Småkjekset Skrevet 17. mars 2011 #1081 Del Skrevet 17. mars 2011 20 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 18. mars 2011 #1082 Del Skrevet 18. mars 2011 Da er det helg Litt ryddings nå først, og så tv-kos resten av kvelden I morgen får heller dagen gå til prøving av sommertøy, og finne ut hva vi skal ha med oss på tur Skulle mye heller sett på vogner i morgen, men sånn må det vist bare bli.. Orker ikke styre noe med med det når sambo tydelig syns det er unødvendig. Når vi alikvel må innom storbyen på vei hjem fra syden kan vi heller titte der Men det tenker jeg ikke på nå - for nå er det helg! God helg damer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 18. mars 2011 #1083 Del Skrevet 18. mars 2011 God helg ruccola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 18. mars 2011 #1084 Del Skrevet 18. mars 2011 Når reiser dere på ferie? Jeg hadde stresset litt om jeg var halvveis og ikke hadde noen som helst idé om hva jeg ønsket meg. Husk at du kan risikere opp mot 10 ukers leveringstid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 18. mars 2011 #1085 Del Skrevet 18. mars 2011 Ja er akkurat det jeg gjør vettu Iril Men jeg må nok bare gi etter, for sambo har bestemt at vi skal titte i storbyen. ----> Vi kommer tilbake i midten av april, så da skal vi titte! Så når vi har funnet ut hva vi vil ha, skal det bestilles med en gang! Så vi ikke står der med skjegget i postkassen og ender opp med en vogn vi egentlig ikke ville ha..... Ser for meg en grå vogn jeg, siden vi ikke vil ha for lys, ikke for mørk, og ikke med noe spesiellt farger... Tror nok vi ender opp med en helt "vanlig" duovogn med 4 hjul. Men vi får nå se Nå er det sofakos med nytrukket te, lovehearts, skittles, superchips og fredagsmix Litt av en blanding, men mmmmmm så godt! (Man taver hva man haver ) Så Nytt på Nytt, litt norske talenter, så Senkveld og kanskje en film til slutt Kosekveeeeeld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 19. mars 2011 #1086 Del Skrevet 19. mars 2011 Grå vogn er nok ikke så dumt, det sier jeg fordi vi har bestilt det selv Kan jo stæsje den opp med litt tilbehør i farger Hørtes ut som en skikkelig god kosefredag... Ha en flott helg videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 19. mars 2011 #1087 Del Skrevet 19. mars 2011 Det ordner seg nok med vogn, skal du se! Er det krise med leveringstid så finner dere sikkert en nettbutikk som kan levere raskere. Synes forøvrig grå vogn er veldig fornuftig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 19. mars 2011 #1088 Del Skrevet 19. mars 2011 Da tenker jeg vi satser på grå, må bare se dem først Nå tror jeg Ruccoliten har snudd seg og sparker utover, for i går og i dag kjenner jeg han kjempegodt! Sikker på man kan se det utenpå magen også, om man bare ser når han sparker som verst Lille sprellusen min Skikkelig deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 19. mars 2011 #1089 Del Skrevet 19. mars 2011 Den grå Simo-vogna er helt utrolig fin. Skulle jeg byttet ut Go'en min med en av den typen, hadde det blitt den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 19. mars 2011 #1090 Del Skrevet 19. mars 2011 Solen skinner ute, og jeg har nettop sovet en time på senga Skulle bare slappe av litt, fro ble litt svimmel da jeg gikk opp trappen, og *poff* så var jeg borte Jaja, får heller prøve å vere litt effektiv nå, etter en power-nap :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 21. mars 2011 #1091 Del Skrevet 21. mars 2011 Stresser litt nå kjenner jeg... Noe slo meg i går som jeg rett og slett trodde jeg hadde bedre tid til, så gjett om det blir noen travle dager fremover før vi skal dra! Jaja, får bare brette opp ermene og håpe på masse god energi. ..og kanskje spørre om noen timer fri fra jobb om det er rolige dager der Men,men, vi kommer nok i boks tenker jeg, selv om hodet mitt ikke tror på det akkurt nå Hadde jeg bare kommet på det tidligere, så kunne jeg vert mer effektiv i helgen! Selvfølgelig er det klokken 22 på søndagen jeg tar til vett...... Nei, nå er det jobb i regnværet Jeg kommer nå sikkert innom her litt selv om jeg har mye å gjøre, litt KG rekker man alltids innimellom slagene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 21. mars 2011 #1092 Del Skrevet 21. mars 2011 Ser for meg at det er når man kjøper vogn at man virkelig innser at det kommer faktisk en baby ut om ikke så lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 23. mars 2011 #1093 Del Skrevet 23. mars 2011 Overraskende mye av sommertøyet mitt kan brukes! Har mye lange topper og løse tunikaer, og mange av pirattightsene gikk faktisk fint å bruke bak frem! Må klippe av lappen da, for den var ikke noe god å få oppå magen, men deilig at de kan brukes for jeg har jo bare fått tak i én mammatights! Så nå begynner jeg å få litt kontroll på klærne uhvartfall, så da er det huset som gjenstår Er så kjedelig å komme hjem til bomet hus, så har lovt oss selv å få det på stell før vi drar Begynner å få litt liten tid siden vi skal i to bursdager også før vi drar, men jeg tenker det skal gå greit Får kanskje litt fri fra jobben i morgen, sånn at jeg ikke skal stresse sånn Så har venninna mi også fått baby i natt! En nydelig liten gutt, og alt hadde gått fint! Gleder meg til å se, men får nok ikke gjort det før vi kommer igjen siden hun bor et stykke unna Nei, da må jeg løpe på jobb! Vi snakkes damer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 23. mars 2011 #1094 Del Skrevet 23. mars 2011 Så herlig at du har mange klær du kan bruke fremover! Jeg prøver å ikke kjøpe så mye gravid-klær, det er jo helst bukser/tights som er helt nødvendig. Og ang. vognkjøp og generelt stress - jeg er i uke 27 og vi har nesten ikke kjøpt noe av de store tingene Vet hva vi skal ha, så nå har vi satt av en helg til å ordne det, jeg får ikke helt roen før det er i hus kjenner jeg. Ringte og hørte hvor lang leveringstid det er på vogn, og det er maksimalt 6 uker, sannsynligvis har de på butikken eller på lager og da går det veldig rakst heldigvis. Jeg var litt stressa når jeg snakka med dama på butikken, men hun mente vi hadde goooood tid Hun hadde stadig innom folk som hadde termin om en uke eller to Det skjønner jeg ikke altså, da er man litt for avslappet! Håper du får en fin dag på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 24. mars 2011 #1095 Del Skrevet 24. mars 2011 (endret) 21 uker i dag! tiden flyr! . Endret 24. mars 2011 av Ruccola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 24. mars 2011 #1096 Del Skrevet 24. mars 2011 Vet hva vi skal ha, så nå har vi satt av en helg til å ordne det, jeg får ikke helt roen før det er i hus kjenner jeg. Ringte og hørte hvor lang leveringstid det er på vogn, og det er maksimalt 6 uker, sannsynligvis har de på butikken eller på lager og da går det veldig rakst heldigvis. Jeg var litt stressa når jeg snakka med dama på butikken, men hun mente vi hadde goooood tid Hun hadde stadig innom folk som hadde termin om en uke eller to Det skjønner jeg ikke altså, da er man litt for avslappet! Håper du får en fin dag på jobb Jeg var innom babyshop i dag og hørte om leveringstid på Simo. De hadde de på lager, hvis ikke var det maks 1 uke leveringstid ( det var Oslo da..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 24. mars 2011 #1097 Del Skrevet 24. mars 2011 Her jeg bor selger ingen vogner i det hele tatt. Så vi skal se i storbyen når flyet vårt lander etter vi er kommet hjem fra syden Sambo er veldig høy, så viss det er forskjellen på Simo og Emmaljunga blir det vel kanskje Simo på oss også Men har hørt mye bra om Teutonia også, så vi får nå bare titte litt og finne ut av hva vi liker og ikke Hva er forresten negativt med myggnetting som sitter i kalesjen? Syns det hørtes smart ut jeg da, men noen sier det ikke er det. Elers er huset snart på rett kjøl her, og vi blir mer og mer klar for avreise Skal ikke dra helt enda, men har som sagt endel bursdager og greier vi skal i, så godt alt som er gjort Jeg er forresten i så god form for tiden at jeg glemmer at jeg er gravid! Må av og til se ned på magen bare for å forsikre meg om at den fortsatt er der Håper det fortsetter sånn! Nå er det kvelds med sambo, før koffertene skal få et par lag med klær i seg God torsdagskveld damer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 24. mars 2011 #1098 Del Skrevet 24. mars 2011 Så bra at dere har kontroll på alt som skal gjøres før dere skal dra, man slapper mye bedre av når man først drar hvis huset er strøkent til en kommer hjem igjen Høres ut som om du har det ultimate svangerskapet da men ingen plager. Håper jeg blir like heldig hvis det blir min tur en gang Ha en flott kveld sammen med sambo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 24. mars 2011 #1099 Del Skrevet 24. mars 2011 for 21 uker!! Kos dere masse masse med bursdager, pakking til ferien, og ferie, når den tid er der!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 25. mars 2011 #1100 Del Skrevet 25. mars 2011 Her jeg bor selger ingen vogner i det hele tatt. Så vi skal se i storbyen når flyet vårt lander etter vi er kommet hjem fra syden Sambo er veldig høy, så viss det er forskjellen på Simo og Emmaljunga blir det vel kanskje Simo på oss også Men har hørt mye bra om Teutonia også, så vi får nå bare titte litt og finne ut av hva vi liker og ikke Hva er forresten negativt med myggnetting som sitter i kalesjen? Syns det hørtes smart ut jeg da, men noen sier det ikke er det. Jeg har også høy samboer (over 190) og han syns Emmaljunga var veldig fin å trille. Vi har prøvekjørt på butikk Man kan jo regulere håndtaket sånn at det passer uansett høyde. Simo er sikkert grei den også, men jeg syns den er alt for stor og tung. Har trillet vognene til veninner/familie, og med baby oppi blir det tungt i bakker. En venninne angret på at hun kjøpte simo rett og slett fordi hun syns den var for tung. Men dette er jo smak og behag da! Dere får prøve litt forskjellige vogner, så finner dere nok noe som passer for dere Jeg syns jo også myggnetting i kalesjen høres lurt ut, men det er mulig vi har gått glipp av noe Høres uansett ikke ut som noe stort problem! Så flott at formen er fin! Vi er jammen heldige, det er mange som virkelig sliter under graviditeten Er det i dag dere reiser? I så fall: god tur og kos dere masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå