Gå til innhold

Superias energieventyr


superia

Anbefalte innlegg

Gjest Quelleriel

Jeg sliter også veldig med døgnrytmen! Det har jeg gjort så lenge jeg kan huske. Klarte å rette opp på det én gang, men det varte i ca én uke :P hehe...

Håper du klarer å få styr på det :)

Og så syntes jeg du er flink når det kommer til colaen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Hehe, døgnrytme er en fin grønn bil. Nå driver jeg med masse skolearbeid, så da blir alt snudd på hodet. Det vil si døgnet. Kosten er heldigvis på plass! :klappe:

Fint å høre at du, Q, synes jeg er flink med colaen. Det holder ennå, serru!

Hvordan går det der? Vel, jeg kan jo f.eks. lese i dagboka di, men jeg spør nå uansett :icon_lol:

Jeg har gått tur i dag - selv om jeg tenkte å sitte inne hele dagen med skolearbeid. Det er klart det lønner seg å komme seg ut selv om man har tusenvis av meter med skolearbeid liggende. Det må jeg huske på oftere! For det gjorde godt :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioioioi!

Jeg har begynt med Bio Drain - og det funker! :danse:

Jeg skjønner at det ikke er en "varig løsning", men det var bare så fint å se at etter noen dager med intens jobbing i forhold til kosthold og Bio Drain, var resultatet minus på vekta. Grunnen til at jeg gjør dette, er fordi jeg føler jeg må miste litt nå før jeg skal trene skikkelig med løping og sånt. Det blir så tungt for kroppen og knærne hvis ikke.

Det jeg har gjort, er at jeg har tatt Bio Drain tre ganger om dagen og fulgt rådene på pakken, dvs. kuttet ned på sukker osv. Ikke noe problem. Hehe, dvs. litt problem, ettersom det er påske, men jeg har spist nydelige måltid som alltid og byttet ut kjeks osv. med bl.a. smoothie, mandler, tørkede aprikoser, nøtter osv. Jeg vil ikke bli helt fanatisk, men tenkte å kjøre dette sånn helt til jeg er godt i gang med treninga. Hvis jeg er i gang med trening har jeg ikke tenkt å ikke spise sjokoladekake, for å si det sånn - jeg er jo egentlig ikke sånn. Men jeg synes heller ikke jeg bør spise så mye kake og sånt når jeg ennå ikke er i gang med treningen.

Meeen - nå er det som sagt på vei framover! Gleder meg til videre framgang utover våren og sommeren! :danse:

God påske :dagens-rose:

Endret av superia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Oh yeah! Dette går bra! Var på treningssenteret i dag og lærte meg noen greier, så nå blir det enda mere framgang. Håpet dør i alle fall sist :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har syklet en tur! Ca. 25 minutter på gangvei/sti i skogen. Relativt raskt. Prøver å sykle med lave gir, for det var visst noe med at det var minst like lurt som å drive å tråkke hardt på tunge gir? Funka hvertfall fint! Kunne sykla lengre, men har så mye å gjøre, så tenkte det var fint å komme seg ut en tur i alle fall :takke: Gjør meg fornøyd - og det er jo det viktigste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 5 måneder senere...

Annonse

Hei igjen!

Ja, hvordan går det?! Hmm. Jeg kom på denne dagboka igjen...hjelpes! Ser at jeg startet den i 2010. Og jeg som trodde det var i år, i 2011. Hjelpe meg. Vel, tiden har fløyet for å si det sånn!

Jeg har klart meg ok. Dvs., tiden har som sagt fløyet, så det har ikke skjedd så mye. Så nå føler jeg at jeg må røske tak i meg selv og slutte å lure meg selv. Jeg har gått ned en del, men ikke pga. trening. Jeg har rett og slett hatt et godt kosthold, spist regelmessig og ikke så sent på kvelden. Jeg har forsåvidt vært en del i aktivitet også, gjennom jobben osv., men jeg har ikke drevet noe regelmessig trening.

Nå veier jeg 94 kg og jeg har vært oppe i 101, så det er håp. Jeg har trua! Veldig bra å begynne med dagboka igjen nå som det nærmer seg jul, hehe... Men det er faktisk ikke så verst en ide!

Jeg drikker ikke Cola nå heller, forresten! Ikke annen brus, heller...mistet lysten. Og det er jo fint! Men jeg har altså lov til det! Jeg tror det er der nøkkelen ligger. Å ha lov, men ikke lyst, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, dette går jo strålende. Hver gang jeg bestemmer meg for virkelig å ta i et tak, blir jeg syk. Flotte greier. Men jeg lover meg selv å gå en rask tur (i det minste!) når jeg blir frisk! Akkurat nå har jeg nok med å jobbe og å sove. Halleluja. Gleder meg til jeg kan røre meg og jeg begynner å merke at kroppen min forandres. :) Høres kanskje ut som jeg er veldig syk, men det er bare en kraftig forkjølelse x 10 med feber. Årnær sæ ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh! Jeg gleder meg sånn til jeg ser ut som ... noen! Jeg skal faen meg vise DEM. Hehe. Jeg skal bli så fin. Jeg har nemlig potensiale, skjønner dere! Jeg har vært fin! Scarlett Johansson-fin! Nesten! Hæhæ!! Jeg har SÅ potensiale. Jeg skal bli slank, stram og naturlig! Det blir så bra!

FLERE SOM GLEDER SEG?

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg frisk igjen! Bank i bordet! Hurra. Jeg har gått noen turer i jula og det er fint! Det er kjempefint. Jeg føler at jeg skal komme i gang. At jeg merker det positive når jeg er ute og går. Dessuten gleder jeg meg sånn til hjertekroppen er et faktum! Tenk den dagen jeg er slank og stram. Tenk så fin jeg er da! Jeg har vært der og jeg vet jeg var fin. Fy faen, som jeg gleder meg. Det kommer til å bli tidenes følelse!

...selvfølgelig vet jeg at utseendet ikke gjør meg lykkelig, men det kommer vel ikke til å gjøre meg ulykkelig å se bra ut heller?! HÆ? Hæ? :gjeiper: Jeg er dessuten lykkelig på en måte. Hæhæhæ. Det blir bare prikken over i----eeeen! Hurra. Fy faen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...