Gå til innhold

Vesla har snudd vår verden på hodet! :D

Gjest Ruccola

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:klemmer: og :strix: til deg! Krysser fingrene for oktober nå ja!

:strix: til deg! Heeeelt ferskt (selv om jeg ikke helt tror det selv ennå)!

:rulle::pasha::rulle::pasha::rulle::pasha: Takk damer :rødme:

Skjønner godt at det tar litt tid for å la det synke inn Sushi :)

Er jo en ganske så stor forandring du skal gjennom :)

Jeg har fri i dag og det er egentlig veeeeldig deilig!

Nå skal jeg bare oppdatere meg litt her på nettet, så skal jeg rydde og vaske hus i massevis!

Sambo skal virkelig få store øyner når han kommer fra jobb i dag! :nigo:

Ikke det at det er så gæærnt her altså, men de siste gangene jeg har hatt en dag fri har jeg ikke orket å gjøre noe særlig. Har vert mye trett og sliten de to siste mnd når jeg har jobbet så enormt mye.

Men nå når vi har fått skiftordningen på plass så har jeg en og annen dag fri innimellom, og det skal bli godt! :)

Så nå vasker jeg klær og henger ut i høstsola, jeg skal vaske kjøkkenskapene, begge badene, stryke klær og legge sammen klær tenker jeg :)

Så håper jeg at energien følger meg heeeeele dagen! :nigo:

Nå skal jeg lage meg en god omelett til frokost, for da har jeg gitt kroppen mit et godt grunnlag til en effektiv dag! :)

Goood torsdag damer!

Ruccola------> :kokk::husarbeid:

Endret av Ruccola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flink du er! :)

Har ikke fått gjort fullt så mye som jeg ønsker, men har mye av dagen igjen anda :jepp:

Sambo skal på trening i kveld, så da kan jeg jobbe litt da også :)

Men dere, jeg kom til å tenke på en ting.

Vi skal i bryllup i utlandet om et år.

Det innebærer enten en kort flytur, eller en lang tur med bil og ferjer og greier.

Hvordan er det for meg om jeg enten er gravid, eller sitter med en nyfødt?

Vi vet jo ikke når vi blir gravide, så jeg kan jo få termin akkurat i de dager også!

Jeg vil ihvertfall ikke dra om jeg får det, men ellers, hvordan er det å fly med en liten baby? og når er det man ikke får fly lenger som gravid? :vetikke: (Er vel en bortimot to timers flytur tenker jeg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er de forskjellige flyselskapene som bestemmer dette, husker ikke helt, men tror kanskje det er etter ca uke 35 (?) du ikke får fly. Du må ha pass til babyen før du kan ta den med til utlandet, og for å få det må du ha personnr først, og det tar jo litt tid det også :) Tror ikke jeg hadde orket å reise med liten baby :sjenert: Var i byen en dag både jeg og mannen, for å klippe oss, og jeg syns det holdt :dåne: Men nå skal det sies at vi har fått en krevende unge da. Han skriker veldig mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er de forskjellige flyselskapene som bestemmer dette, husker ikke helt, men tror kanskje det er etter ca uke 35 (?) du ikke får fly. Du må ha pass til babyen før du kan ta den med til utlandet, og for å få det må du ha personnr først, og det tar jo litt tid det også :) Tror ikke jeg hadde orket å reise med liten baby :sjenert: Var i byen en dag både jeg og mannen, for å klippe oss, og jeg syns det holdt :dåne: Men nå skal det sies at vi har fått en krevende unge da. Han skriker veldig mye.

Ja, man vet jo aldri hvordan babyen er før den er kommet ut heller :)

Tror vi bare melder oss på sånn i første omgang, så får vi ta ting som det kommer og bare melde oss av igjen om vi ser at timingen blir feil.

Skjønner forresten ikke hvordan noen klarer å vere alene med ett eller flere barn jeg altså!

Naboen min har to barn og mannen er på båt og borte i mange uker i strekk. Jeg hadde aldri klart det må jeg bare si!

Tror kanskje jeg hadde vert fryktelig ensom og vurdert om det i det hele tatt var verdt det :vetikke: Men nå er jeg ekstremt avhengig av nærhet og kos da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :vinke:

Har sett deg rundt om på KG, og endelig fått rota med inn å titta på dagboka di.. Såå, Hei! :) Titter gjerne innom igjen hvis jeg får lov, håper kvelden din er fin! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :vinke:

Har sett deg rundt om på KG, og endelig fått rota med inn å titta på dagboka di.. Såå, Hei! :) Titter gjerne innom igjen hvis jeg får lov, håper kvelden din er fin! :)

Hei og velkommen :)

Alltid gøy med nye lesere vettu, så bare å stikke innom når du vil :klemmer:

:vinke:

:goodbye::klemmer:

Nå skal jeg stryke litt klær mens kjære er på trening, så skal jeg se om jeg får strikket litt :)

Har endelig funnet frem strikketøyet igjen etter sommerbortstuing, så det skal bli koselig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, man vet jo aldri hvordan babyen er før den er kommet ut heller :)

Tror vi bare melder oss på sånn i første omgang, så får vi ta ting som det kommer og bare melde oss av igjen om vi ser at timingen blir feil.

Skjønner forresten ikke hvordan noen klarer å vere alene med ett eller flere barn jeg altså!

Naboen min har to barn og mannen er på båt og borte i mange uker i strekk. Jeg hadde aldri klart det må jeg bare si!

Tror kanskje jeg hadde vert fryktelig ensom og vurdert om det i det hele tatt var verdt det :vetikke: Men nå er jeg ekstremt avhengig av nærhet og kos da!

Sikkert lurt å melde seg på og heller ta det som det kommer. Det er jo en god unnskyldning for å trekke seg hvis man er høygravid eller nettopp har pressa ut en unge da. ;)

Jeg er så enig med deg når det gjelder det å ha alt ansvaret for barn alene! Nå som jeg har testa positivt er jeg livredd for at samboeren min skal dø eller noe sånt. :unsure: Det plager meg virkelig. Men jeg tror at hvis man plutselig sitter der alene, så klarer man det fordi man må. Vi er jo veldig sterke, vi jenter :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

Sikkert lurt å melde seg på og heller ta det som det kommer. Det er jo en god unnskyldning for å trekke seg hvis man er høygravid eller nettopp har pressa ut en unge da. ;)

Jeg er så enig med deg når det gjelder det å ha alt ansvaret for barn alene! Nå som jeg har testa positivt er jeg livredd for at samboeren min skal dø eller noe sånt. :unsure: Det plager meg virkelig. Men jeg tror at hvis man plutselig sitter der alene, så klarer man det fordi man må. Vi er jo veldig sterke, vi jenter :tommelsmil:

Ja, tror vi bare melder vår ankomst og begynner å spare opp penger. Så får vi vente lengst mulig med å bestille fly/båt og hotell, sånn at vi slipper å eventuellt måtte betale noe avbestillingsgebyrer på det.

Og om vi ikke ender opp med å dra på grunn av en graviditet - ja så har vi jo spart penger til den i stedenfor :jepp:

Hvordan er din lørdag Ruccola?? :klemmer:

Lørdagen var kjempekoselig :)

Først en fin dag på jobb og så en koselig kveld hos gode venner :klemmer:

Nå sitter jeg og surfer litt og oppdaterer meg både her og på FB.

Skal rydde boden vår i dag, så tror jeg skal lage en god frokost og gå å vekke sambo nå straks :)

Er koselig med sånn fellesrydding av og til :)

Nå er der så fullt at vi nesten ikke kommer inn, så vi må bare få ut noe derifra! Er et lite rom fra før av, så må liksom styres med jernhånd for at rotet ikke skal ta over (slik som det har fått gjort nå :fnise: )

Så tenker jeg det blir filmkveld i kveld, eventuellt med besøk av en kamerat som nettopp er blitt singel. Må ta litt ekstra godt vare på ham etter et vondt brudd stakkar :kose:

Håper dere andre også har en bra helg :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei Ruccola! På oppdateringsrunde her nå, og forventet å lese om en spire - det var jo avtalen vår :nei: Men ok la gå, siden jeg brøt den jeg også :fnise: Men NESTE syklus, da må du love meg at spiren sitter altså. Jeg skal hjelpe deg med masse fingerkryssing, og gode tanker iallfall :jepp:

Satser på å være tilbake for fullt nå, så da blir jeg jevnlig gjest her inne igjen :klemmer:

God søndag! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

Hei Ruccola! På oppdateringsrunde her nå, og forventet å lese om en spire - det var jo avtalen vår :nei: Men ok la gå, siden jeg brøt den jeg også :fnise: Men NESTE syklus, da må du love meg at spiren sitter altså. Jeg skal hjelpe deg med masse fingerkryssing, og gode tanker iallfall :jepp:

Satser på å være tilbake for fullt nå, så da blir jeg jevnlig gjest her inne igjen :klemmer:

God søndag! :vinke:

:klemmer::klemmer::klemmer::klemmer:

Så godt å ha deg hjemme igjen Zia!

:klemmer::klemmer::klemmer:

Ja, jeg har nok ikke vert så veldig lydig der.... :sjenert:

..Eller JEG har vert lydig - men ikke kroppen! :nei:

Vi satser på oktober!!! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

Nå kjenner jeg at det straks er sengetid her i Ruccolaheimen :natti:

Har sittet og diskutert bil,lønn, evt. permisjonspenger, ferie og ellers div. økonomi fremover.

Litt koselig å sitte sånn og planlegge og diskutere fremtiden :)

Så får vi bare håpe en liten spire snart melder sin ankomst så vi kan planlegge ordentlig :rødme:

Begynner å nærme seg EL-tid her nå om noen dager, så litt babystøv er vel ikke å takke nei til damer...? :lur:

Mye som skjer her denne uken, så håper bare vi får tid og ork til :sengekos: innimellom også! :)

Nå roper tannbørsten hører jeg............ :natti:

Natta damer :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke se deg så mye her inne framover nå Ruccola - du har andre, viktigere, ting å gjøre :lur:

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...