Gå til innhold

Ana Banana....


Ana

Anbefalte innlegg

Oj, lenge siden jeg har skrevet noe her inne nå!

Har endlig fått internett hjemme nå da, så da kan jeg bli litt flinkere! :wink:

Er midt oppi eksamensrushet nå, det er helt grusomt! :-? Skal ha den første eksamenen om akkurat en uke og jeg har rett og slett null kontroll! I tillegg må jeg levere en oppgave nå på onsdag, som kommer til å telle 60% av karakteren. Den er også bare rot, føler at jeg ikke klarer å få noen sammenheng i den. Uff, jeg får helt vondt i magen av å tenke på det! Aaargh, for et liv!!! :wink::lol:

Kjenner at jeg er utrolig sliten for tiden, føler meg helt utenfor. Jeg ser sånn ut også, det er komfort som gjelder nå! :roll: Jeg regner med det er fordi jeg har stresset så utrolig i det siste, for det første med skolearbeid, og så leiligheten (og utallige besøk av familie og venner, puh!), i tillegg mistet jeg et familiemedlem ganske plutselig for et par uker siden :( .

Jeg gleder meg iallefall til eksamen er ferdig, da har jeg en ultralang juleferie (over en måned, jippi! :D ). Da skal jeg kose meg kjempemye (selv om jeg nesten regner med å bli sittende med litt lesing, hvis jeg stryker på eksamen kan jeg ta den om igjen i januar...), håper på å få råd til en hudpleietime og kanskje en tur til frisøren, det synes jeg at jeg fortjener!

Og så er det julepresanger da, det har jeg ikke begynt å tenke på ennå! Noen som har noen bra tips? De som blir vanskeligst er nok kjæresten og pappa...gutter er vanskelig altså!

Nei, jeg bør vel komme meg tilbake til oppgaven... :roll: *tenke hardt på en god unnskyldning til å la være*...nei, jeg finner visst ikke på noen :wink: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...