Joplaya Skrevet 29. september 2003 #1 Del Skrevet 29. september 2003 Mange tråder har en tendens til å utvikle seg i retning av at det er om å gjøre å være den som har mest lyst på sex, eller fortelle om hvor godt en liker ditt og datt. Sikkert ikke bevisst. Har sikkert litt med å gjøre at de faste som er her på seksualitet er her fordi en liker sex, menn, damer, pupper, peniser osv. Ta for eksempel tråden om hun som ikke liker klissete peniser. Noen av svarene går på hvor mye svareren elsker en penis fordi den er vakker, sexy, hard, pen osv. Hvor mye hjelper dette hovedinnlegger? Om man ville dumpet en nærmest perfekt kjæreste fordi han ikke vil slikke. Noen svar dreier seg plutselig om hvor mye man elsker å suge. Joda, jeg liker diskusjoner og at man har forskjellige syn, tanker, lyst og preferanser. Men tenker vi noen gang over at de med mindre sexlyst eller de som synes en penis faktisk er stygg kan føle seg enda verre etter slike svar? Joda, det er jo internett og de må tåle det ene og det andre. Bare en liten tanke hos meg i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 29. september 2003 #2 Del Skrevet 29. september 2003 Takk, Joplaya - har tenkt akkurat det samme selv. Tråder har en tendens til å skli ut - og ofte til og med bli ganske interne fordi det er fler inne der som "kjenner" hverandre. Veldig hyggelig det altså, men det hadde nok vært greit for en del som starter tråder om man fikk svar på det man spurte om. De som ikke vet eller har noe å si, trenger jo ikke si noe...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 29. september 2003 #3 Del Skrevet 29. september 2003 Nå ble jeg rett og slett litt lei meg... Følte at dette var retta delvis rett mot meg og ble nesten litt skamfull fordi jeg har det som en spesiell interesse å fremheve at lyst er bra (for begge kjønn) og sex er gøy! :-? Klart det er dumt at det sklir ut støtt og ja jeg er en av dem som har en tendens til å gjøre akkurat det, men jeg har også en tendens til å forøke å svare seriøst på mest mulig og å fremheve at nesten alle ting/tanker og preferanser er innenfor normalen... Det var mine tanker da :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 29. september 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 29. september 2003 Dette var ikke rettet spesielt mot noen som helst. Denne tendensen har vært her lenge. Så ikke ta det som et dytt i akkurat din side, Suzy. Men der er kanskje en grunn til at du føler det var rettet mot deg? Klart det ikke er meningen at de som liker sex skal føle seg skamfull. Men sånn type svar i enkelte innlegg kan få hovedinnlegger til å føle seg skamfull og kan gå ut over samvittigheten fordi en lett kan føle seg unormal og utilstrekkelig i forhold til sin partner. Som sagt, det er bare en tanke i hodet mitt. Ikke ment som kritikk mot noen som helst enkelt personer her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 29. september 2003 #5 Del Skrevet 29. september 2003 Ai :-? Ser poenget ditt Joplaya! Jeg er jo blant de skyldige her, selv om jeg vet du ikke er ute etter å henge ut noen! Føler jeg prøver å svare seriøst, når det er noe jeg mener jeg er kompetent til å svare på. Samtidig, spesielt på seksualitet er det en del innlegg som en kan lure på om er helt alvorlig ment, da fleiper jeg kanskje litt, men prøver ikke å være slem. Og, ja av og til vrir jeg tråden rundt litt, og prøver å være ironisk... Uansett, takk for påminner og tankevekker!!! Glammy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 29. september 2003 #6 Del Skrevet 29. september 2003 Jotakk! Er d noen her som er selve definisjonen på å avspore, så er d nok meg! Så den tar jeg til meg……(er lissom helt umulig å la være, uansett hvordan man stålsetter seg….fingrene kommer og detter ned av seg selv på tastene……Helt sant!!!) :oops: Eh!!! Så kan d være at den avsporingen jo egentlig har en relevans til hovedtemaet: Fårrsempel: Når en lager en tråd om at kjæresten henne ikke liker munnsex, er d vel greit at vi som syns at d er viktig, får lov å si at vi syns d er viktig! Eller var d sånn at bare de som ikke syns d var så farlig, skulle si no??? :o Og den forespørselen om orgasme; der trodde jeg d var meningen at vi skulle fortelle om vår opplevelse av den, og hvordan hver enkelt av oss opplever den???? Altså ikke nødvendigvis bare være enig m henne som spurte i utgangspunktet???? Kanskje feil igjen!!! Uff, jeg er så dum atte…… Men så avsporet vi, men d er en annen diskusjon…….eller kanskje ikke???? D er jammen ikke lett alltid….. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille_my Skrevet 29. september 2003 #7 Del Skrevet 29. september 2003 Mange tråder har en tendens til å utvikle seg i retning av at det er om å gjøre å være den som har mest lyst på sex, eller fortelle om hvor godt en liker ditt og datt. Sikkert ikke bevisst. Har sikkert litt med å gjøre at de faste som er her på seksualitet er her fordi en liker sex, menn, damer, pupper, peniser osv. Ta for eksempel tråden om hun som ikke liker klissete peniser. Noen av svarene går på hvor mye svareren elsker en penis fordi den er vakker, sexy, hard, pen osv. Hvor mye hjelper dette hovedinnlegger? Om man ville dumpet en nærmest perfekt kjæreste fordi han ikke vil slikke. Noen svar dreier seg plutselig om hvor mye man elsker å suge. Joda, jeg liker diskusjoner og at man har forskjellige syn, tanker, lyst og preferanser. Men tenker vi noen gang over at de med mindre sexlyst eller de som synes en penis faktisk er stygg kan føle seg enda verre etter slike svar? Joda, det er jo internett og de må tåle det ene og det andre. Bare en liten tanke hos meg i dag Du kan få sagt det Helt enig med deg jeg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 29. september 2003 #8 Del Skrevet 29. september 2003 De som har studert litt om kummunikasjon vil ikke bli forundret at dette skjer... Jeg kunne skrevet en del om det her, men gidder rett og slett ikke. jeg tror jeg vil la de som tror de kan holde en rettlinjet kommunikasjon får lov til å prøve seg, og se på det spennende resultatet. takk for meg sier nå jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 29. september 2003 #9 Del Skrevet 29. september 2003 jeg tror jeg vil la de som tror de kan holde en rettlinjet kommunikasjon får lov til å prøve seg' date=' og se på det spennende resultatet. takk for meg sier nå jeg.[/quote'] Jammen det er jo grader da! Hvis man ønsker å diskutere et tema, for eksempel syltetøy typer (!) - man er glødende interessert i dette og trenger råd og veiledning om syltetøy (!) så får man mange svar, men så begynner pluttselig to-tre å diskutere hamburgere og hvor mange sånne de har spist i helgen og hva de liker å ha på dem. Side opp og side ned om burgere... Da blir det vanskelig for en annen å bryte inn og si "jeg liker blåbærsyltetøy jeg " Enda det var dette tråden skulle handle om.... Pluttselig er tråden kjempefestlig for de to-tre som leker seg med burgerne, mens for den nevrotiske syltetøyspiseren blir alt ødelagt :o og likesinnede gidder ikke si noe mer om syltetøy fordi de da føler at de avbryter burgergjengen. Dette er ikke kritikk mot noen bestemt, og like mye selvrefleksjon som angrep mot andre - bare så det er sagt. (jeg har selv vært med å diskutere burgere i syltetøy tråder - det er jo kjempemorsomt ) :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 29. september 2003 #10 Del Skrevet 29. september 2003 syltetøy kan også brukes under sex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 29. september 2003 #11 Del Skrevet 29. september 2003 Embla!!!! Fantastisk! Søte syltetøyfantaster!!!! overkjøres av hardkokte, testosteronbulende burgerspisere......Har et bilde i hodet...... avsporing nr ørten idag..... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 29. september 2003 #12 Del Skrevet 29. september 2003 Embla!!!! Fantastisk! Søte syltetøyfantaster!!!! overkjøres av hardkokte, testosteronbulende burgerspisere......Har et bilde i hodet...... avsporing nr ørten idag..... :oops: Ikkesant! Stakkars syltetøyfolket Slipper ikke til eller noe Bare de slemme burgerfolka. Måtte de dø en langsom død av kugalskap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 29. september 2003 #13 Del Skrevet 29. september 2003 er det deg på bildet embla s Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 29. september 2003 #14 Del Skrevet 29. september 2003 syltetøy kan også brukes under sex Eat me Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 29. september 2003 #15 Del Skrevet 29. september 2003 Eat me jeg liker ikke sylttøy man kan spise deg med makrell i tomat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 29. september 2003 #16 Del Skrevet 29. september 2003 Synes du er under beltestedet, jeg, Jopalaya. En forsurende måte å tolke ting på, synes jeg. Dette oser av...en misforstått måte å tolke ting på. Slik ser jeg det. Hvis en bruker skriver om hvor stinkende og fæle hun synes peniser er, så kan jo det at en annen bruker synes denne greia er flott, sexy, erotisk og regelrett superb bidra til at hun kanskje begynner å se annerledes på en pikk etter å ha lest det. Hvis hovedformålet med å skrive et slikt innlegg er at det skal ramle innpå tjue brukere som er enig i dette og synes kjenpesynd på henne og duller og daller og griner og rynker på nesa samtidig, så må jo dette komme frem i det minste. Man legger da ikke ut et slikt spørsmål uten å forvente å få svar som ikke samsvarer med hennes syn heller? Isåfall så må jo dette skrives da! Skriv dette da: JEG ØNSKER KUN SVAR SOM SAMMENFALLER MED AT JEG SYNES PENISER ER EKLE! Noe i den duren. Ja, dette ER internett, og man skal tåle at ikke alle er enige med seg selv. Hvis ikke så er det regelrett idioti å legge slikt inn på et diskusjonsforum, synes jeg. Da bør man heller finne et dullested for penishatere og forlange sympati for sitt syn. Hvis de eneste som skal kunne svare på slike ting, er de som er enige så vil dette bli et fryktelig kjedelig sted. Men det begynner å bli tydeligere nå, etterhvert som jeg leser sure innlegg her, at det er dette som er ønskelig. Et sted hvor alle kysser og nusser på hverandre og er skjønt enige om det meste. Hvor man kan dra ut dette enorme ønsket om samhørighet og dilldall. Hvor i huleste, på nett, finner man et sted hvor det er mulig å være uenige, hvor det er mulig å boltre seg med andre uten all denne konstante kritiske overvåkningen av mennesker som sitter og utelukkende observerer andres adferd, fremfor å selv komme med mer eller mindre konstruktive innlegg? Herregud...dette blir så dumt! Og så til deg, Tusenfryd...se her: Mulig det bare er meg men jeg syns gutters kjønnsorganer er så lite delikate. Spesielt hvis de ikke barberer seg. Føler at de lukter og er klissete med sæd og hele pakka. Har jeg møtt "feil" gutter ? ( Har ikke vært sammen med fler enn 4 i hele mitt liv og jeg er 30 år nå. Hvor er spørsmålet? Hva er brukeren ute etter? Hun innleder med at...det er mulig det bare er meg, men blablablabla....Hva mener så DU som moderator burde vært perfekte svar under en slik tråd? For meg var det den naturligste ting i verden å fortelle om fascinasjon for voksende, flotte peniser, rett og slett. Skjønner ikke hvor du vil...vær litt konkret da. Jeg synes svaret ditt er en fornærmelse mot de som virkelig bruker av sin tid her inne for å dele av seg selv, gi av sine egne erfaringer og sine egne oppleveler av ting. Vi skriver da for faen ikke om orgasmer og pikker og gudenevethva for egen orgasmes skyld heller. Det er jo dette med at man skal kunne dele litt, vinkle ting annerldes for andre...hekk skjønner ikke at jeg gidder skrive dette engang, når jeg ser hvordan dere som moderatore etterhvert begynner å ta helt av på egne tolkninger av ting. Som om det var unger dere har med å gjøre. Er drittsur på hele KG i kveld. Kjempeskuffa over policy'n deres og føler meg ordentlig uvelkommen. Og det er forbanna surt, etter å ha vært her i mange år. Tror enkelte har rett, jeg. Dette stedet begynner å ta et vendepunkt. . De som ikke vet eller har noe å si, trenger jo ikke si noe...? Javel...og hvem skal avgjøre hva som er relevant å si? Faen, denne var litt kvalm, Tus. Rimelig subjektivt, til å komme fra en moderator på et så stort nettsted. Og hvorfor i helsike sensureres ordet pikk og ikke ordet pikker??? Som om pikker i flertall er bedre enn i entall? Og igjen, til Jopalaya...Nei, jeg tenker ALDRI over at mitt syn på sex skal kunne støte de som har mindre lyst på det enn meg selv. Aldri! Det skulle blott mangle. Hvaforslags tanke var det som streifet deg når du skrev dette? At de som har en allright sexdrive skal MODDE seg selv for å tilfredstille de som måtte like dette i mindre grad? *fnyser* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. september 2003 #17 Del Skrevet 29. september 2003 Amen! Lurer på hvor mange som har problemer med min åpenhet rundt seksualiteten min... Sikkert ikke få... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 29. september 2003 #18 Del Skrevet 29. september 2003 Amen! Lurer på hvor mange som har problemer med min åpenhet rundt seksualiteten min... Sikkert ikke få... Ikke denne jenta nei.....Syns d er fascinerende! Men jeg kødder m deg, og regner m at du tar d for d d er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. september 2003 #19 Del Skrevet 29. september 2003 Jeg vet akkurat hvor jeg har deg Chimp, og tar det med et smil, alternativt latterkrampe. Men det hender jeg velger mine avsporinger med omhu Dersom ingen har problemer med å forholde seg til noe av det jeg skriver ville jeg bli overraska. Gledelig overraska, og en smule provosert over at positive holdninger kommer fram her, mens samfunnet fortsatt diskriminerer de fleste former for annerledeshet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 29. september 2003 Forfatter #20 Del Skrevet 29. september 2003 Uffda Maiken Som vanlig klarer du sette utrolige mange gode ord på det du mener. Og jeg er enig med deg, ja, jeg er det. Og jeg sa jo det i utganspunktet selv. At man skal ikke bare gå rundt å dulle med og være enige i alt og alle. Men noen ganger leser jeg bare en del svar som jeg ikke helt skjønner hvorfor er der. Sånn at det nesten blir et kjør om hvem som liker sex mest. Sier ikke det er det enkelte driver på med, men det kan nesten se sånn ut. Altså min private tolkning, ikke en sannhet Skulle ønske jeg hadde en bitteliten bit av din evne til å sette ord på ting. Men, men... Lasse: har da aldri sagt at ensporete diskusjoner er det jeg ønsker Hva jeg tenkte da jeg skrev innlegget? Hadde en undring over at man må fortelle hvor mye man elsker å suge når hovedinnlegger spør om man ville dumpet en perfekt mann som ikke ville slikke. Og i den undringen dukket det opp nye undringer og tanker om at dette er ganske vanlig. Beklager at jeg bruker sånt et konkret eksempel, blir på en måte rettet mot enkelte brukere. Men det er ikke ment sånn! Det er det eksempelet jeg sitter med. Og Maiken: ikke vær så lei da... Du er en kjempekjekk jente som alltid klarer forklare ting på en veldig god måte, du har mange kloke ord og tanker på lager. Og dine morsomheter liker jeg - helt sant Emblas: ditt eksempel var enormt bra!!! Du skjønte akkurat hva jeg mente :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå