Gjest AnonymBruker Skrevet 29. juli 2010 #1 Del Skrevet 29. juli 2010 Jeg skjønner det bare ikke. På gata ser jeg rett som det er menn med svære kulemager som om de er drektig i syvende måned, uflidd som bare det, subbende rundt i ravschtøgge treningsklær og crocs, kjempestor Homer Simpson-rumpe og som likner på en smurf i fjeset. Men dame, det har de. Ikke er dama stygg heller. Gjerne sånn midt på treet eller litt over til og med. Jeg derimot, slank, pent kledd, på ingen måte modellpen men ganske kjekk, i bra form og spiser sunt. Men jeg er singel, VELDIG singel. Hvordan i h...... greier de det?? Hva har de som ikke jeg har???? Flott personlighet kanskje? Nå er jeg ikke noen Caligula og jeg er ikke brøkdelen så klysete som jeg her høres ut, så tror ikke det er det heller. Hva skal egentlig til for å knekke koden damer? Må en mann være aktiv, på hugget og ta initiativet hele tiden for at det skal skje noe? Holder det ikke å ta vare på utseendet og være litt "tilgjengelig"? Tid for selvransakelse nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. juli 2010 #2 Del Skrevet 29. juli 2010 Hvordan i h...... greier de det?? Hva har de som ikke jeg har???? Flott personlighet kanskje? Sannsynligvis. For å bli litt mindre Caligula kan du jo begynne med å lese gjennom hvordan du faktisk beskriver andre mennesker her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest margrit Skrevet 29. juli 2010 #3 Del Skrevet 29. juli 2010 1) Få deg en hvilken som helst dame(ikke vær kresen, ta hva enn du får tak i) 2) finn deg en mer atraktiv dame FØR du dumper den ikke atraktive. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest virvelvind Skrevet 29. juli 2010 #4 Del Skrevet 29. juli 2010 Du mangler sikkert sjarm og utstråling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wabbit Skrevet 29. juli 2010 #5 Del Skrevet 29. juli 2010 1) Få deg en hvilken som helst dame(ikke vær kresen, ta hva enn du får tak i) 2) finn deg en mer atraktiv dame FØR du dumper den ikke atraktive. Synes dette var noen pussige råd... TS: er du veldig kresen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. juli 2010 #6 Del Skrevet 29. juli 2010 Sannsynligvis. For å bli litt mindre Caligula kan du jo begynne med å lese gjennom hvordan du faktisk beskriver andre mennesker her Det var svært så hårsårt da. Karakteristikkene var jo helt generiske og ikke rettet mot enkeltpersoner, og ingen av dem gjør meg strengt tatt til noe dårlig eller ondsinnet menneske. Men om du tenker annerledes så deg om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. juli 2010 #7 Del Skrevet 29. juli 2010 Du mangler sikkert sjarm og utstråling. Kanskje. Men jeg kjenner da til flere, kvinner tilfeldigvis, som ikke akkurat er naturlig begavet på sjarmfronten uten at de er single særlig lenge av gangen. Så hvor nødvendig dette er kan man jo spørre seg om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. juli 2010 #8 Del Skrevet 29. juli 2010 Det var svært så hårsårt da. Karakteristikkene var jo helt generiske og ikke rettet mot enkeltpersoner, og ingen av dem gjør meg strengt tatt til noe dårlig eller ondsinnet menneske. Men om du tenker annerledes så deg om det. Syntes tydelig du skrev "tid for selvransakelse" jeg da. Og du antydet jo selv at du muligens kunne høre usympatisk ut i innlegget ditt. Kanskje du gjør noe tilsvarende i RL? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. juli 2010 #9 Del Skrevet 29. juli 2010 Synes dette var noen pussige råd... TS: er du veldig kresen? Synes rådene hadde noe for seg, jeg. Alle vet jo at kvinner liker det andre kvinner liker, som forklarer hvorfor én og samme (avbildete) mann i div sosialpsykologi-eksperimenter fremstår langt mer attraktiv om han har en kvinne ved sin side enn uten. Spesielt kresen er jeg ikke. Men er det ikke rart at en mann tilsynelatende må senke kravlista si dersom han ønsker seg en kjæreste, mens kvinner ikke behøver å gjøre det samme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. juli 2010 #10 Del Skrevet 29. juli 2010 Syntes tydelig du skrev "tid for selvransakelse" jeg da. Og du antydet jo selv at du muligens kunne høre usympatisk ut i innlegget ditt. Kanskje du gjør noe tilsvarende i RL? Joda, men det er en lang vei fra å lire av seg nedsettende generiske karakteristikker til å være en ondsinnet person, synes jeg da. Omtalen var dessuten poengtert; jeg er selvsagt fullt klar over at virkeligheten er mer nyansert enn hva slike sjablongmessige uttrykk tilsier. For øvrig tror jeg du er på villspor hvis du mener "god personlighet" (hvordan det enn måtte defineres) alene vil gjøre slutt på singeltilværelsen min, eller andres. Kvinners tenningsmønster er da visuelt det også, akkurat som menns, ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. juli 2010 #11 Del Skrevet 29. juli 2010 For øvrig tror jeg du er på villspor hvis du mener "god personlighet" (hvordan det enn måtte defineres) alene vil gjøre slutt på singeltilværelsen min, eller andres. Kvinners tenningsmønster er da visuelt det også, akkurat som menns, ikke sant? Ikke i veldig stor grad for min del. Jeg faller sjelden for de smellvakre, og det har ofte sammenheng med at personligheten til de smellvakre har blitt påvirket av det - i negativ retning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LukaFrost Skrevet 29. juli 2010 #12 Del Skrevet 29. juli 2010 Verden er urettferdig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. juli 2010 #13 Del Skrevet 29. juli 2010 Verden er urettferdig! Du kan få sagt det. Kanskje jeg skal begynne å bruke crocs jeg også, så kanskje det blir noe action her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linus Skrevet 29. juli 2010 #14 Del Skrevet 29. juli 2010 Spesielt kresen er jeg ikke. Men er det ikke rart at en mann tilsynelatende må senke kravlista si dersom han ønsker seg en kjæreste, mens kvinner ikke behøver å gjøre det samme? Nei, hvorfor skal du det? Det må da være langt bedre å være singel enn å ta til takke med noen du egentlig ikke er spesielt interessert i, er det ikke? Jeg synes nå i hvert fall det. Jeg skal ærlig innrømme at jeg er kresen. Når jeg først satser 100% på noe, så skal jeg med andre ord være rimelig overbevist om at det vil være verdt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 29. juli 2010 #15 Del Skrevet 29. juli 2010 Jeg skjønner det bare ikke. På gata ser jeg rett som det er menn med svære kulemager som om de er drektig i syvende måned, uflidd som bare det, subbende rundt i ravschtøgge treningsklær og crocs, kjempestor Homer Simpson-rumpe og som likner på en smurf i fjeset. Men dame, det har de. Ikke er dama stygg heller. Gjerne sånn midt på treet eller litt over til og med. Jeg derimot, slank, pent kledd, på ingen måte modellpen men ganske kjekk, i bra form og spiser sunt. Men jeg er singel, VELDIG singel. Hvordan i h...... greier de det?? Hva har de som ikke jeg har???? Flott personlighet kanskje? Nå er jeg ikke noen Caligula og jeg er ikke brøkdelen så klysete som jeg her høres ut, så tror ikke det er det heller. Hemmeligheten er å være tidlig ute. Du må altså fange fuglen FØR du har fått den svære kulemagen, er uflidd som bare det, subber rundt i ravschtøgge treningsklær og crocs, kjempestor Homer Simpson-rumpe og likner på en smurf i fjeset. Antar du har hørt uttrykket; ung og dum? Lettere å fange fisken da vettu hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. juli 2010 #16 Del Skrevet 29. juli 2010 Ikke i veldig stor grad for min del. Jeg faller sjelden for de smellvakre, og det har ofte sammenheng med at personligheten til de smellvakre har blitt påvirket av det - i negativ retning. Argh! Bestem dere nå da jenter. Jeg så da for ikke så lenge siden en tråd her hvor en mann ble latterliggjort da han påstod at kvinner ikke hovedsakelig tenner på utseende, men på menns personlighet. Men til det opprinnelige spørsmålet: må en mann ta styringa selv dersom det skal skje noe? Venter dere virkelig på initiativ fra mannen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. juli 2010 #17 Del Skrevet 29. juli 2010 Nei, hvorfor skal du det? Det må da være langt bedre å være singel enn å ta til takke med noen du egentlig ikke er spesielt interessert i, er det ikke? Jeg synes nå i hvert fall det. Jeg skal ærlig innrømme at jeg er kresen. Når jeg først satser 100% på noe, så skal jeg med andre ord være rimelig overbevist om at det vil være verdt det. Nå om dagen kribler det så i kroppen at jeg faktisk er i stand til å ta HVA SOM HELST. Om dama er så svær at senga hennes trenger en tørrdokk beregnet på USS Eisenhower for å få plass så er hun likefullt yummy for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. juli 2010 #18 Del Skrevet 29. juli 2010 Hemmeligheten er å være tidlig ute. Du må altså fange fuglen FØR du har fått den svære kulemagen, er uflidd som bare det, subber rundt i ravschtøgge treningsklær og crocs, kjempestor Homer Simpson-rumpe og likner på en smurf i fjeset. Antar du har hørt uttrykket; ung og dum? Lettere å fange fisken da vettu hehe Jo, men poenget er jo at jeg nettopp *ikke* har denne kulemagen nå, og allikevel får jeg ikke napp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Likeverdig Skrevet 29. juli 2010 #19 Del Skrevet 29. juli 2010 Tidligere var menns utseende svært viktig for meg. Jeg nyter fortsatt å se kjekke menn på gaten, men det er verken utseende eller sjarm/utstråling som er viktig for meg nå. Det viktige er at en mann ønsker det samme ut av forholdet som det jeg gjør. At han er absolutt trygg på seg selv og vet at han er bra nok akkurat som han er (IKKE bedre enn andre menn ), at han er int. i et aktivt liv med mye latter, glede, naturopplevelser, altså at vi deler viktige interesser i livet. Samme musikksmak, liker å danse, liker å reise, ordnet økonomi osv. Ups, nesten en annonse dette jo... Et godt tips er å være direkte i dine ønsker for "den utvalgte" som du synes er treig med å ta intitiativ overfor deg. Ikke alle har like god selvfølelse som deg, og blir da fort litt redde og forsiktige. En viktig ting til: ta tiden til hjelp. Ikke vær desperat. Kjenner til kriblingen, den går over innimellom... Ønsker deg all mulig lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 29. juli 2010 #20 Del Skrevet 29. juli 2010 Jo, men poenget er jo at jeg nettopp *ikke* har denne kulemagen nå, og allikevel får jeg ikke napp. Nei, poenget er at du er for sent ute. Nå har de voksne damene blitt såpass "kresne" at de ikke bare går etter utseende og idiotisk mannlig oppførsel lenger. Har du noe å tilby ei bra dame utenom ikke-kulemage er spørsmålet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå