Gå til innhold

Vesla har snudd vår verden på hodet! :D

Gjest Ruccola

Anbefalte innlegg

Gjest Ruccola

Ja, det er spesielt praktisk når man plutselig sitter der med masse rosa klær til gutten som ikke var jente likevel. :ler:

Hjertelyd er ganske herlig, jeg ble like rørt hver gang. Men første gangen var magisk! :hjerte:

:fnise: Godt sagt Iril! :jepp:

Nei vi har bestemt oss - eller kjære har jo strengt tatt bestemt oss for å ikke vite, så da blir det sånn :) Han er urikkelig når han har bestemt seg for nue :filer::fnise:

Magisk var det absolutt :rodmer:

Nå er det natta på Ruccola og Ruccoliten!

:natti: Så satser vi på å vokne uthvit og friske i morgen :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ruccola

Fikk forresten beskjed om å begynne å ta tran eller omega 3 med jordmor.

Kom på at jeg hadde i skapet, og når jeg så boksen, kom jeg på at jeg tvang i kjære to for dag i tiden før vi ble gravide!

(Hadde såklart lest at svømmerne hans fikk mer å gå på av det :fnise: )

Aner jo ikke om det var det som gjorde susen, men det er jo verdt et forsøk da!

Så der har dere et godt tips prøvere! :nigo:

Ellers skulle jeg spise leverpostei, kjøtt og annet sånt som har naturlig jern i seg, så kunne jeg kanskje slippe unna jerntilskudd senere i svangerskapet (Kan vist få så hard mage av det)

Så her sitter jeg med leverpostei på skiva :jepp:

Jernlagerne mine er foreløpig flotte, men det kan endre seg raskt, så like greit å vere føre var.

Hadde vondt i leggene etter jobb i går, så i dag er støttestrømpene kommet på. Har ikke vert flink å bruke dem i set siste :sjenert:

(Har bare to eller tre par, og de må jo vaskes hver dag de om andre sokker...prøvde meg på en todagers med dem, men guuuuud som beina mine stinket da! :daane: )

Glemte å si at fundusmålet mitt låg MIDT på streken og det var jordmor veldig fornøyd med :)

Er fortsatt to kg under startvekt, men det var ikke noe å bekymre seg over, det kommer igjen :)

Og med en BMI på 25-26 så har jeg uansett ikke noe å frykte.

Nå er det jobb, så da får dere ha en finfin tirsdag damer :klemmer:

...er det forresten sesongstart på frustrerte fruer i kveld....? noen som vet? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Legger igjen et spor her jeg! :) Er litt treig med å oppdatere meg her på forumet, men skjerpings nå! :fnise:

Må innrømme at jeg ikke har lest hele dagboken, men tror jeg har fått med meg essensen. ;)

Håper du har en flott tirsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

Ja det er sesongstart på frustrerte fruer ikveld!

Ha en fin dag på jobb! :jepp:

Fikk ikke sett det, så får vel laste det ned tenker jeg :)

Ååh så koselig å få høre hjertelyden :hjerte:

Ja det var det! :rodmer:

Så koselig å få høre hjertelyden!! :hjerte:

Skikkelig deilig lyd :rodmer:

Jeg :hjerte: termindatoen din

Hjertelyden var så stas at jeg tok den opp på telefonen min :ler

Ja var det bursdagen din det? :)

Ja, hadde tenkt å ta opp som sagt, men glemte det helt der og da! :rodmer:

Legger igjen et spor her jeg! :) Er litt treig med å oppdatere meg her på forumet, men skjerpings nå! :fnise:

Må innrømme at jeg ikke har lest hele dagboken, men tror jeg har fått med meg essensen. ;)

Håper du har en flott tirsdag!

Heisann :)

Nei 45 sider er vel litt drøyt å lese gjennom, men så lenge du har fått med det det siste får vel det vere greit :fnise:

Tirsdagen har vore bra den :)

Ikke heeeelt 100% i støk enda, men bedre enn i går :)

Vert på kafe med en venninne og det var kjempekoselig :)

Nå er det natta før en tur til tannlegen i morgen tidlig... Gruer meg for har så problem med å ha ting baki halsen og brekker meg lett for tiden :sjenert: Men får bare se hvordan det går og heller avbryte om det blir for ekkelt.

Natta damer! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

Da er tannlegen over og det gikk helt fint! :hoppe:

Brakk meg ikke en eneste gang jo! :danse:

Skal ikke på jobb før tolv i dag, så nå skal jeg prøve å sove i en liten time, for jeg har sovet så utrolig dårlig i natt!

Lurer forresten på om jeg kanskje kjente bevegelse i natt :rodmer: ...men er VELDIG usikker siden jeg lå halvvåken og drømte MYE rart.....

Men husker litt hvordan følelsen var, så nå skal jeg jammen kjenne etter! :rodmer:

(Lå på magen lenge i natt, og det var da jeg tror jeg kjente noe :jepp: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjente det første gang da jeg lå på magen jeg også :hoppe: Og var ganske nøyaktig på samme uke som deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

Jeg kjente det første gang da jeg lå på magen jeg også :hoppe: Og var ganske nøyaktig på samme uke som deg.

Morro! :jepp:

Men er somsagt usikker på om jeg drømte eller ikke, så gjett hvem som kommer til å legge seg på magen mye fremover! :lur:

Fikk sove i over en time på sofaen, så nå føler jeg meg mye mer opplagt og klar for en ny dag på jobb :jepp:

Snakkes damer! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke lett det der med bevegelse i starten altså.. Nå vet jeg med sikkerhet at det er mini jeg kjenner, men har gått noen uker og lurt fælt :ler: Men er så spennende og moro.. Gleder meg til jeg kjenner supertydelige spark, og at min kjære også kan kjenne utenpå magen :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

144 jeg tror også du har en liten gutt inni der.

Et bra sted å finne nøytrale klær syntes jeg ebay var bra..

Jeg husker jeg blødde endel fra nesa men var fordi jeg kastet opp så mye, legen mente det var ikke noe Å stresse med, men skulle passe meg å ikke bruke nesespray.

Ta vare på kroppen nå :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. gjett hvem som kommer til å legge seg på magen mye fremover! :lur:

Nyt å ligge på magen så lenge du kan -- jeg klarer ikke å ligge på magen lengre, føler jeg ligger på en stor sten eller noe, og skviser noe der inne :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Ruccola

Er ikke lett det der med bevegelse i starten altså.. Nå vet jeg med sikkerhet at det er mini jeg kjenner, men har gått noen uker og lurt fælt :ler: Men er så spennende og moro.. Gleder meg til jeg kjenner supertydelige spark, og at min kjære også kan kjenne utenpå magen :rodmer:

Koselig :hjerte: Gleder meg!

144 jeg tror også du har en liten gutt inni der.

Et bra sted å finne nøytrale klær syntes jeg ebay var bra..

Jeg husker jeg blødde endel fra nesa men var fordi jeg kastet opp så mye, legen mente det var ikke noe Å stresse med, men skulle passe meg å ikke bruke nesespray.

Ta vare på kroppen nå :klem:

Ja, tenker gutt vi også :) Har ikke brukt nesespray eller kastet opp. satt helt i ro og pratet...

Nyt å ligge på magen så lenge du kan -- jeg klarer ikke å ligge på magen lengre, føler jeg ligger på en stor sten eller noe, og skviser noe der inne :fnise:

Ja, kjenner det ikke er lenge jeg kan gjøre det :fnise:

Det er bursdagen til Poppelen min :hjerte:

å, så koselig :hjerte:

Må bare fortelle dere noe koselig... Jenta jeg var bonusmamma for i mange år er blitt stor, og venn med meg på facebook.

Hun hadde en sånn sak på siden sin der hun ba folk om å sende et nr mellom 1 og 100 til mailen, og så skulle hun skrive noe om denne personen på profilen sin. anonymt, med bare dette nummeret som referanse til hvilken person det er til.

Jeg tok å sendte henne et nr, og sa jeg slengte meg med :)

Og jeg fikk så koselig svar at jeg holdt på å begynne å gråte!

Hun skrev at jeg alltid var så snill og god og at hun savnet meg :hjerte:

Det er maaange år siden jeg var en del av hennes liv, så det er utrolig rørende at hun husker på meg og tenker på meg enda :hjerte:

Jeg savner henne også! Jeg var tross alt i livet hennes i maaange år...

Det er det som er så trist med stefamilier....de kan forsvinne på et blunk :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...