Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2010 #81 Skrevet 31. juli 2010 Og hva er problemet med det? Markedet er selvsagt kjønnsbasert. Fordi de har ingenting med kjønnet å gjøre.
Stefan Skrevet 31. juli 2010 #82 Skrevet 31. juli 2010 Fordi de har ingenting med kjønnet å gjøre. Naivt å tro annet.
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2010 #83 Skrevet 31. juli 2010 Naivt å tro annet. Nå er du irrasjonell. Skallete menn uten sminke har ti gang mer sjangs enn skallete kvinner, så analysen din om kjønn blir helt feil. Det har da ingenting med kjønnet å gjøre.
Stefan Skrevet 31. juli 2010 #84 Skrevet 31. juli 2010 Nå er du irrasjonell. Skallete menn uten sminke har ti gang mer sjangs enn skallete kvinner, så analysen din om kjønn blir helt feil. Det har da ingenting med kjønnet å gjøre. Selvfølgelig har det med kjønn å gjøre. Du kommer nok en gang trekkende med dine små unntak. Tenk heller helheten. Jeg kan igjen fortelle deg at jeg har tatt for meg en generalisering, men jeg begynner å tro at det er bortkastet på deg.
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2010 #85 Skrevet 31. juli 2010 Selvfølgelig har det med kjønn å gjøre. Nei, du snakker om kjønns-stereotypien vår, ikke penis (mann) og vagina (kvinne). Jeg ga deg nylig ett eksempel- -en skallete kvinne uten sminke og med stygge tenner vs en skallete mann, uten sminke og med stygge tenner, (altså like attraktive), hvem har best tilgang på sex? Hvem har mest sjangs på byen, DJAshba eller Anne Kath Herland? Kort sagt: Statistikken din skyldes andre forhold enn kjønnsorganene våre. KTHX...
Gjest anonymjente Skrevet 2. august 2010 #86 Skrevet 2. august 2010 Jeg var sammen med en for en stund siden. Jeg var veldig åpen seksuelt, og holdt ingenting tilbake. Men følte han syns jeg tok for mye kontrollen når jeg ble veldig revet med. Feks når det var sykt digg å ha han inni meg tok jeg tak rundt livet hans, hoftene, evt på rumpa, og presset ham hardt inni meg. Jeg merket at han på en eller annen måte reagerte på dette. At han mistet litt piffen, men han sa aldri noe, selv om jeg spurte. Jeg kunne også bli veldig ivrig, og gjøre mye motbevegelse, bevege kroppen veldig mye, store bevegelser, og mye lyd, holde hardt rundt ham etc. Kan dette bli for mye for en mann? Følte han ble veik, nesten som om jeg konkurrerte med manndommen hans... Det ble etterhvert slik at jeg ble mer og mer passiv, følte han likte det bedre, at han følte seg mer mann da.. men det gjorde jo det hele avstumpet for min del, og jeg opplevde at han ikke kunne ta mitt seksuelle vesen i mot, at det ble for sterkt for ham.... Jeg har litt problemer nå, for det hele har gjort meg usikker. Hvis jeg skal være med en annen mann (har ikke skjedd ennå) er jeg redd jeg ikke skal klare å være så frigjort som jeg var tidligere, for jeg er redd han skal tenke jeg er ekkel og vulgær... (følte eksen min opplevde det sånn) Det kan hjelpe på å høre andre menns tanker om dette........!! Flere av mennene jeg har vært med har opplevd meg som "for mye". Jeg er veldig åpen seksuelt og legger ikke lokk på noen følelser, har jeg behov for å skrike og ta kontrollen for å få det som jeg vil, så gjør jeg det. Har hørt at jeg har et "barnslig forhold til sex", og at det bare er stressende å ligge med meg. Men de fleste jeg har hatt sex med, har elsket det. Det virker som du og exen din ikke helt hadde kjemien, og at han trenger en jente som holder mer igjen, mens du trenger en som setter pris på at du er så frigjort. Og jeg lover deg, dem finnes det mange av.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå