Gå til innhold

Tolkningssak

Steinar40

Anbefalte innlegg

Gjest Prøvekandidat

Jeg skal gjerne vedde en årsinntekt på at han har satt en ny frist :jepp: . Enkelte forstår ikke når løpet er kjørt.

Jeg tror ikke jeg vil vedde i mot :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor er mannen forresten? Håper det ikke er et signal på at han har gått tilbake på sitt ultimatum?

Steeeinaaar, hvor er du? Er så nysgjerrig på hvordan det går med deg, er du fri nå? Hvis ja, gratulerer og lykke til videre på ferden. :) Hvis nei, skjerp deg! :kjefte:

Jeg har vært borte noen dager.

Fikk noen SMSer fra henne på tirsdag/onsdag. Mer tomt prat som jeg tolker det. Hovedsaklig skrev hun omtrent dette; "Er så lei meg. Savner deg veldig innimellom, men alt er så vanskelig. Vi kan prate når den yngste begynner på skolen igjen."

Ettersom jeg altså har vært borte, så skrev jeg tilbake at vi kan prate i sammen på lørdag, eller aldri. Og at jeg kutter henne ut for godt ellers.

Riktignok 1 dag utsettelse, men hører jeg ikke noe fra henne på lørdag, så kommer jeg ikke til å svare henne i det hele tatt lenger. Virker som hun er avhengig av å ha litt kontakt av en eller annen merkelig grunn. Tilogmed hun må nå faktisk fatte at hun ikke kan oppnå noe som helst mer her som situasjonen er nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Prøvekandidat

Jeg har vært borte noen dager.

Fikk noen SMSer fra henne på tirsdag/onsdag. Mer tomt prat som jeg tolker det. Hovedsaklig skrev hun omtrent dette; "Er så lei meg. Savner deg veldig innimellom, men alt er så vanskelig. Vi kan prate når den yngste begynner på skolen igjen."

Ettersom jeg altså har vært borte, så skrev jeg tilbake at vi kan prate i sammen på lørdag, eller aldri. Og at jeg kutter henne ut for godt ellers.

Riktignok 1 dag utsettelse, men hører jeg ikke noe fra henne på lørdag, så kommer jeg ikke til å svare henne i det hele tatt lenger. Virker som hun er avhengig av å ha litt kontakt av en eller annen merkelig grunn. Tilogmed hun må nå faktisk fatte at hun ikke kan oppnå noe som helst mer her som situasjonen er nå.

Avhengig av kontakt, mer avhengig av å ha deg der for sikkerhets skyld etter min mening. Og da sender hun meldinger for å holde håpet oppe hos deg, holde deg varm og så langt har hun jo lyktes med det. Men nå får det være slutt på utsettelser altså, stå på ditt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avhengig av kontakt, mer avhengig av å ha deg der for sikkerhets skyld etter min mening. Og da sender hun meldinger for å holde håpet oppe hos deg, holde deg varm og så langt har hun jo lyktes med det. Men nå får det være slutt på utsettelser altså, stå på ditt!

Javisst, jeg skal stå på mitt. Som sagt, ringer hun ikke i morgen etter å ha fått beskjed om å ringe, og blitt advart om konsekvensene, så avslutter jeg all kontakt. Som da betyr at jeg ikke kommer til å svare på den SMSen hun gjerne sender etter en ukes tid, når hun ikke har hørt noe ifra meg. Ikke kommer jeg til å svare eller ringe tilbake hvis hun skulle ringe meg heller.

På en måte kan det virke som det er dette hun vil at jeg skal gjøre. Altså kutte kontakten. Uansett hva hun vil eller ikke, så får i hvert fall jeg da se hvordan hun reagerer på å ikke kunne få tak i meg lenger. Dette er viktig for meg å vite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javisst, jeg skal stå på mitt. Som sagt, ringer hun ikke i morgen etter å ha fått beskjed om å ringe, og blitt advart om konsekvensene, så avslutter jeg all kontakt. Som da betyr at jeg ikke kommer til å svare på den SMSen hun gjerne sender etter en ukes tid, når hun ikke har hørt noe ifra meg. Ikke kommer jeg til å svare eller ringe tilbake hvis hun skulle ringe meg heller.

På en måte kan det virke som det er dette hun vil at jeg skal gjøre. Altså kutte kontakten. Uansett hva hun vil eller ikke, så får i hvert fall jeg da se hvordan hun reagerer på å ikke kunne få tak i meg lenger. Dette er viktig for meg å vite.

Så bare hun ringer i morgen så er det greit? Uansett hva hun sier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bare hun ringer i morgen så er det greit? Uansett hva hun sier?

Nei, men det hadde i hvert fall vært et skritt i riktig retning i forhold til nå, hvis vi kunne fått pratet skikkelig i sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blondie65

Stå på ditt? Fristen var for 14 dager siden Steinar. Det spiller da ingen rolle om hun ringer lørdag, mandag, fredag eller torsdag om 4 uker. Bare du får et par smuler - at man er lei seg og løfte om en ny telefon om et par dager så er jo du med igjen.

Jaja jaja. Er det fordi hun sms'et før kl 14 i dag du ga henne frist til i morgen? Burde du ikke svart "alt for lite alt for sent, lykke til i ditt liv"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stå på ditt? Fristen var for 14 dager siden Steinar. Det spiller da ingen rolle om hun ringer lørdag, mandag, fredag eller torsdag om 4 uker. Bare du får et par smuler - at man er lei seg og løfte om en ny telefon om et par dager så er jo du med igjen.

Jaja jaja. Er det fordi hun sms'et før kl 14 i dag du ga henne frist til i morgen? Burde du ikke svart "alt for lite alt for sent, lykke til i ditt liv"?

Vel, sannheten er at hun egentlig ikke lover noe som helst. Og det har hele tiden vært problemet. Det har vært for mye tomt prat, eller ikke det engang. Riktignok pga en veldig vanskelig situasjon. Men det er alt det tomme pratet som skal avsluttes. Og det skal jeg sørge for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du Steinar...du Steinar... Tøffelhelten over alle tøfler :natti:

Hva er det med å være tøffelhelt og kutte all kontakt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med å være tøffelhelt og kutte all kontakt?

Kutte all kontakt? Ikke narr meg til å le.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kutte all kontakt? Ikke narr meg til å le.

Det viser seg i morra. Deretter skal hun få slite hardt for å motivere meg igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viser seg i morra. Deretter skal hun få slite hardt for å motivere meg igjen.

Enten så spiller hukommelsen min meg et puss, eller så har du sagt nøyaktig samme setningen før, bortsett fra at da var "i morra" byttet ut med "på fredag". Er et jeg som burde ta en legesjekk av hukommelsen min eller er det du som har litt for store tøfler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blondie65

Enten så spiller hukommelsen min meg et puss, eller så har du sagt nøyaktig samme setningen før, bortsett fra at da var "i morra" byttet ut med "på fredag". Er et jeg som burde ta en legesjekk av hukommelsen min eller er det du som har litt for store tøfler?

Det må ha vært feil fredag ... :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Vel, sannheten er at hun egentlig ikke lover noe som helst. Og det har hele tiden vært problemet. Det har vært for mye tomt prat, eller ikke det engang. Riktignok pga en veldig vanskelig situasjon. Men det er alt det tomme pratet som skal avsluttes. Og det skal jeg sørge for.

Tror dere passer godt sammen. Kongen og dronningen av tomt prat.

Steinars tomme prat - som gjør han til kongen:

Ultimatum: Fredag den 30. juli

I fall det likevel skulle være håp: Fredag den 13. august

Utsatt til: Lørdag den 14. august

Beklageligvis har jeg ikke vært med lenger og jeg kan derfor ikke ramse opp flere tidligere frister.

Og hun:

Jo hun driver ikke med annet enn tomt prat - hak'ke tid til å snakke nå men kan jeg få låne penger til ... Er sååååå lei meg asså ... men på lørdag helt sant, dersom malingen verken har størknet eller tørket skal jeg se om jeg kan presse inn en telefonsamtale midt mellom to strøk neglelakk.

Og Steinar, han biter på han. For han er så opptatt av kommunikasjon ... Få en verdig avslutning, få en forklaring ... Så lørdag blir garantert til neste lørdag og så går ikke det for det var i en partalsuke og dessuten passer det bedre med runde dager i oddetallsmåneder og vips er vi plutselig kommet til 30. november ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he.. Viser til mitt første svar (faktisk det første du fikk på dette temaet).

Furundret over at du er her ennå. Skoene må være nedstøvet nå.

Ja.ja, spontan bare man får tenkt seg om heter det :knise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Eurodice

Jeg synes du ror veldig nå. Du kutter ikke all kontakt når du lar det være en liten åpning for henne. "Deretter skal hun få slite hardt..." Slutt betyr tydeligvis ikke slutt for deg, Steinar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Dette er som en såpeopra.

Jeg vil veldig gjerne slutte å se på fordi det er så innmari hjernedødt og tar for lang tid, men så blir man så innmari nysgjerrig..

Og litt som en skrekkfilm. Man roper til hovedpersonen "IKKE GÅ NED I SKUMLE KJELLERN FOR DU KOMMER TIL Å DØ" men det hjelper ikke å rope, for hovedpersonen kommer til å gå ned i kjellern uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hun:

Jo hun driver ikke med annet enn tomt prat - hak'ke tid til å snakke nå men kan jeg få låne penger til ... Er sååååå lei meg asså ... men på lørdag helt sant, dersom malingen verken har størknet eller tørket skal jeg se om jeg kan presse inn en telefonsamtale midt mellom to strøk neglelakk.

Faktum er at hun ikke har svart på mitt krav om at hun må ringe meg i morra. Det er denne taktikken hun har brukt altfor lenge. Når jeg vil noe som tydeligvis ikke passer for henne, så svarer hun ikke. Genial kommunikasjon!

Så hvorfor svarer jeg henne når hun sender meg en SMS ca en uke senere om noe helt annet?

Fordi jeg faktisk er opptatt av kommunikasjon, ja. Og hvordan noen kan være så håpløs når det gjelder å kommunisere, er meg helt ubegripelig :klø:

Men jeg er nå veldig nær ved å kaste inn håndkleet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du ror veldig nå. Du kutter ikke all kontakt når du lar det være en liten åpning for henne. "Deretter skal hun få slite hardt..." Slutt betyr tydeligvis ikke slutt for deg, Steinar.

It ain't over 'til the fat lady sings.

Hvis hun først viste meg at det virkelig er ekte kjærlighet ifra hennes side, så ville jeg vært dum hvis jeg da forkastet henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...