Gjest Eurodice Skrevet 25. oktober 2010 #2201 Skrevet 25. oktober 2010 Ja, jeg har faktisk sluppet taket. Det er som man sier; "If you love someone set them free." Det har jammen tatt lang tid. Jeg tviler sterkt på om du vet hva kjærlighet er, så mye stygt og negativt du har sagt om denne damen.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2010 #2202 Skrevet 25. oktober 2010 Får håpe du har sluppet taket nå da og innser at det aldri kommer til å bli dere to.
Gjest Blondie65 Skrevet 25. oktober 2010 #2203 Skrevet 25. oktober 2010 (endret) 111 sider og 2203 innlegg I tillegg kommer Er det ok med venner av det annet kjønn - 49 sider 962 innlegg ... og sikkert flere. Alt handler om Steinar og den umulige damen ... Endret 25. oktober 2010 av Blondie65
Gjest Tidssone Skrevet 25. oktober 2010 #2204 Skrevet 25. oktober 2010 *hjelper til, sånn at tråden kan nå 1000 sider* 1
Gjest Tidssone Skrevet 25. oktober 2010 #2205 Skrevet 25. oktober 2010 (Og ja. Dette er faktisk det mest fornuftige jeg har å komme med her.)
Gjest Prøvis Skrevet 25. oktober 2010 #2206 Skrevet 25. oktober 2010 *hjelper til, sånn at tråden kan nå 1000 sider* oh my god! :dåne:
Guriane Skrevet 25. oktober 2010 #2208 Skrevet 25. oktober 2010 Ja, jeg har faktisk sluppet taket. Det er som man sier; "If you love someone set them free." Du har sluppet taket helt til hun gir lyd i fra seg igjen. Hvis du elsker noen så sitter du ikke på nettet og prater dritt om dem.
Lizzee Skrevet 25. oktober 2010 #2209 Skrevet 25. oktober 2010 111 sider og 2203 innlegg I tillegg kommer Er det ok med venner av det annet kjønn - 49 sider 962 innlegg ... og sikkert flere. Alt handler om Steinar og den umulige damen ... ...eller om damen og den umulige Steinar... det er også en tolkning.
Krill Skrevet 25. oktober 2010 #2210 Skrevet 25. oktober 2010 Hvis 10.000 svarer "Liker" på denne tråden, så slipper Steinar taket i damen og går videre.... :gjeiper: 1
Steinar40 Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter #2211 Skrevet 25. oktober 2010 111 sider og 2203 innlegg I tillegg kommer Er det ok med venner av det annet kjønn - 49 sider 962 innlegg ... og sikkert flere. Alt handler om Steinar og den umulige damen ... ...eller om damen og den umulige Steinar... det er også en tolkning. Hmmmmmm, det skulle kanskje antyde at damen har hatt en viss betydning for meg. Og jeg snakker faktisk ikke bare dritt om henne som 'Guriane' påstår over her. Men jeg er forferdelig skuffet! Når jeg først bestemmer meg for noe så gir jeg i hvert fall ikke opp lett. På godt og vondt. Men jeg innser at det ikke er noen vits i å piske ei død bikkje, i mangel av et bedre uttrykk.
Gjest Ludovie Skrevet 25. oktober 2010 #2212 Skrevet 25. oktober 2010 Men jeg innser at det ikke er noen vits i å piske ei død bikkje, i mangel av et bedre uttrykk. Det er den aller første kloke tingen du har sagt i denne tråden. Hold that thought!
Steinar40 Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter #2213 Skrevet 26. oktober 2010 Du har sluppet taket helt til hun gir lyd i fra seg igjen. Det eneste kortet hun har igjen å spille nå, er å begynne å kommunisere på en konstruktiv måte.
Stillest vann Skrevet 26. oktober 2010 #2214 Skrevet 26. oktober 2010 Det eneste kortet hun har igjen å spille nå, er å begynne å kommunisere på en konstruktiv måte. Akkurat. Det vil si at du ikke har sluppet taket.
Guriane Skrevet 26. oktober 2010 #2215 Skrevet 26. oktober 2010 Det eneste kortet hun har igjen å spille nå, er å begynne å kommunisere på en konstruktiv måte. NÅR DU GÅR OG VENTER/HAR ET LITE HÅP/HOLDER DØRA PÅ GLØTT SÅ HAR DU IKKE SLUPPET TAKET.
Lizzee Skrevet 26. oktober 2010 #2216 Skrevet 26. oktober 2010 Det eneste kortet hun har igjen å spille nå, er å begynne å kommunisere på en konstruktiv måte. Jammen - du har jo sluppet taket! Da hjelper det vel ikke om hun plutselig begynner med konstruktiv kommunikasjon. Slutt er slutt. Eller... holder du døra på gløtt....?
Steinar40 Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter #2217 Skrevet 26. oktober 2010 Jeg mener at jeg har sluppet taket fordi jeg ikke gjør noe her lenger. Derimot vil døra forsåvidt være på gløtt i en periode fremover. Av den grunn at vi altså ikke har klart å kommunisere og få til en enighet i sammen. Ettersom dagene går på samme vis så vil denne døra lukke seg sakte men sikkert inntil den er lukket og låst. Akkurat når dette skjer vet jeg ikke ennå.
Bernina Skrevet 26. oktober 2010 #2218 Skrevet 26. oktober 2010 (endret) Det eneste kortet hun har igjen å spille nå, er å begynne å kommunisere på en konstruktiv måte. Bikkja kan stå opp fra de døde med andre ord...? Jeg mener at jeg har sluppet taket fordi jeg ikke gjør noe her lenger. Derimot vil døra forsåvidt være på gløtt i en periode fremover. Av den grunn at vi altså ikke har klart å kommunisere og få til en enighet i sammen. Ettersom dagene går på samme vis så vil denne døra lukke seg sakte men sikkert inntil den er lukket og låst. Akkurat når dette skjer vet jeg ikke ennå. Hvorfor må dere få til en enighet sammen???? Dere er ikke et par! Du er ikke kjæresten hennes! Du er en hun har hatt et forhold til bak ryggen til mannen sin. Du har sagt 1365 ganger at hun ikke gjør noe for å få deg til å tro på at hun vil noe videre med deg. Hun er tydeligvis ikke kvinnen du vil ha (for du vil ha en kvinne som er helt anderledes). Du går videre din vei og hun går sin. Hva er det å komme til enighet om? Klarer du ikke bare å finne ut at THIS IS IT - nå er det over - på egenhånd!! Eller er dette den eneste ene dama i hele verden du kunne ha tenkt deg? Endret 26. oktober 2010 av Bernina
Guriane Skrevet 26. oktober 2010 #2219 Skrevet 26. oktober 2010 (endret) Jeg mener at jeg har sluppet taket fordi jeg ikke gjør noe her lenger. Derimot vil døra forsåvidt være på gløtt i en periode fremover. Av den grunn at vi altså ikke har klart å kommunisere og få til en enighet i sammen. Ettersom dagene går på samme vis så vil denne døra lukke seg sakte men sikkert inntil den er lukket og låst. Akkurat når dette skjer vet jeg ikke ennå. Saken er den at du jo faktisk gjør noe. Du holder døra på gløtt. Du sier det jo selv. Hadde du sluppet taket hadde du gått videre, ikke ventet. Når døra er lukket - da har du sluppet taket. Endret 26. oktober 2010 av Guriane
Gjest Prøvis Skrevet 26. oktober 2010 #2220 Skrevet 26. oktober 2010 Saken er den at du jo faktisk gjør noe. Du holder døra på gløtt. Du sier det jo selv. Hadde du sluppet taket hadde du gått videre, ikke ventet. Når døra er lukket - da har du sluppet taket. Døra på gløtt? Minner mer og mer om sånne svingdørkomedier dette... Når man har sluppet taket så er døra låst etter min oppfatning, den står ikke på gløtt!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå