Gjest Ruccola Skrevet 13. oktober 2010 #301 Del Skrevet 13. oktober 2010 Babystøv sendes din veg! Nå må det bare gå, altså! Håper kvalmen din er av den riktige typen, selv om jeg ikke unner deg så dårlig form som jeg har for tida... hormonene flyter vilt her! I dag begynte jeg å grine av å høre på radionyhetene. Ærlig talt, liksom... Men jeg håper at du også har det sånn veldig snart! Det håper jeg også! Og tuuusen takk for babystøv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 13. oktober 2010 #302 Del Skrevet 13. oktober 2010 Bare innom i full fart og slenger ut litt babystøv :strix: :strix: Denne mnd SKAL det være en spire der inne! ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 13. oktober 2010 #303 Del Skrevet 13. oktober 2010 Innom og heier på deg, vi er nesten likt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 13. oktober 2010 #304 Del Skrevet 13. oktober 2010 Bare innom i full fart og slenger ut litt babystøv :strix: :strix: Denne mnd SKAL det være en spire der inne! ! Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 13. oktober 2010 #305 Del Skrevet 13. oktober 2010 Bare innom i full fart og slenger ut litt babystøv Denne mnd SKAL det være en spire der inne! ! Tuuusen takk gode Jesse Håper det virker! Innom og heier på deg, vi er nesten likt Da heier jeg tilbake! Enig! Jeg også! : Har hatt klubb med damene nå, og er veeeeldig klar for å legge meg Skal bare surfe lett igjennom KG først Har forresten vert litt småuvel og småkvalm i dag også... Kan som sagt vere mye loffspising og kaker, men hååååper jo da! :rødme: Heier på oss alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 14. oktober 2010 #306 Del Skrevet 14. oktober 2010 Hurra for mer kvalme (sånn for din del, altså)! Dette går vegen, skal du se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 14. oktober 2010 #307 Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Ja kvalme liker vi vettu ...var litt kvalm nå når jeg stod opp også........ ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅååååååååååååååååå så lenge det er til IKM Endret 14. oktober 2010 av Ruccola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 14. oktober 2010 #308 Del Skrevet 14. oktober 2010 Krysser fingrene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kenghuru Skrevet 14. oktober 2010 #309 Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: (skulle egentlig være dobbelt så mange, men disse restriksjonene ) Tenkte bare du trenge litt babystøv i denne forbaskade ventetiden Krysser alt som finnes for dere Og søte og snille mannen på bursdagen din...fortjener å bli ordentlig skjemt bort på en slike spesiell dag Endret 14. oktober 2010 av kenghuru Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 14. oktober 2010 #310 Del Skrevet 14. oktober 2010 Ja kvalme liker vi vettu ...var litt kvalm nå når jeg stod opp også........ ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅååååååååååååååååå så lenge det er til IKM ÅÅÅh!! Du er også kvalm! Grusomt å vente, jeg vet! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 14. oktober 2010 #311 Del Skrevet 14. oktober 2010 Dette er utrolig spennende! Satser på ny rekord i prøverdagbøkene Heia oktoberbølgen! Og her kommer ferskt babystøv fra meg: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 14. oktober 2010 #312 Del Skrevet 14. oktober 2010 Ja, ny rekord!! Det heier vi på!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 14. oktober 2010 #313 Del Skrevet 14. oktober 2010 Krysser fingrene (skulle egentlig være dobbelt så mange, men disse restriksjonene ) Tenkte bare du trenge litt babystøv i denne forbaskade ventetiden Krysser alt som finnes for dere Og søte og snille mannen på bursdagen din...fortjener å bli ordentlig skjemt bort på en slike spesiell dag Ja Tuuusen takk for mengdestøv! Ja,mannen min er god han Han hadde nok muligens fått litt hjelp av sigermor og svigersøster til å tenke ut noe, men det er helt greit (Han fortalte med faktisk etterpå at egentlig hadde han tenkt å gi meg biletter til london eller Paris :rødme: Men siden vi må ha ny bil snart, så hadde han ikke sett seg råd til det. Men tanken teller nå mye også da! Gode mannen min :rødme: ) ÅÅÅh!! Du er også kvalm! Grusomt å vente, jeg vet! Ja, hele 6 dager til IKM jo!!! Jeg testet positivt på 12DPO sist, men nå aner jeg jo ikke hvilken DPO jeg er på, så kommer nok til å drøye til tirsdag eller onsdag før jeg tester....skal nå prøve ihvertfall... Dette er utrolig spennende! Satser på ny rekord i prøverdagbøkene Heia oktoberbølgen! Og her kommer ferskt babystøv fra meg: Ja, ny rekord!! Det heier vi på!!! Er gjerne med på å lage rekord jeg altså! Har forelopig ingen følelse på hverken eller, for kvalm har jeg jo vert innimellom hele tiden. Men vi har vert veldig aktive ( ) og faktisk ekstra kjærlige og romantiske denne mnd, så syns det hadde nå vert kjempekos om det ga resultater :rødme: Skal jobbe hele uken nå, så får håpe det gjør at tiden går fort frem mot IKM!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 14. oktober 2010 #314 Del Skrevet 14. oktober 2010 obobbobb hva er det jeg leser...kvalmebølger oktoberboom er ikke dårlig...sommerbaby vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 14. oktober 2010 #315 Del Skrevet 14. oktober 2010 IKM IKM IKM IKM IKM IKM IKM IKM IKM IKM IKM IKM IKM IKM IKM IKM IKM IKM IKM IKM IKM IKM IKM IKM IKM IKM IKM IKM IKM IKM IKM IKM IKM IKM IKM IKM IKM IKM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 14. oktober 2010 #316 Del Skrevet 14. oktober 2010 Innom å sier hei og heier på IKM ..tester du når det nærmer seg IKM, eller klarer du å vente til du går over tiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 15. oktober 2010 #317 Del Skrevet 15. oktober 2010 Spennende, spennende, spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 15. oktober 2010 #318 Del Skrevet 15. oktober 2010 Dette her er kjempe spennende Håper du får en flott helg, full av symptomer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 15. oktober 2010 #319 Del Skrevet 15. oktober 2010 obobbobb hva er det jeg leser...kvalmebølger! oktoberboom er ikke dårlig...sommerbaby vettu! Ja hadde ikke gjort noe det! :sånn ca termin ville vert 4 juli om det har klaffet nå. :rødme: IKM IKM IKM IKM IKM IKM IKM IKM IKM IKM IKM IKM IKM IKM IKM IKM IKM IKM IKM IKM IKM IKM IKM IKM IKM IKM IKM IKM IKM IKM IKM IKM IKM IKM IKM IKM IKM IKM Søta! Innom å sier hei og heier på IKM ..tester du når det nærmer seg IKM, eller klarer du å vente til du går over tiden? Kjenner jeg meg selv rett kommer jeg nok til å teste tidlig, men har bare 4 eller 5 tester i hus, så må prøve å begrense meg denne gangen Spennende, spennende, spennende! Ja det syns jeg også! Dette her er kjempe spennende Håper du får en flott helg, full av symptomer Håper det jeg også! Stod på jobben i dag, og kjente plutselig en stikkende følelse i tissen Mener å huske jeg nettopp har lest om det samme hos noen av de som er høygravide. Kan det ha vert Iril eller Jesse kanskje? De sa noe om at det var symfysen som stakk litt når den strekker seg...... Kan den gjøre det allerede fra en blir gravid i så tilfelle? Altså at hormonene begynner å jobbe med å gjøre den myk allerede med en gang? Er jo mange som får bekkenløsning etter bare å ha vert gravid en kort stund - så da kan det vel teoretisk sett vere det? :klø: Mener å ha kjent dette en gang før, men husker ikke om det var i firbindelse med at jeg var gravid forrige gang. Og da hadde jeg heller ikke lest om dette med symfysen, så da har jeg vel kanskje uansett ikke koblet det som er symptom? Har kjent det to ganger i dag, og det vare i ca et minutt hver gang. Ellers kjenner jeg ingenting spesiellt utenom korte kvalmebyer. Jo forresten, nå kom jeg på at i går så stakk det plutselig i høyre brystvorte, helt utav det blå! Dette også varte bare en kort stund og kom ikke tilbake. *blir litt sprø av dette symptomgreiene* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 15. oktober 2010 #320 Del Skrevet 15. oktober 2010 *blir litt sprø av dette symptomgreiene* I understand! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå