Gjest jeansgutt21 Skrevet 30. juli 2010 #41 Skrevet 30. juli 2010 Nei jeg har ikke lest den boken . Hvorfor burde jeg lese den - bekrefter den noe av det jeg sier eller ? Men syns menn burde svare litt mer på denne tråden . Og de bør gå i seg selv og finne ut hvorfor en frigjordt og aktiv kvinne som ikke opptrer passivt eller undertrykket på noen måte kan " skremme dem " eller bli for mye for dem å takle ? I dyreriket er alle hunnene også frigjordte , like aktive som hannene , de kan være dominante og sterke eller tom sterkere også , t.o.m aggresive på en rekke områder og jevnbyrdige med hannen - det skremmer likevell ikke hannene .Som i menneskeverden . Kunn i menneske verden skal de gjøre kvinner svakere og dummere en de er + hjelpeløs og kontrollere og dominere hunnens sexualitet ...alltså undertrykking og diskriminering av kjønn .FINNES IKKE - I DYRERIKET .. Samtidig så vil jeg bare si at de " ekte " kjønnsrollene er DE vi ser i dyreriket , kunn de er naturlige , IKKE hos arten menneske . Der er de sosiale spillereglene og adferd fra kjønnene innen sex eks sterkt forstyrret , undertrykket , legget bånd på gjennom strenge rammer for kjønnsroller og oppdragelse + religion . Noe mange mennesker faktisk lider av .Det å ikke få være seg selv og naturlig ...men måtte opptre på en bestemt måte vi er lært opp til . Vi har og instinkter og behov og naturlige følelser som vi undertrykket selv .Mye i denne verden er " sett og tolket og bestemt gjennom mannssjåvinistiske briller " .... Du har endel gode synspunkter womemwomen og som sikkert endel menn bør tenke på, men ser vel også at det kanskje er et snev av generalisering av menn, tror absolutt ikke dette er det generelle helhetsbildet av mannen. Det er nok noe i det du sier, vedr menns redsel for konkuranse fra sterke kvinner om sine posisjoner i dagens samfunnet med henblikk på kvinners frigøring. Alt fra inntog inn i mannsdominert yrker og samfunnslivstopper til kvinners frigjøring og bevistgjøring rundt sin sexualitet. Det er nok endel menn som faktisk lar seg skremme av sterke kvinner, som vet hva de vil ha og som setter forventninger til at menn kan gi de det de vil ha! Det stilles forventninger til menn som kanskje ikke alle menn mestrer like godt! I det ligger nok i like stor grad, forventninger som faktisk menn pålegger seg selv, som kan føre til at ting blir komplisert og vanskelig som i sin tur medfører prestasjonsangst! Hvis da bildet av hvordan sex skal være, forrykkes ut fra menns tidligere "opplest og vedtatte normer", så kan nok dette gi seg uttrykk i at menn ikke klarer å leve et fritt og naturlig sexliv! Selv er jeg av den oppfatning at kvinners og menns sexualitet skal være en naturlig del av våres felles hverdag. Det skal være like enkelt å snakke om sex, lyster, behov, ønsker og drømmer, uten at dette skal være vanskelig. Når menn og kvinner som lever i parforhold, IKKE kan snakke om sex og nytelse og hva som gir best nytelse, lettest og best orgasme for begge, ja da er jeg av den oppfatning at paret ikke har nok tilfelles til at de kan leve et parforhold med et aktivt sexliv! Dette forutsetter selvsagt at partene har lært hverandre å kjenne og har vært sammen på en slik måte at de har blitt trygge for hverandre. Det er selvsagt en felles oppgave å skape trygghet, nærhet og en felles forståelse, respekt hvor hverandre, på en slik måt at sex blir avslappet, godt og naturlig for begge parter! Til sakens kjerne! Det virker for meg, det som det TS forteller om sin ex, han må hatt en sperre for et eller annet!?, Det virker for meg, helt unaturlig oppførsel å ikke like at dama er aktiv og kan ta styringa og ikke minst uttrykke sine følelser med stønn, godlyder og en kropp som tydelig viser at hun begjærer det han gjør med henne! Til din sammenligning mellom mennesker og dyrs seksualadferd, likheter/ulikheter! Din påstand om hanner og hunners roller i dyreriket, instinkter i forhold til forplantning og videreføring av gener som tilslutt bidrar til individets overlevelse som art. Er det vel ikke litt drøyt å måtte gå til dyrerikts adferdsmønster for å kunne forstå menn og kvinners sexualitet og reaksjonsmønster?? Er vel heller ikke helt sikker på at jeg "kjøper" alle dine påstander, om de rollene du viser til, virkelig er de som råder over alt i dyrerriket! Men det er tildels som du sier, at materiarken, eks løvinnen eller elefanthunnen styrer flokken og har kontroll over hvem som får parre seg og hvem som blir mottakelig for en befruktning. Det er også delvis slik du referer til vedr hannløvene, at de kan være bedaglige og overlater ofte jakten til hunnene! Men dette gjelder delvis kun når løvene opptrer i flokk! Enslige handyr som er utstøtt av flokken og som ikke har kommet til i et nytt hirarki, må leve alene jakte alene for overlevelse! Hannenløven deltar i jakt i flokk også, ikke minst bidrar hannen, som du sier, til at hunnens avkom, beskyttes mot andre hannløver. I andre deler av dyreriket, feks blant fugler, er det flere tilfeller av at hannen faktisk utøver ruging og oppfostring og oppdragelsen av ungene. Dyrerikets adferdsmønster er nedarvet gjennom generasjoner og den styres utelukkende på instinkter og overlevelses strategi, der adferdsmønstrert alene, styres av artenes evne for best mulig og sterkest mulig avkom, for å sikre artenes reproduksjon og dermed fremntiden, (styres av instinkter)! Det er nesten utelukkende vi mennesker som på bakgrunn av vår store hjerne, har fått evnen til å nyte sex, uten at det handler om overlevelses strategier og avkom! Selvsagt kan det ligge underliggende årsaker i vår underbevisthet som bestemmer hvem vi har sex med! Det er jo slik at damer tiltrekkes av vakre, sterke og høyreiste menn, mens menn tiltrekkes av kvinner med kvinnelighet, former som utstråler sunnhet og femininitet. Er av den oppfatning at vi ikke må forstå dyrerikets overlevelses strategi for å kunne forstå hverandre som mann og kvinne!
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2010 #42 Skrevet 30. juli 2010 Grunnen til at kvinner potensielt sett ville tatt det mye tyngre å bli skallet enn menn, er fordi kvinner er objektivisert, og lærer helt fra de er knøttsmå av, kulturen og miljøet, at om de ikke er pene er de ikke verdt noe. Det gjør menn også! Menn må også være pene og flotte og tar samme læren til seg! Tror du Kim Friele ville tatt det like hardt som f.eks King ifra Gorgoroth? Eller Axl Rose?
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2010 #43 Skrevet 30. juli 2010 Du har endel gode synspunkter womemwomen og som sikkert endel menn bør tenke på, Hun er en sexistisk tosk! Kvinner er like tøffe? Skal vi forske å se hvem som takler best å være kanonføde i Afhanistan og se de statistiske adferdsforskjellene på kvinner og menn. Hvem tror du er de tøffeste rent statistisk? Hvorfor går kvinner så mye med sminke, kontinuerlig mens menn gjør det mest i ritual og underholdning? Er de nedarvede ting som gjør at de som gruppe rett og slett er mer sårbare og veike (i kropp og sjel) enn menn rent statistisk? Ikke det at det må være noe nedarvet i selve kjønnet vi får...
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2010 #44 Skrevet 30. juli 2010 menns redsel for konkuranse fra sterke kvinner om sine posisjoner i dagens samfunnet med henblikk på kvinners frigøring. Kvinner er like redd konkuranse fra deilige menn med langt hår og personlighet f.eks. Så, kvinnelige ledere gir ikke rivaler jobb = like mye diskriminering.
Gjest kali Skrevet 30. juli 2010 #45 Skrevet 30. juli 2010 Kvinner er like redd konkuranse fra deilige menn med langt hår og personlighet f.eks. ?????? Dette blir bare tullete. Du har virkelig ingen anelse om hva du snakker om.
Gjest jeansgutt21 Skrevet 30. juli 2010 #46 Skrevet 30. juli 2010 Hun er en sexistisk tosk! Kvinner er like tøffe? Skal vi forske å se hvem som takler best å være kanonføde i Afhanistan og se de statistiske adferdsforskjellene på kvinner og menn. Hvem tror du er de tøffeste rent statistisk? Hvorfor går kvinner så mye med sminke, kontinuerlig mens menn gjør det mest i ritual og underholdning? Er de nedarvede ting som gjør at de som gruppe rett og slett er mer sårbare og veike (i kropp og sjel) enn menn rent statistisk? Ikke det at det må være noe nedarvet i selve kjønnet vi får... Det kan godt være at womenwomen er sexistisk? Min kommentar kommer som enfølge av at det kan se ut til at noen menn har problemer med å takle at kvinner får mer og mer sentrale roller i sammfunnet, blir mer synlige, mens kjønnsforskjellene i samfunnet tilsynelatende viskes mer og mer ut med graden av likestillingen i vårt samfunn. Dettes synligjøres også mer tydelig når det kommer til sex også! Der tror jeg, (har ikke innhentet underlag som underbygger dette), også noen menn ser sin rolle som den aktive sexpartner og den sterke part, som TRUET! Når det kommer til fysisk styrke, er det nå engang slik, at mannens maskulinitet, overgår kvinnen! Dette gjelder også på slagmarken, men nå er det nå engang slik at krig alltid har og vil kommer til å bli ei mannsgreie!! Hadde ikke vært mye krig, hvis kvinnene fikk råde grunnen alene! Men ikke fordet, kvinnene kommer mer og mer inn i roller i forsvaret, også sentrale og operative roller! Når det gjelder mental styrke, er jeg ikke så sikker på om kvinnene snart er på høyde med oss menn, snart forbi også?? Men det handler vel ikke om å se kvinnen som en motstander, vi menn må se på kvinnen som en likeverdig og sterk samarbeidspartner!! Opp av skyttergravene gutter, møt våre sterke kvinner med forståelse, respekt og ikke minst selvtillit. Dette vil også vekke kvinners syn på menn og ikke minst tenne kvinnene. Menns styrke, selvtillit, respekt og forståelse, er noe kvinner flest liker:)
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2010 #47 Skrevet 30. juli 2010 Det er nok endel menn som faktisk lar seg skremme av sterke kvinner, som vet hva de vil ha og som setter forventninger til at menn kan gi de det de vil ha! Hva med velskapte menn og gode elskere som setter forventinger til kvinner da? Ikke alle kvinner har bra bil, jobb og penger + et noenlunde bra utseende i tilegg... ;>
lille-lure Skrevet 30. juli 2010 #48 Skrevet 30. juli 2010 Ingenting er bedre når typen tar kontroll! om jeg tar litt kontroll vil jeg alltid føle at han er "sjefen". Tror det kommer veldig ann på fra gutt til gutt. Min synes det er sexy når jeg tar litt mere kontroll, men han vil gjerne ha mesteparten selv.
womenwomen Skrevet 30. juli 2010 #49 Skrevet 30. juli 2010 Det gjør menn også! Menn må også være pene og flotte og tar samme læren til seg! Tror du Kim Friele ville tatt det like hardt som f.eks King ifra Gorgoroth? Eller Axl Rose? Nå har dere ødelagt tråden med masse tull og utenomsnakk ... Kan vi bli for mye for menn å takle når vi lar oss rive helt med ? Ja faktisk . Spesielt menn med sexuelle problemer selv , vil ikke like en velfungerende kvinne ...det føler han seg truet av .Spesielt dersom han ikke er velfungerende selv ...potenssvikt , vanskelig for å få utløsning osv Menn ser på sin sexualitet som overordnet kvinnens og som den dominerende - og de mener visstnok at de har behov for å være den dominerende under sex ...for å føle seg som menn ...he he Straks vi blir for aktive eller for sterkt nytende og deltagende ...kan enkelte føle det som om vi dominerer dem ...og dermed føle seg truet ...spesielt " små menn " , som ønsker å være skikkelig menn . Så menn og sex går ut på en viss dominans -over kvinnen .For å klare å nyte sex . Mens kvinners sexualitet er mer ren nytelses preget i seg selv ? Uten noen tanker om dominans .( men mannen misforstår og tror vi tenker som dem ) Det tror jeg .Har aldri tent på engang ...tanken på å dominere en mann ...finnes ikke i mine fantasier i det hele tatt . Mer tennende er det å leke at man underkaster seg litt på en nytende måte ... ,
Gjest jeansgutt21 Skrevet 30. juli 2010 #50 Skrevet 30. juli 2010 Nå har dere ødelagt tråden med masse tull og utenomsnakk ... Kan vi bli for mye for menn å takle når vi lar oss rive helt med ? Ja faktisk . Spesielt menn med sexuelle problemer selv , vil ikke like en velfungerende kvinne ...det føler han seg truet av .Spesielt dersom han ikke er velfungerende selv ...potenssvikt , vanskelig for å få utløsning osv Menn ser på sin sexualitet som overordnet kvinnens og som den dominerende - og de mener visstnok at de har behov for å være den dominerende under sex ...for å føle seg som menn ...he he Straks vi blir for aktive eller for sterkt nytende og deltagende ...kan enkelte føle det som om vi dominerer dem ...og dermed føle seg truet ...spesielt " små menn " , som ønsker å være skikkelig menn . Så menn og sex går ut på en viss dominans -over kvinnen .For å klare å nyte sex . Mens kvinners sexualitet er mer ren nytelses preget i seg selv ? Uten noen tanker om dominans .( men mannen misforstår og tror vi tenker som dem ) Det tror jeg .Har aldri tent på engang ...tanken på å dominere en mann ...finnes ikke i mine fantasier i det hele tatt . Mer tennende er det å leke at man underkaster seg litt på en nytende måte ... , Dette er en diskusjon, og forskjellig syn ødelegger ikke tråden, den mer forteller hvor utrolig mange syn vi mennesker har på ting, som ut fra nøytralt ståsted, burde hatt et likt utgangspunkt og lik oppfatning, men slik er det ikke...
womenwomen Skrevet 30. juli 2010 #51 Skrevet 30. juli 2010 Det kan godt være at womenwomen er sexistisk? Min kommentar kommer som enfølge av at det kan se ut til at noen menn har problemer med å takle at kvinner får mer og mer sentrale roller i sammfunnet, blir mer synlige, mens kjønnsforskjellene i samfunnet tilsynelatende viskes mer og mer ut med graden av likestillingen i vårt samfunn. Dettes synligjøres også mer tydelig når det kommer til sex også! Der tror jeg, (har ikke innhentet underlag som underbygger dette), også noen menn ser sin rolle som den aktive sexpartner og den sterke part, som TRUET! Når det kommer til fysisk styrke, er det nå engang slik, at mannens maskulinitet, overgår kvinnen! Dette gjelder også på slagmarken, men nå er det nå engang slik at krig alltid har og vil kommer til å bli ei mannsgreie!! Hadde ikke vært mye krig, hvis kvinnene fikk råde grunnen alene! Men ikke fordet, kvinnene kommer mer og mer inn i roller i forsvaret, også sentrale og operative roller! Når det gjelder mental styrke, er jeg ikke så sikker på om kvinnene snart er på høyde med oss menn, snart forbi også?? Men det handler vel ikke om å se kvinnen som en motstander, vi menn må se på kvinnen som en likeverdig og sterk samarbeidspartner!! Opp av skyttergravene gutter, møt våre sterke kvinner med forståelse, respekt og ikke minst selvtillit. Dette vil også vekke kvinners syn på menn og ikke minst tenne kvinnene. Menns styrke, selvtillit, respekt og forståelse, er noe kvinner flest liker:) Yess ! Sterke , selvsikre menn vil alltid være tennende og sexy - og uimotståelige -uansett hvor sterk og selvsikker en kvinne er eller likestilt kjønnene er ,vil man tiltrekkes av disse , så lenge de er snille og behandler deg pent og som en dame . Menn som lett føler seg truet og er usikker på sin egen maskulinitet er turnoff og avtennende .For svak for henne rett og slett . Ikke mann nok ..rett og slett . TS sin type var jo veik og usikker ...samme med min ONS ... så usikker på sin maskulinitet - at det nærmet seg til en form for psykisk sykdom og byrde for han å ommgås kvinner sexuelt .Og svært lite hyggelig opplevelse for meg også ... Nei holder meg unna slike menn . De får finne ut av sine problemer selv ...Er ikke min skyld eller TS sin skyld at disse mennene ikke følte seg skikkelige menn ..
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2010 #52 Skrevet 30. juli 2010 Det er jo slik at damer tiltrekkes av vakre, sterke og høyreiste menn, mens menn tiltrekkes av kvinner med kvinnelighet, former som utstråler sunnhet og femininitet. Dette er bare tendensiøse forskjeller. Mange menn tiltrekkes av vakre, sterke og høyreiste menn, mens mange kvinner tiltrekkes av menn med "kvinnelighet", former som utstråler sunnhet og feminitet. Case in point: DJAsbha, Axl Rose, Johnny Depp, Brandon Lee, Vince Neil (som ung iallfall), Morten Harket, Metal-artister m.m
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2010 #53 Skrevet 30. juli 2010 Dette er bare tendensiøse forskjeller. Mange menn tiltrekkes av vakre, sterke og høyreiste KVINNER, mens mange kvinner tiltrekkes av menn med "kvinnelighet", former som utstråler sunnhet og feminitet. Case in point: DJAsbha, Axl Rose, Johnny Depp, Brandon Lee, Vince Neil (som ung iallfall :gjeiper: ), Morten Harket, Metal-artister m.m
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2010 #54 Skrevet 30. juli 2010 Det er nesten utelukkende vi mennesker som på bakgrunn av vår store hjerne, har fått evnen til å nyte sex, uten at det handler om overlevelses strategier og avkom! Og hvordan kan du da forklare hankatter som koser seg med puta og etterlater en våt flekk?
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2010 #55 Skrevet 30. juli 2010 Nå har dere ødelagt tråden med masse tull og utenomsnakk ... Kan vi bli for mye for menn å takle når vi lar oss rive helt med ? Ja faktisk . NEI! Faktisk ikke, menn ELSKER slike kvinner. Spesielt menn med sexuelle problemer selv , vil ikke like en velfungerende kvinne ...det føler han seg truet av .Spesielt dersom han ikke er velfungerende selv ...potenssvikt , vanskelig for å få utløsning osv Potensvikt kan skyldes fjerning av prostata e.l lignende. Det er sjeldent med impotens. Om ikke dama er flink nok med å stimulere mannen til å stå og komme, jaja...tsk tsk Og hva med kvinnene som er så store seksuelle problem at de må bruke glidemiddel i høna? Menn ser på sin sexualitet som overordnet kvinnens og som den dominerende Nei, det er det kvinner som gjør! - og de mener visstnok at de har behov for å være den dominerende under sex ...for å føle seg som menn ...he he Straks vi blir for aktive eller for sterkt nytende og deltagende ...kan enkelte føle det som om vi dominerer dem ...og dermed føle seg truet ...spesielt " små menn " , som ønsker å være skikkelig menn . Nei, det er det ingen menn som gjør. Men ikke-attraktive kvinner føler seg truet av menn som aktivt søker disse kvinnene. Så menn og sex går ut på en viss dominans -over kvinnen .For å klare å nyte sex . Mens kvinners sexualitet er mer ren nytelses preget i seg selv ? Helt feil, det er omvendt. I de fleste tilfeller iallfall.
Gjest jeansgutt21 Skrevet 30. juli 2010 #56 Skrevet 30. juli 2010 Hva med velskapte menn og gode elskere som setter forventinger til kvinner da? Ikke alle kvinner har bra bil, jobb og penger + et noenlunde bra utseende i tilegg... ;> Dette er forsåvidt to sider av samme sak, du finner gode elskere og elskerinner, dette er ikke en enveis sak alene! Temaet er endel av TS sitt spm om sin ex og hans greie rundt sex og hans reaksjon på at TS faktisk likte det han gjorde, til svar fikk hun nærmest kjeft for at hun ga utrykk for at hun likte det han gjorde! Er det noe som tenner meg og som kan få meg til de store høyder, er nettopp når dama gir sterkt utrykk for sin nytelse, (på en naturlig måte da)!
Gjest Jeansgutt 21 Skrevet 30. juli 2010 #57 Skrevet 30. juli 2010 Og hvordan kan du da forklare hankatter som koser seg med puta og etterlater en våt flekk? Er nok som du sier at dyr kan stimulere seg selv, men biologene er ikke enstemmig enige om dette er for nytelsens skyld alene, eller om det er for å vise sin styrke i flokken, blant bavianer og simpanser er dette et kjent fenomen! Har ikke forøverig hørt eller sett omtaler av at hankatter gnikker seg mot puter til de får orgasme! Men uansett er det ikke slik at dyr har et utsvevende sexliv, som oss mennesker, uten at det er for forplantingens skyld! Men forøverig slår dyr oss mennesker, bade når det gjelder sexens lende og orgasmer, galten skal vist få orgasmer som varer en halv time, slå den dere.... haha.
Gjest Anno 1963 Skrevet 30. juli 2010 #58 Skrevet 30. juli 2010 Jeg er akkurat som deg,,,helt med under akten:)Min kjæreste elsker d!!!! Han er også en som nyter til gangs,,,d gjør meg mer kåt,,,,Vill,uhemmet sex er bare deilig:)men selvsagt så nyter vi "rolig"sex også....:)All sex med min kjære er "digg"....Du må ikke føle deg skitten eller vulgær,,,bare nyt:)Ingen menn liker en dame som ligger der "død",da har de et prob spør du meg...
Kråkesaks Skrevet 31. juli 2010 #59 Skrevet 31. juli 2010 Tråden er ryddet og delt. Diskusjon om kjønnsroller i naturen og i samfunnet finner dere her. Het Potet.
Stefan Skrevet 31. juli 2010 #60 Skrevet 31. juli 2010 Seksuelt er det stor forskjell på tenningsmønstre fra person til person, så det å prøve å generalisere som dette, blir bare tull. Jeg vet om noen få gutter som liker at jenta ligger stille og bare tar imot, men det er klart at overvekten liker aktive jenter som er med på det samspillet sex egentlig er. Her er kommunikasjon veldig viktig. Av og til er tenningsmønstrene så uforenelige at det ikke kan bli bra, men dette må man snakke om først. Det er altfor få som tør å snakke om sex med partner. Det som burde være den enkleste ting i verden. Jeg kunne ikke vært sammen med ei jente som bare lå der og ville blitt betjent. Jeg kunne heller ikke vært sammen med ei jente som ville jeg bare skulle ligge der. Jeg er den jeg er, og i et partnerskap må man gi og ta. Så dette må dere snakke om før dere ødelegger hverandres seksualitet. Når det kommer til denne diskusjonen om sterke kvinner, er det mange myter spesielt kvinner setter ut. Jeg har møtt mange sterke kvinner. Men det å være sterk er IKKE det samme som å være en følelseløs drittsekk. Dette er kvaliteter dere IKKE bør ta med dere fra mannen. Alfa-mannen blir ofte betegnet som drittsekken alle kvinner vil ha. Og ja, det er mange kvinner som går etter Alfa-mannen i den naive tro at de klarer det mangfoldige andre kvinner ikke har klart. Nemlig å temme ham. Mannen ser på dette helt annerledes. Han er IKKE interessert i å ha en kvinne som oppfører seg som en Alfa-mann. For oss er Alfa-kvinnen den myke, sensuelle og snille kvinnen som kan komplementere oss. Den Alfa-kvinnen dere kvinner skaper så likt som Alfa-mannen som mulig, er det sjeldent menn er interessert i, annet enn kanskje å nedlegge som en maktdemonstrasjon. Og det at det kun er den menneskelige hannen som undertrykker og diskriminerer hunnen, er det største bullshit jeg noensinne har hørt, og da inkluderer jeg mange diskusjoner med nyfeminister. Jeg vil faktisk gå så langt som å snu på det - for å generalisere på like termer. Kvinnen VET hvor makta er i disse dager. Hun har all makt i den seksuelle verden. Jeg prater åpent med flere jentevenner om sex, og de har ikke noe problem med å fortelle meg at de bruker sex som et våpen i forholdet. For å få mannen litt usikker til tider. For at han skal prestere bedre neste gang. Som våpen fordi hun ikke fikk det som hun ville. Sexnekt.... Deretter skal vi ta for oss dyrenes verden hvor voldtekt ofte blir brukt som et maktmiddel for hvor man er på rangstigen. Så hvordan enkelte kvinner kan mene at det er kun VI som undertrykker og diskriminerer mener jeg kun er et tegn på uvitenhet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå