Gjest kali Skrevet 29. juli 2010 #1 Skrevet 29. juli 2010 Jeg var sammen med en for en stund siden. Jeg var veldig åpen seksuelt, og holdt ingenting tilbake. Men følte han syns jeg tok for mye kontrollen når jeg ble veldig revet med. Feks når det var sykt digg å ha han inni meg tok jeg tak rundt livet hans, hoftene, evt på rumpa, og presset ham hardt inni meg. Jeg merket at han på en eller annen måte reagerte på dette. At han mistet litt piffen, men han sa aldri noe, selv om jeg spurte. Jeg kunne også bli veldig ivrig, og gjøre mye motbevegelse, bevege kroppen veldig mye, store bevegelser, og mye lyd, holde hardt rundt ham etc. Kan dette bli for mye for en mann? Følte han ble veik, nesten som om jeg konkurrerte med manndommen hans... Det ble etterhvert slik at jeg ble mer og mer passiv, følte han likte det bedre, at han følte seg mer mann da.. men det gjorde jo det hele avstumpet for min del, og jeg opplevde at han ikke kunne ta mitt seksuelle vesen i mot, at det ble for sterkt for ham.... Jeg har litt problemer nå, for det hele har gjort meg usikker. Hvis jeg skal være med en annen mann (har ikke skjedd ennå) er jeg redd jeg ikke skal klare å være så frigjort som jeg var tidligere, for jeg er redd han skal tenke jeg er ekkel og vulgær... (følte eksen min opplevde det sånn) Det kan hjelpe på å høre andre menns tanker om dette........!!
SMann Skrevet 29. juli 2010 #2 Skrevet 29. juli 2010 Sex er et samspill mellom to parter...og det kan bli for mye hvis kvinnen kun styrer etter egne lyster og følelser. Det er derfor god og positiv kommuniksjon er så viktig når det gjelder sex. Dette burde ikke være noe vanskelig å diskutere med partner...men jeg vet at sex ofte kan være vanskelig å diskutere...fordi det fort kan oppfattes som kritikk...og sex er et følsomt tema. De færreste par er 100% like når det gjelder tenningsmønsteret. Vi liker forskjellige ting. I mitt tilfelle elsker vi ofte på en måte som partner liker best, ofte gjør vi ting på en måte som begge elsker like mye...og av og til får jeg det akkurat på den måten jeg elsker det. Dessverre er det også enkelte ting jeg gjerne ville ha gjort men som hun ikke klarer å gå med på. Noen drømmer og fantasier blir nok dessverre aldri oppfylt.
Gjest jeansgutt21 Skrevet 29. juli 2010 #3 Skrevet 29. juli 2010 Syns selv det er superdigg når dama er aktiv og "med" når vi har sex. Bare digger når hun tar av med høye stønn og vill aktivitet:) Er bare et tegn på at dama har det digg med den sexen vi har. Syns du skal snakke med typen din om dette, ikke noe som er så vanskelig som å ikke kunne snakke om sex, spesielt hvis det er ting som føles vanskelig eller om ting som kan få sexen til å bli enda bedre for deg.
Gjest kali Skrevet 29. juli 2010 #4 Skrevet 29. juli 2010 Syns selv det er superdigg når dama er aktiv og "med" når vi har sex. Bare digger når hun tar av med høye stønn og vill aktivitet:) Er bare et tegn på at dama har det digg med den sexen vi har. Syns du skal snakke med typen din om dette, ikke noe som er så vanskelig som å ikke kunne snakke om sex, spesielt hvis det er ting som føles vanskelig eller om ting som kan få sexen til å bli enda bedre for deg. Det er det jeg syns er så rart, at han ikke likte at jeg så tydelig likte det. Det såret meg egentlig ganske dypt.. Han ville ha meg mer passiv, og at jeg skulle legge lokk på meg selv. I stedet for å nyte at jeg er åpen fri, og i himmelen... Dette er eksen min, og vi har ikke sex lenger. Klarte det ikke mer, ble så usikker på meg selv. Jeg prøvde forsiktig å snakke med ham om det mange ganger, men han var veldig avikende. Men det kom iallfall fram at han syns damer skulle være mer passive, og jeg tror min frigjorthet truet ham på en eller annen måte. Jeg er ekstremt lidenskapelig person, men han beskrev sex "som å spise".... Sier kanskje litt.....
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. juli 2010 #5 Skrevet 29. juli 2010 Det er bare å fortsette å være aktiv. En mann er heldig om han får en dame som deg. Mye bedre enn at de bare ligger der. Det sier seg egentlig selv. Synes den fyren fremstår som litt sær.
womenwomen Skrevet 29. juli 2010 #6 Skrevet 29. juli 2010 Det er det jeg syns er så rart, at han ikke likte at jeg så tydelig likte det. Det såret meg egentlig ganske dypt.. Han ville ha meg mer passiv, og at jeg skulle legge lokk på meg selv. I stedet for å nyte at jeg er åpen fri, og i himmelen... Dette er eksen min, og vi har ikke sex lenger. Klarte det ikke mer, ble så usikker på meg selv. Jeg prøvde forsiktig å snakke med ham om det mange ganger, men han var veldig avikende. Men det kom iallfall fram at han syns damer skulle være mer passive, og jeg tror min frigjorthet truet ham på en eller annen måte. Jeg er ekstremt lidenskapelig person, men han beskrev sex "som å spise".... Sier kanskje litt..... Har opplevd dette med kunn 1 mann i hele mitt liv - det var en ONS . Og forble en ons heldigvis . Det " irriterte han " at jeg ga uttrykk for sterk nytelse under samleiet .F.eks ved å presse han inntil meg under samleiet pga sterk nytelse . Dette likte han dårlig og syns var " slitsomt " , og han ble irritert på meg , virkelig sint på meg ....sjokkert ble jeg .Aldri opplevd makan ...før . . Rart - ingen andre menn syns det er slitsomt .De faktisk reagerer motsatt .Syns det er extra turn on og opphissende at jeg nyter sexen og får orgasme under penetrering . Er vell det som er mest normalt , at menn liker at kvinnen nyter dem . Og når man slipper seg løs og nyter sterkt - er det vanskelig, ja helt umulig å ligge " helt slapp og passiv i kroppen " .Umulig for meg i hvertfall . Begrunnelsen denne mannen kom med , var at jeg måtte slutte med det - ellers kom det aldri til å " gå for han " ...sa han til meg . Jeg prøvde da å ikke gjøre det mer ..men så ble det så godt igjen at jeg glemte meg ....da ble han skikkelig irritert på meg . Tydeligvis hadde han større problemer med å nyte sexen enn jeg .Og det truet nok hans manndomsfølelse og maskulinitet .Da han ville føle det som et nederlag som mann , om dama kom lett men ikke han .Noen menn har mye , mye mindre følelse i penis enn andre menn desverre . Mulig denne mannen faktisk slet med dette og hadde problemer med å få orgasme ...pga lite følelse i penis .Ettersom han utbrøt at han var redd for å ikke " komme " selv .Dette visste jeg ikke , kjente han jo ikke .Jeg måtte forklare han at det er vell ingen krise om en mann ikke kommer alltid .. Skjer jo titt og ofte med kvinner også , så det er vell ingenting å være så redd for .Han er da like mye mann for det i mine øyne .Spesielt når jeg selv har det så deilig ...vil jeg jo ikke " mislike han " eller å ha sex med han , eller tenke noe ille om han av den grunn .Han var godt utstyrt og hadde der veldig god selvtillitt , men slet tydeligvis med å nyte sex ..til tross for sitt store utstyr ... Etter denne ene erfaringen TS - mistenker jeg dine Xèr kanskje slet med noe alla det samme som min ONS som jeg opplevde for mange år siden .Det at du nyter dem så sterkt - dersom disse mennene ikke nyter det i samme grad som kvinnen - kan nok føles truende , som et nederlag i maskulinitet , og steriotype holdninger til menn - om at alle menn kommer alltid lett . Han var et avvik fra denne maskuline steriotypiske holdningen ...og slet med det..å komme og nyte selv .Derfor ønsket han meg passiv ..noe jeg ikke klarer ...om jeg skal nyte det . Men heldigvis er slike menn skjeldne ... Alle menn digger at jeg nyter dem og gir tydelig uttrykk for det i både lyd og kroppsspråk . I hvertfall menn UTEN sexuelle problemer ....eller avvik fra det normale og forventelige ..for menn .
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2010 #7 Skrevet 29. juli 2010 Feks når det var sykt digg å ha han inni meg tok jeg tak rundt livet hans, hoftene, evt på rumpa, og presset ham hardt inni meg. Jeg merket at han på en eller annen måte reagerte på dette. At han mistet litt piffen, men han sa aldri noe, selv om jeg spurte. Jeg kunne også bli veldig ivrig, og gjøre mye motbevegelse, bevege kroppen veldig mye, store bevegelser, og mye lyd, holde hardt rundt ham etc. Kan dette bli for mye for en mann? Følte han ble veik, nesten som om jeg konkurrerte med manndommen hans... OMFG! oO MANGE menn ville elsket å bli tatt sånn av kvinner.
Gjest mr Skrevet 29. juli 2010 #8 Skrevet 29. juli 2010 Savner slike kvinner. Jeg synes mange er for passive/beveger seg for lite.
Gjest gjestdeluxe Skrevet 29. juli 2010 #9 Skrevet 29. juli 2010 Jeg var sammen med en for en stund siden. Jeg var veldig åpen seksuelt, og holdt ingenting tilbake. Men følte han syns jeg tok for mye kontrollen når jeg ble veldig revet med. Jeg kan godt forstå han - i min verden er det menn som tar sexkontroll. Om kvinnen dominerer for mye blir det litt feil, synes jeg.
womenwomen Skrevet 29. juli 2010 #10 Skrevet 29. juli 2010 Jeg kan godt forstå han - i min verden er det menn som tar sexkontroll. Om kvinnen dominerer for mye blir det litt feil, synes jeg. He he ...dere menn har da full kontroll på oss kjerringer ...selv om hun nyter dere under samleiet og er aktiv på " sin femi måte " ? Man er jo i en passiv stilling når man ligger på rygg uansett - er ikke det nok ? Er det så ille å høre litt klynk og bli grepet fast rundt hoftene da i begjær ? Dere har jo fortsatt " kontrollen " selv om dama nyter det ....he he Menn som tenker slik - oppfatter jeg som svake menn som er usikker på sin egen maskulinitet ...En skikkelig mann - føler seg ikke truet av en sexuelt frigjordt kvinne . Han heller nyter det og setter pris på det ... Sterke kvinner er ikke for alle menn ....å nyte ! Det er sikkert - .det kreves en skikkelig mann ..nemlig !
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. juli 2010 #11 Skrevet 29. juli 2010 Som man ser på svarene er dette en subjektiv sak. Det finnes ingen fasit på dette. Mennesker er individer med ulike preferanser. Noen menn liker dominerende kvinner, andre ikke. Slike spørsmål er like meningsløse og tåpelige som "hva synes gutter om silikonpupper?", "hvor store pikker liker kvinner?", osv osv. FOLK ER FORSKJELLIGE.
womenwomen Skrevet 29. juli 2010 #12 Skrevet 29. juli 2010 (endret) Å nyte sex har da ingenting med DOMINANS å gjøre ...hos kvinner .Kunn nytelse er det -ingenting annet . Så når jeg nyter min mann - mener du jeg dominerer han samtidig og underkuer han ? ...flire ...flire Herlighet for et skrudd syn på kvinners sexualitet . Og en del menn med patetiske holdninger ang. sex og kvinner .Gud for noen usikre , ynkelige , veike menn ... Endret 30. juli 2010 av Het Potet
womenwomen Skrevet 29. juli 2010 #13 Skrevet 29. juli 2010 Jeg kan godt forstå han - i min verden er det menn som tar sexkontroll. Om kvinnen dominerer for mye blir det litt feil, synes jeg. Menn har IKKE SEXKONTROLLEN . IKKE I DYRENES VERDEN HELLER .Men menn liker å fantasere og tro det , at de er konger ... Forøvrig er voldtekt kunn kjent i menneskeverden - existerer nesten ikke blant dyr .Forde dyrene er mer likeverdige som kjønn i styrke og fysikk - begge har dødelig bitt og tenner og også hunner i dyreverden er like sterke og dominante som hannen .Hunner i dyreverden forsvarer seg lett mot andre hanner og jager de vekk - om hun vil . Også fra matskålen har jeg sett hunner jager vekk hanner ...ofte . Hunnen kan være farlig i dyrenes verden og skade hannen alvorlig og livstruende - dersom hannen ikke respekterer hunnens aggresive og krasse avvisning under parringstid / løpetid . Hannen slipper aldri til - før hunnen byr seg frem og er klar for han ...normalt sett i dyrenes verden .Hunnen vet når hun er klar ...også hannen lukter dette og må godta å vente .Og det blir ingen parring - før hunnen aksepterer parring . Alle hanner i dyrenes verden ...trekker seg tilbake om hunnen avviser han . Mens de sikler rundt henne og venter på " tillatelse og aksept " fra henne om at hun er klar . I dyrenes verden er det også de mest dominante hunnene , som har rett til å bære frem avkom og pare seg .. De andre hunnene får aldri paret seg eller barn .Kunn de sterkeste individene , mest dominante og sexuelt mest aggresive og lystne individer av BEGGE kjønn .
Gjest kali Skrevet 29. juli 2010 #14 Skrevet 29. juli 2010 Takker for svar. De fleste svarene er oppløftende å lese. Må bare oppklare at det her kun er snakk om en mann og ikke to. I mine øyne handler dette overhodet ikke om dominans. Jeg hadde ingen ønske om å dominere over han, det eneste jeg gjorde var å ikke holde tilbake min nytelse... Det virket som min nytelse, eller det at jeg lot nytelsen ta meg var en trussel for ham, at det ble for mye for ham, at han følte jeg var over ham på en eller annen måte. Men det var jo HAN som gav meg den nytelsen som jeg uttrykte åpenbart for ham....
Gjest kali Skrevet 29. juli 2010 #15 Skrevet 29. juli 2010 Det at jeg ikke kunne utrykke hva jeg følte gjorde meg veldig usikker. Følte jeg hele tiden måtte holde tilbake, noe som førte til at jeg nesten begynte å tro at min nytelse var skitten og ekkel. Ja, at han syns det... Det var ekstremt sårende....
womenwomen Skrevet 29. juli 2010 #16 Skrevet 29. juli 2010 Skulle mannekjønnet være mindre redd og ynkelig enn kvinnekjønnet? SPY .... Jeg skal UT NÅ å dominere menn fullstendig ...he he Etterlate dem skikkelig misbrukt og nedtrykt ...før jeg ta veska og går ....he he I`m a maneater ....yeah ...
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2010 #17 Skrevet 29. juli 2010 også hunner i dyreverden er like sterke og dominante som hannen .Hunner i dyreverden forsvarer seg lett mot andre hanner og jager de vekk - om hun vil . Også fra matskålen har jeg sett hunner jager vekk hanner ...ofte . Hos løvene jakter hunnene, også kommer en (1) hann og tar over når byttet er felt. Blant fulger, hunder, katter etc...det samme. Det er størrelsen og fysikk som avgjør, og da er hannene generellt sett suverene. Sånn er det, boho ottar! Hunnen kan være farlig i dyrenes verden og skade hannen alvorlig og livstruende - dersom hannen ikke respekterer hunnens aggresive og krasse avvisning under parringstid / løpetid . Så voldelige tendenser blant hunner er ok? Mkay... Du sier dette som om det skulle være tøfft, men dyrene prøver oftest å unngå konfrontasjon når det ikke er nødvendig. Hannen slipper aldri til - før hunnen byr seg frem og er klar for han ...normalt sett i dyrenes verden .Hunnen vet når hun er klar ...også hannen lukter dette og må godta å vente .Og det blir ingen parring - før hunnen aksepterer parring . Har du sett når ildre skal parre seg? Hunnen forfølges, får friheten berøvet, legges i bakken, trekkes rundt, mishandles helt til hun gir seg. Alle hanner i dyrenes verden ...trekker seg tilbake om hunnen avviser han . Mens de sikler rundt henne og venter på " tillatelse og aksept " fra henne om at hun er klar . For noe tull! I naturen blir alt det vanskapte avist, uansett kjønn. Menn er kresne, deal with it! I dyrenes verden er det også de mest dominante hunnene , som har rett til å bære frem avkom og pare seg .. De andre hunnene får aldri paret seg eller barn .Kunn de sterkeste individene , mest dominante og sexuelt mest aggresive og lystne individer av BEGGE kjønn . Det kommer litt an på dyregruppa, men ok! Dette er sant, blant surikatene f.eks ^^
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. juli 2010 #18 Skrevet 29. juli 2010 Han var vel bare en av disse usikre fjottene som har issues rundt dette med å "være mann". Det er en del menn som tror alle kvinner forventer at mannen tar styringen, og som føler seg veike og patetiske om de ikke klarer å ta kontrollen over dama. De har svake egoer som lett kan svekkes, og sannsynligvis reagerte han slik fordi han følte seg truet og usikker. IKKE la èn slik patetisk fyr ødelegge noe for deg. Det er tonnevis av menn der ute som er normale nok til å nyte sex med en aktiv og likestilt partner. Vær heller stolt av deg selv som har selvtilliten til å slippe seg løs sexuelt. Det er slettes ikke alle som klarer å vise følelser på den måten, og det er kun avvikere som ser på dette som noe negativt, så IKKE SKAM DEG! Finn deg en ordentlig mann, og vær glad du ble kvitt idioten.
Gjest Gorgonzola Skrevet 29. juli 2010 #19 Skrevet 29. juli 2010 Hadde tenkt å poste et seriøst svar her men følte det ville drukne i alt pisset som allerede er servert, så da så.........
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2010 #20 Skrevet 29. juli 2010 (endret) Jeg skal UT NÅ å dominere menn fullstendig ...he he Etterlate dem skikkelig misbrukt og nedtrykt ...før jeg ta veska og går ....he he I`m a maneater ....yeah ... Også er oppførselen "helt ok" bare fordi du har fitte... Endret 30. juli 2010 av Het Potet
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå