en særdeles prinsippfast mann å gjøre :ironi: .

Hun kontaktet meg.

Men jeg tenker å benytte anledningen til å prøve å få igang litt dialog for å se hvordan hun egentlig tenker og fungerer.

Videoannonse
Annonse
Gjest Purple Haze
Skrevet

Hun kontaktet meg.

Men jeg tenker å benytte anledningen til å prøve å få igang litt dialog for å se hvordan hun egentlig tenker og fungerer.

:klaske:

Skrevet

:klaske:

Jeg har følelser for denne dama.

Helst vil jeg altså at det skulle kunne fungere. Og derfor strekker jeg meg lenger enn langt for å finne ut av det.

Skrevet

Ja, hun har altså sagt nå at hun ønsker å flytte til meg neste sommer.

Men jeg får fortsatt ikke følelsen av at hun bryr seg mye ettersom hun ikke viser det.

Merkelig at hun ikke kan vise litt mer interesse.

Selv om jeg forstår at 2 barn etc. krever mye.

Hun sier hun skal flytte til deg kun for å få penger, det kommer aldri til å skje.

• Liker 1
Gjest Purple Haze
Skrevet

Helst vil jeg altså at det skulle kunne fungere. Og derfor strekker jeg meg lenger enn langt for å finne ut av det.

Ja, men så gjør det da. Men for all del, du trenger ikke holde oss oppdatert.

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Har du et liv utenom KG, Steinar? Du klamrer deg fast til en drøm, og virker ute av stand til å forstå at denne damen IKKE er interessert i deg. Når er du på arbeid? Du ble medlem her i juli for vel et år siden og har til nå ca. 12500 innlegg. Til sammenligning ble jeg medlem i januar 2005 og har ca. 4500 innlegg. Jeg har mye annet å finne på enn å være plantet her.

Endret av Belladonna
Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

For en fantastisk dum ide.

• Liker 1
Skrevet

Selv om du har følelser for henne burde du vel ha innsett nå - etter ultimatum etter ultimatum og kun kontakt når hun trenger penger - at hun ikke vil ha DEG - men kun det du kan gi henne.

Det kommer aldri til å fungere som du ønsker det.

Jeg forstår ikke at du fortsatt vurderer å ville la deg tråkke på av en dame som KUN ser på deg som minibank.

Jeg skjønner jo at om dette er din eneste erfaring med kvinner at du kaller oss golddiggere - men det finnes utrolig mange som ikke tenker på den måten - så hvorfor ikke prøve å finne en som vil ha deg for din skyld - ikke for hvor mye du er villig til å betale?

Følelser går over/dør om du lar dem/bestemmer deg for det. Det kan ta tid - men kjærlighetssorg går over.

Skrevet

Anbefaler deg å endre underteksten i signaturen din.

Den passer nok ikke så godt til deg desverre...

Det som skjer, det skjer - men det lønner seg ikke å være dum.

Den eneste grunnen til å se deg tilbake i livet, er for å ta lærdom av hva du gjorde rett og hva du gjorde feil.

:popcorn:

Skrevet

Ja, men så gjør det da. Men for all del, du trenger ikke holde oss oppdatert.

Jooo :sjenert:

- vi teller ultimatumer - og hvor mange ganger hun får ham til å hoppe

Skrevet

Anbefaler deg å endre underteksten i signaturen din.

Den passer nok ikke så godt til deg desverre...

Det som skjer, det skjer - men det lønner seg ikke å være dum.

Den eneste grunnen til å se deg tilbake i livet, er for å ta lærdom av hva du gjorde rett og hva du gjorde feil.

:popcorn:

Tenker du på noe ala denne:

Etter min mening finnes det bare én god leveregel: Se aldri fakta i øynene. sagt av Ruth Gordon

Skrevet

Tenker du på noe ala denne:

Etter min mening finnes det bare én god leveregel: Se aldri fakta i øynene. sagt av Ruth Gordon

Perfekt!! :5:

Skrevet

Ho ligger på etterskudd med husleia, noe som gir ho migrene bare det visstnok.

Men ho presiserte det følgende; "Har ikke spurt om en krone!!" - etter at jeg nevnte at ho må begynne å vise interesse for noe mer enn bare penger hvis dette skal gå bra.

Så om man sier at man ikke har spurt om en krone - men allikevel sier "jeg ligger på etterskudd med husleia, og det gir meg migrene".... ehhhh? Er ikke det siste der å indirekte be om kroner?

Hun ligger stadig på etterskudd med husleie. I en annen tråd sa du at du ikke ville ha en partner som ikke hadde orden i økonomien. Denne dama har IKKE orden i økonomien - og den eneste interessen hun viser deg er når hun er pengelens. Og du ønsker fortsatt å finne ut av hvordan denne dama fungerer??? Har du ikke forstått det for lengst???

...du har følelser for dama.... Ja, men de følelsene går over vet du. De er jo bare tuftet på hva du ønsker deg, og ikke på hva du faktisk kan få.

Skrevet

Hun sier hun skal flytte til deg kun for å få penger, det kommer aldri til å skje.

Selvfølgelig er dette en klar mulighet i denne situasjonen. Det ser jeg også.

Men hva er de nøyaktige argumentene for at du/dere tror dette?

Og hva kan forklare en slik oppførsel?

Skrevet

Forklaring:

Hvis det å holde deg på limpinnen og gi deg forhåpninger gjør at hun får fordeler (du gir henne penger) så er det klart hun oppfører seg sånn!

Skrevet

Jeg er jammen ikke sikker på om du tuller eller ikke.

Gjest Eurodice
Skrevet

113 sider!!! :sjokkert: Er du ikke ferdig med den dama ENDA???

Nå har han fått melding fra henne hvor hun antyder at hun vil flytte til ham neste sommer, så nå er det på'n igjen :ler: .

Skrevet

Jeh tror Steinar driver ap med dere. Så dum går det ikke an å bli. Han sitter sikkert og ler godt av denne tråden. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...