Gå til innhold

Alle her har jo så høy sexlyst...

Joplaya

Anbefalte innlegg

Hmmmm....var d noen som eg rådet henne til å dumpe fyren da? D er som Maiken sier; skriver man et innlegg her må man jo forvente å få andres mening om d man spør om! Ellers hadde d blitt sånn at alle sammen sa: Neida, kan skjønne du ikke skal det! Det betyr da så lite i den store sammenhengen! Munnsex er da så bagatellisert så! Kos dere med det dere ha sammen! Hvorfor i all verden skrev hun her? Hvis hun overhodet ikke ville ha andre svar enn det hun kanskje ønsket seg? Det er jo til syvende og sist bare hun selv som vet hva som er viktigst for henne. Det var noen av oss som skrev innlegg som mente at munnsex var utrolig viktig for oss. Og mange nok som mente det ikke var viktig! Og uansett var d vel ingen som var ekle i kjeften på noen måte, selv om man tillater seg å innrømme at man liker sex....i et forum som heter Sex og Samliv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dets akl være en mellom ting ja, men nå går det for langt her.... Jeg er helt enig med Maiken jeg! Man må tåle å høre begge sider av en sak, vi er da voksne mennesker?... OM jeg vurderer å DUMPE (!!!!) en perfekt kjæreste fordi han ikke slikker (HERRGUD!!!!), ja da må man tåle å høre litt ting rudt det emnet. MAn får jo svar inni der ehele tiden, og man får et lite innbikk i det større bildet.

Jeg har også opplevd at MIN tråd ble redigert fordi vi sporet av... Hvem er da tråden for spør jeg meg da.... Tydelig vis ikke den som strartet tråden, så da faller de fleste arg her til jorden uansett...

Videre tar man som oftest av etter at tema har begynt å kjøre seg fast, og de fleste arg har blitt hørt.

I tilegg tar man som oftest ikke HELT av som m Emblas innlegg her (og hun sporer forøvrig av så det synger her..... fint Embla... :wink: )Man tar et element i disk oggår lit videre med det. Det naturlige er at når det stopper, kommer man tilbake til hovedtema igjen.

Tar man av før andre i tråden "er ferdig" gir man et vink om dette.. Værre er det ikke.

Sex er engasjerende for de som liker det, og de som ikke utøver sp mye... de skriver gjerne ikke så mye om det... Derfor naturlig at det blir litt ensidig der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maiken - det er greit at du synes jeg er kvalm - men jeg er altså en bruker - og å slenge min moderatorrolle inn i dette er unødvendig.

Og ja, jeg synes Joplaya hadde et godt poeng. Og det har jeg jaggu meg all rett til å synes og å skrive! Ikke fordi jeg som bruker ikke mener det skal være meningsforskjeller her. For all del. Men blant annet fordi du har konstatert hvordan en orgasme skal være. Og min er da etter dine mål feil. Ikke ett sted står det hva det kan være eller hvordan du kjenner det. Men hvordan det ER.

Og det er det jeg reagerer på - som bruker - ikke hva du mener. Men at du - og andre (men nå var det konkret ditt innlegg jeg svarte siden du sa fra til meg) har fasiten. Ingen har en fasit på hvordan er orgasme kjennes. Og jeg reagerer først når en bruker trår over en høy terskel - er glad og spør - og du sier 1: dette var nok ingen orgasme og 2: nei, dette kan man ikke trene seg videre på.

Jeg reagerer også på at følsomme spørsmål blir til en snikk-snakk tråd - dette har ingenting med takhøyde å gjøre, men med respekt for den som skriver inn innlegget. Synes jeg. Om andre er uenig - og det er andre tydeligvis - så er det helt greit - men la diskusjonen gå om det da! Ikke hva som er fasit for hva andre skal synes om det ene eller det andre.

Forøvrig er jeg strålende glad for mine orgasmer som ikke er helt like dine - men som gir meg minst like mye glede som dine gir deg. Jeg gleder meg også over innleggene dine og håper ikke at du forsvinner. Selv om jeg er litt lei meg for at du ikke anerkjenner meg som bruker i forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig skriver jeg ikke så mye til deg her Joplaya, som til hele situasjonen for tiden. MAn næger jo mer på avsporinger enn om krangling og direkte personangrep jo! Man sletter og redigerer omman skriver en tråd uteom tema, selv om resten av disk er død for lenge siden, og man er alt for firkantet etter min mening.

Jeg føler meg rett og slett forfulgt jeg, og har fått tilbakemeld fra andre at de ser det også!... Og det er lite kjekt for en som faktisk ikke slenger med leppa for å ta luven fra folk!... Da er det ikke hyggelig mer!...

Tusenfryd: men da kan vi andre få lov til å si at Maiken tar feil da, ikke slette henne, det blir for dumt..... Igjen så virker det som det reageres mer på slike ting enn direkte ufinheter som kommer fra andre!.... Maiken sin "synd" var at hun var vel kategorisk i sin framstilling...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå har jeg jo gjort det igjen nå.... jeg har vært uenig i en tråd der man skulle være enig eller i det minste kunnotere seg beskjeden.... see?..... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kikket innom orgasmetråden i går, og det var vel ikke de seriøse innleggene som nå er borte? Men fnisingen og alle de interne meldingene.

Forøvrig må det være lov å si at dette ikke er noe ålreit, og ha en diskusjon om det? Uten at noen behøver å føle seg støtt av den grunn.

Synes jeg da. Men jeg er jo til vanlig bare en gjest. Og oss er det høstjakt på hele året :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sissan, så ble hun ikke slettet da, men les det som en kommentar til det Tusefryd reagerer på. Jeg liker Tusenfryd jeg, men synes hun nå tar feil. Værre er det ikke....

Og den :roll: blir litt feil da.... Jeg mener at de som er veldig intr i sex gjerne skriver mer enn de andre.... Det vil si gjerne .... som en tendens.... Og man velger da hvor man skriver, uten at det betyr noe, jeg er voksen og fornuftig no til å forstå det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes jeg da. Men jeg er jo til vanlig bare en gjest. Og oss er det høstjakt på hele året :roll:

Kan det være en grunn til det tro, eller er de faste her bare fandenivolske og full av psykotiske fordommer?....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ikke innlogget Siri

Kan det være en grunn til det tro, eller er de faste her bare fandenivolske og full av psykotiske fordommer?....

Vet ikke jeg, men noen ganger føles det som om det er viktigst hvilket nick man skriver under, ikke hva man skriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ikke innlogget Siri
Du vet ikke om det er en grunn? Hvam ed å se alle gjestene som er her kun for å ødelegge? Eller er vi i ikke i den modusen?

Joda, jeg vet det er mange her for å ødelegge. Men det er jammen meg feil å dømme det jeg skriver av den grunn. Samme som at det jaggu meg er mange brukere med nick som ødelegger også.

Men denne diskusjonen kan vi vel ta på pm? Jeg skal logge meg inn for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tilegg tar man som oftest ikke HELT av som m Emblas innlegg her (og hun sporer forøvrig av så det synger her..... fint Embla...  :wink: ).

Nei, som regel gjør man ikke det og da er det heller ikke noe problem. Men noen ganger gjør man det, og det er faktisk ganske kjedelig for de som ønsker å diskutere det opprinnelige tema. Man føler seg som en ekkel tørrpinn som bryter inn i de festlige avsporingene. (jeg har vært på begge sider - så igjen: dette er ikke et angrep på noen, og i såfall like mye på meg selv.).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Greit, med fare for å bli mye mer personlig enn jeg pleier, og også med fare for å avspore :o vil jeg si noen ting som jeg har tenkt på angående dette temaet, og de diskusjonene som kom opp igår.

Jeg begynte å besøke forumet, som gjest, under seksualitet. Fordi jeg hadde mange spørsmål rundt emnet. Jeg har vokst opp i et pietistisk miljø (ikke familie!nb), der sex var syndig og galt og frykytelig, helt til man ble gift, da var det toppers og det beste i verden.

På møter måtte de som hadde syndige tanker reise seg opp å bli bedt for, og det var blant mange sett på som galt å holde i hånda, fordi det kunne jo føre til både det ene og det andre... :o

Jeg er en sensuell og seksuell person :oops: , og etter å ha hold meg mer eller mindre på den smale tornefulle sti, giftet jeg meg i hurten og sturten med den første jeg hadde sex med. Dumt, veldig dumt! Ingenting funka når den første forelskelsen hadde gitt seg. Ingengting. Jeg hadde inge å snakke med, når jeg en gang spurte ei venninne om det var normalt å ha sex et halvt års tid, og så nada, når man hadde vært gift i tre år, fikk jeg beskjed om at ja. Helt normalt. Ingen som var gift hadde sex. Før man ville ha barn, da kom lysten tilbake, fordi sexen hadde et formål.

Samme venninne så på meg som et lettsindig horeskinn fordi jeg engang plumpet ut med at jeg likte munnsex... Hun kastet mannen ut av soverommet da han engang spurte om hun ville kysse tissen hans, og ble krakils og ringte gråtende til meg en gang hun hadde fått et klaps på baken under akten....

Greit til poenget. Selv om jeg har gått noen runder siden den gang, har det vært utrolig deilig å diskutere sex her på forumet. Arrestere det jeg synes er triste holdninger, og få si akkuret det jeg mener, og av og til kunne si at jeg digger sex. Folk som Maiken, Revetispa, Suz m flere som kan snakke morsomt om sex, og få fram lysten og gleden det faktisk gir en... Det er viktig at jenter som hadde det som meg, kan se at sex er noe man til og med kan fleipe med, (og avspore rundt):o jeg har iallefall fått hjelp av denne tråden selv om noen av innleggene jeg skrev som gjest avsporet totalt, og det jeg spurte om ble både ledd av og jublet for(puppeorgasme, for eks)

Hm, poenget er blitt borte ser jeg. Men jeg er en kvinne, jeg har ikke poenger :blunke:

Glam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest glamourgirl
Nåja, du har jo i allefall fått informert oss om at du er kjempeglad i sex, og det er jo bra bare det  :wink:  :D  :ler:

:rodme: Krmt... Har jeg? Var ikke meningen.

Åh jeg lettsindige lille horeskinn *skammer seg* :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rodme: Krmt... Har jeg? Var ikke meningen.

Åh jeg lettsindige lille horeskinn *skammer seg* :oops:

Ja, nå må du passe deg så Svartemannen ikke kommer og tar deg :fy: Tenke seg til, ha sex uten at det blir barn av det - også attpåtil nyte det :o Fysj, skamme seg nå :fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest glamourgirl

Ja, jeg skammer meg :oops: Må vel bare bli stående på møtene framover, ingen vits å sette seg ned engang, så mange syndige tanker jeg har :kul: Bruker til og med røyke smiley.... Oh man, blir jeg tøffere nå... :evil: er vel dette neste :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

)

Ja, jeg skammer meg :oops: Må vel bare bli stående på møtene framover, ingen vits å sette seg ned engang, så mange syndige tanker jeg har :kul: Bruker til og med røyke smiley.... Oh man, blir jeg tøffere nå... :evil: er vel dette neste :sjarmor:[/quote

Nei, når man begynner å ha sex for sexens skyld, da er man på strak kurs mot fortapelse, Glammy.

(Kjenner forresten mange kristne som mener at når man føst er gift, er det fritt fram for "hva det skal være" - da er ingen ting tabu eller hellig. Men det er vel forksjellige tolkninger i de forskjellige miljøene. Desverre :( )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du har informert om det viktigste; Nemlig at vi er her for å loufte huet, dikutere, dille og tulle - og hjelpe de som måtte ønske vår hjel. Slik er det ivertfall for meg!

Og Mathias: Du våger ikke å forsvinne! Da blir ivertfall jeg lei meg!!! :evil:

Suz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl
Og Mathias: Du våger ikke å forsvinne! Da blir ivertfall jeg lei meg!!! :evil:

Suz

HÆ?!?!? Hvem har sagt det, hvor har noen sagt det??? Fort fortell før han blir borte?!?! Angst :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...