Gjest Ruccola Skrevet 9. oktober 2010 #281 Del Skrevet 9. oktober 2010 Bursdag?! Graulerer så mye med dagen i dag. Håper den blir strålende Takk! Her skinner solen og jeg har fått en diiiiiger bukett med roser med min kjære :rødme: I tilleg har jeg fått en nydelig (og ikke minst godt gjennomtenkt!!) gave med ham også, så jeg er kjempehappy! Nå gjenstår bare resten av feiringen, så tenker dette blir bra! :D Alder, hvilken alder ?? er ingen alder det vettu flott kvinne! Krysser alt jeg har for en spire i sen bursdagspresang og slenger babystøv i samme slengen Neida, dette er ingen alder Som du sier ser jeg yngre ut enn jeg er, så det er heeeelt greit! :D Jeg også krysser alt jeg har for det! Tror jammen jeg må flette håret til festen i kveld, så jeg har krysset alle hårstråene min også! Grunnen til at jeg ikke vil ha alderen her er ikke fordi jeg syns jeg er gammel, men fordi det er da ikke sååå mange som har bursdag samme dag, og ihvertfall ikke som blir akkurat like gammel.... *gjenkjennelsesparanoia* Nå kommer jeg sikkert ikke innom her mer i dag vil jeg tro, så håper alle har en like fantastisk dag som det jeg har! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 9. oktober 2010 #282 Del Skrevet 9. oktober 2010 Gratulerer så mye med dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 9. oktober 2010 #283 Del Skrevet 9. oktober 2010 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskat Skrevet 9. oktober 2010 #284 Del Skrevet 9. oktober 2010 Gratulere med dagen :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 9. oktober 2010 #285 Del Skrevet 9. oktober 2010 Gratulerer så masse med dagen!! Håper du koser deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aries86 Skrevet 9. oktober 2010 #286 Del Skrevet 9. oktober 2010 Graulerer med dagen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BareBea Skrevet 9. oktober 2010 #287 Del Skrevet 9. oktober 2010 gratulerer så masse med dagen og kos deg på festen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 9. oktober 2010 #288 Del Skrevet 9. oktober 2010 Gratulerer med dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 9. oktober 2010 #289 Del Skrevet 9. oktober 2010 GRATULERER MASSE MASSE MED DAGEN!! Håper dere hadde en fin brusdagsfest! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 9. oktober 2010 #290 Del Skrevet 9. oktober 2010 Er det nå du har blitt det fine, runde tallet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 10. oktober 2010 #291 Del Skrevet 10. oktober 2010 Gratulerer så mye med overstått bursdag! Håper festen var bra Her skal du få litt babystøv i gave fra meg: Håper dere har enda mer å feire om et par uker, jeg heier også på oktoberbølgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 11. oktober 2010 #292 Del Skrevet 11. oktober 2010 Gratulerer så mye med dagen! Gratulerer! Gratulere med dagen :D Gratulerer så masse med dagen!! Håper du koser deg Graulerer med dagen!!! gratulerer så masse med dagen og kos deg på festen!! Gratulerer med dagen GRATULERER MASSE MASSE MED DAGEN!! Håper dere hadde en fin brusdagsfest! Takk alle samen! Dere er gode altså! Hadde en super helg med venner og familie, og har fått masse flotte gaver! : Gratulerer så mye med overstått bursdag! Håper festen var bra Her skal du få litt babystøv i gave fra meg: Håper dere har enda mer å feire om et par uker, jeg heier også på oktoberbølgen Takk! og takk for støøøøv! Jeg også håper vi får den største gaven av alle..... :rødme: Litt usikker på akkurat når EL var, men IKM er ca 22 okt. tror jeg. Så vi får nå bare vente i spenning og se. Nå skal jeg henge opp en maskin med klær, så skal jeg krølle meg i sofaen under verdens varmeste teppe, og kose meg med kakao og 71 grader nord God mandagskveld damer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 11. oktober 2010 #293 Del Skrevet 11. oktober 2010 Å nei! Jeg gikk glipp av bursdagen! :dåne: Masse gratulasjoner på etterskudd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 11. oktober 2010 #294 Del Skrevet 11. oktober 2010 Å nei! Jeg gikk glipp av bursdagen! :dåne: Masse gratulasjoner på etterskudd Hehe, man kan ikke få med seg alt Men takk Linemor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 11. oktober 2010 #295 Del Skrevet 11. oktober 2010 Må bare litt for siste observasjon på FF i dag..... har 7 ganger allerede denne syklusen, og er bare på dag 17 av 28.....!!.....og de 4 føste dagene var jo TR! I forhold til gjennomsnittet på 5 ganger på en 28 dagers syklus ligger vi godt an! Det liker vi vettu! Klarer vi det ikke denne gangen, nei da vet ikke jeg hva som skal til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 12. oktober 2010 #296 Del Skrevet 12. oktober 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 12. oktober 2010 #297 Del Skrevet 12. oktober 2010 Krysser fingrene for dere denne syklusen!! ...og gratulerer med dagen som var.... bedre sent enn aldri, eller..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 12. oktober 2010 #298 Del Skrevet 12. oktober 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 12. oktober 2010 #299 Del Skrevet 12. oktober 2010 Krysser fingrene for dere denne syklusen!! ...og gratulerer med dagen som var.... bedre sent enn aldri, eller..? Takk Tak Sushi Du får slenge ved litt babystøv også, for denne gangen måååååå det bare vere vår tur! Har faktisk vert litt småkvalm nå i kveld. Kan vere mye kaker og koldtbordmat de siste dagene....men håper jo litt det er noe heeelt anet da såklart! Aner ikke hvilken DPO jeg er på, for jeg vet ikke når EL var. Men IKM er om 10 dager så jeg burde ikke kjenne noe særlig nå uansett. (Mener å huske jeg hadde små kvalmebyer allerede på 5 DPO den gangen jeg var gravid, så mulig jeg er veldig følsom på hormonene) Ellers har jeg full jobbuke og får nok å henge fingrene i der Har jeg forresten fortalt at jeg fikk gaver for rundt 10.000 til bursdagen min.....? Blir rent flau jeg! Klart det er morro, og man får virkelig et inntrykk av å bli satt pris på - men guuuud så uvant! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 13. oktober 2010 #300 Del Skrevet 13. oktober 2010 Babystøv sendes din veg! Nå må det bare gå, altså! Håper kvalmen din er av den riktige typen, selv om jeg ikke unner deg så dårlig form som jeg har for tida... hormonene flyter vilt her! I dag begynte jeg å grine av å høre på radionyhetene. Ærlig talt, liksom... Men jeg håper at du også har det sånn veldig snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå