Gå til innhold

Vesla har snudd vår verden på hodet! :D

Gjest Ruccola

Anbefalte innlegg

Gjest Ruccola

Sniker meg til å legge igjen en hilsen her :sjenert: Gratulerer med vel overståtte 16 uker, og god helg når den tid kommer :duskedame:

Heisann, og velkommen hit :D

Er 17 uker i morgen jeg altså! :hoppe:

Nå har jeg spist litt fokost, og lurer på om jeg skal ut å gå en liten tur...ikke fullt så fint vær i dag som i går, men opplett og kaldt, så sikkert deilig frisk luft ute :)

Får se hva jeg kommer frem til når jeg har lest meg gjennom KG og FB... :fnise:

Nå er det bare noen dager igjen til vi skal på UL!!! :hoppe:

Gleder meg så inderlig til å få se Ruccoliten! :rodmer:

Livmoren min har vokst noe veldig siden når jeg var hos jordmor for halvannen uke siden , og er nå helt opp til navlen!

(Så litt spent på om det kan vere to inni her også, men tipper på at der bare er en da :) )

Ønsker ihvertfall alle en god helg, og at solen skinner på oss og girr oss masse energi! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 uker - det har gått fort! :)

Spennende tid fremover Ruccola! Snart er det jo UL også vel? Har du dato?

Håper du får en stråååålende dag og helg :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, tenk om det er TO ruccolitener der inne da! :redd: Det hadde vært koselig og skummelt det... Gratulerer med snart 17 uker! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

17 uker - det har gått fort! :)

Spennende tid fremover Ruccola! Snart er det jo UL også vel? Har du dato?

Håper du får en stråååålende dag og helg :kose:

Skal neste uke :) Bare noen dager igjen :hoppe:

God helg til deg også :klemmer:

Oj, tenk om det er TO ruccolitener der inne da! :redd: Det hadde vært koselig og skummelt det... Gratulerer med snart 17 uker! :hoppe:

Hehe, tror nok der er bare en, men vi hadde nok taklet to også om det skulle nå vere realiteten ;)

Kom på en rar ting forresten...

Når jeg våknet i natt og måtte tisse, så sov ene foten min, eller rettere sagt ene hælen, når jeg stod opp... Var helt rart å gå på.. men var raskt borte da... Kan liksom ikke huske at den delen av kroppen har sovnet før?

Har våknet med armer og fingre som sover, og til og med ene kinnet etter å ha ligget rart på puta, men ikke hælen da... :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på en rar ting forresten...

Når jeg våknet i natt og måtte tisse, så sov ene foten min, eller rettere sagt ene hælen, når jeg stod opp... Var helt rart å gå på.. men var raskt borte da... Kan liksom ikke huske at den delen av kroppen har sovnet før?

Har våknet med armer og fingre som sover, og til og med ene kinnet etter å ha ligget rart på puta, men ikke hælen da... :vetikke:

Leste faktisk engang i graviditet bok jeg har at det kan være at babyen ligger på forskjellige nerver og derfor enkelte ting sovner sånn som en fot og hånd og slikt.

helt merkelig i grunn!

ellers bare innom med en :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

Sikkert noe sånt Neytiri :)

På tickeren min står det at jeg kan føle spark snart.......venter og veeeenter!

Ligger på magen, holder pusten, kjenner etter hele tiden - men ingenting.... :sjenert:

Ruccoliten, nå syns mamma at hun kan få kjenne noe til deg snart!

Hun gleder seg nemlig veldig til å kjenne at du er inni der :rodmer:

Nå kom kjære hjem også. Får se hva vi gjør i dag, burde rydde litt oppe, men burde også bare ligge på sofaen og se en film, for det begynner å bli leeeenge siden sist!

Han jobber, har kurs, skal på øving og trening og møter.......

Da syns jeg at jeg kan kreve en kosekveld i sofakroken en fredagskveld! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Håper det ble kosekveld på sofaen for dere :)

Her er vi våkne kl 07:00 på en lørdag - helt uten grunn!!

Er det mulig!!

Jaja, får kanskje litt ut av dagen da...

Ha en flott lørdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

:vinke:

Håper det ble kosekveld på sofaen for dere :)

Her er vi våkne kl 07:00 på en lørdag - helt uten grunn!!

Er det mulig!!

Jaja, får kanskje litt ut av dagen da...

Ha en flott lørdag!

Det ble det :nigo:

Deilig og bare sløve med hodet på magen til kjære :roedmer:

Leeeenge siden sist!

Og så må vi jo :hoppe::danse::nigo: for at jeg er 17 uker i dag!!!

Bare tre små uker til så er jeg jamen halveis! :hakeslepp:

Jammen skal en vokse mye fremover, på samme tidrom som en har fått den bittelille kulen vi har nå :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen skal en vokse mye fremover, på samme tidrom som en har fått den bittelille kulen vi har nå :fnise:

Hehe.. ja, det skal vi :ler: Må innrømme at jeg tenker noen ganger: "hvor stor kommer jeg egentlig til å bli??" :fnise:

Bevegelsen kommer nok snart skal du kjenne :) Men det skal sies at jeg ikke har kjent så mye siden forrige uke faktisk.. :sjenert:

Ha en fin lørdag med 17 uker! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: 17 uker :strix:

..Når det gjelder mage så lurer jeg på det samme som deg Line - hvor stor skal jeg egentlig bli?? Synes magen har vokst noe enormt de to siste ukene!! Er gøy, men får litt "angst" er jo ikke akkurat lita fra før :sjenert:

Og når det gjelder bevegelse så kjente jeg ikke så veeldig mye ukene etter jeg hadde kjent han for første gang, mens de to siste ukene har jeg kjent daglig bevegelse, så det kommer plutselig :rodmer:

Ønsker deg en strålende lørdag Ruccola :klemmer:

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

Takk damer, helgen har vert fin i strålende solskinn :)

Fårr gjort litt her hjemme også. Kjære begynte endelig på badet oppe, (Som han har lovet å ta siden før jul.....!! Så jeg har bare tatt litt her og der, vasket doen innimellom, støvsuget gulvet, skrubbet badekaret... men aldri mer enn en ting i slengen, sånn at han kan få kjenne på at der ikke er så veldig rent for tiden....! Liker at han holder det han lover jeg altså!!! :fnise:)

Så nå har jeg sittet og sortert skuffene mine med hårstash, smykker, kremmer og diverse, så nå er det rent og pent og ryddig :) Ikke helt ferdig enda, men myyyye bedre allerede :)

I morgen er det soverommet som skal vaskes og støvsuges, for det kommer en mann og skal se på noen lister der til uka.Så er det gjesterommet som sååårt trenger en kjærlig hånd.... Nok å styre med ja! :daane:

Jobb igjen i morgen, så tror det snart blir kvelden på meg. Trett i dag kjenner jeg.

(Forresten så var jeg ikke oppe på do en eneste gang i natt!!!! :hoppe: Tror det er første gangen på evigheter :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Forresten så var jeg ikke oppe på do en eneste gang i natt!!!! :hoppe: Tror det er første gangen på evigheter :fnise: )

Er det ikke deilig?!?

Det samme her for tiden :)

Får bare nyte det mens vi kan, er vel ikke mange ukene før det igjen er noe som presser på blæra... :fnise:

Ha en flott kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her tar det ikke slutt med do-gåinga på natta, er oppe både 1 og 2 ganger fra jeg sovner i tolv/ett-tida til jeg står opp 06.30 :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

Her tar det ikke slutt med do-gåinga på natta, er oppe både 1 og 2 ganger fra jeg sovner i tolv/ett-tida til jeg står opp 06.30 :sjenert:

Regner med det var bare en tilfeldighet :fnise:

Tipper jeg løper på do igjen i natt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med det var bare en tilfeldighet :fnise:

Tipper jeg løper på do igjen i natt ;)

Kan hende du er heldig, og at det varer en stund og da! :)

..har lest et sted at det å måtte stå opp å gå på do gjentatte ganger løpet av natten er en slags forberedelse på nattevåk når den lille kommer, om den tanken hjelper! ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Ruccola

Jeg sovner igjen med en gang, så er ikke noe problem egentlig, men deilig å slippe uansett :)

Sitter å kjenner på en uggen følelse. Kvalm, men mer sånn spysyk-kvalm enn den kvalmen jeg har hatt i graviditeten :(

Ekstrahjelpen vår på jobb hadde spydd noen ganger i natt, men alikevel kommet på jobb i dag, så hååååper det bare er psyken som spiller meg et puss!! Orker ikke spysyke - det er bare det verste :sjenert:

Orker ikke spise heller kjenner jeg, så nå går jeg og legger meg.

Mulig jeg blir hjemme i morgen, har hatt litt feberfeeling og hodepine i det siste, så kanskje kroppen min prøver å si jeg må ta det mer med ro?

Lurer på om jeg rett og slett skal droppe tannpussen....og heller bare skylle godt med skyll...orker ikke risikere å brekke meg av tannkosten :sjenert:

Nå klager jeg kjenner jeg, men dette var ikke gøy :sukk:

Jaja, får heller glede meg til UL på torsdag, og så har vi fått fri begge to så vi kan titte på barnevogner og bilseter også :hjerte:

Ingen butikker som har det her vi bor, så da tar vi det der sykehuset er :)

Natta damer, håper å vere frisk og uthvilt i morgen! :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

Jeg ble hjemme i dag.

Sliten og slapp, så kjente at kropen trengte litt ro. (Prøver å bli flinkere å høre på denne kroppen min :fnise: )

Viste vi var nok folk på jobb, så da ringte jeg og sa jeg blir hjemme.

Sånt klarte jeg ikke før, ble ikke jemme før jeg enten hadde feber eller spysyke eller ettelerannet som viser at du er syk :daane:

Men nå har jeg en liten Ruccoliten å ta vare på inni her også :rodmer:

Romler og brumler i magen, så satser på det ikke utvikler seg noe mer. Har drømt at jeg hadde skikkelig diaré og greier i natt, så var greit å våkne opp og skjønne at det bare var en drøm! :gjeiper:

Skal prøve å få gjort litt her hjemme selv om jeg ikke er helt i strøk. sette på litt klær og kanskje danse meg en runde med støvsugeren :)

(Nyyydelig vær her, så ALT støvet viser :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånt klarte jeg ikke før, ble ikke jemme før jeg enten hadde feber eller spysyke eller ettelerannet som viser at du er syk :daane:

Men nå har jeg en liten Ruccoliten å ta vare på inni her også :rodmer:

Skal prøve å få gjort litt her hjemme selv om jeg ikke er helt i strøk. sette på litt klær og kanskje danse meg en runde med støvsugeren :)

(Nyyydelig vær her, så ALT støvet viser :fnise: )

Det var nok sikkert lurt -- og det er som du sier, nå har du en liten en å ta vare på også! :rodmer:

..Kjære har hatt formiddagen hjemme i dag, men jeg har vært på jobb. Og jammen har ikke sola stått på vinduene her og, så han bare måtte ta støvsugeren fatt, kjekt å komme hjem til rene gulv :hoppe:

Håper formen har vært noenlunde i dag, så du har fått slappet litt av og! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

Da er formen oppe og går igjen og jeg er ferdig med jobb for i dag. :)

Nå har jeg laget middag, og kjære er dratt på øving.

Så da har jeg bestemt at det blir med og sofaen fremover kvelden. Burde absolutt stryke litt klær, men får se hva beina sier litt senere. (Går og står hele dagen på jobb, så har litt vondt i beina om kveldene av og til)

Nå sitter jeg og ser på NRK og VM-Kveld :)

Spennende at det er her i Norge for første gang siden 1982 (Når Brå brakk staven :gjeiper: )

Håper vi får med oss littegrann, skulle gjerne reist nedover og sett på! :D

Jeg og kjære har lovt oss selv at neste gang det er OL i Norge skal vi dra hele familien :)

Vi husker begge godt OL i 94, og har begge masse effekter, pins, og kort ifra det :) Kjære har til og med bilde av seg og lillebroren som sitter i sofaen med norske flagg og heier :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...