Gå til innhold

helsestasjon, ingen service der nei

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Da foreslår jeg du tar dette med kommunen din. Og så kan du forvente å få til svar: Vi betaler ikke overtid!

Du kan ikke forvente at folk skal jobbe gratis for at du skal få tider utenom det som er deres ordinære arbeidstid.

Jeg mener det burde være en selvfølge at de som jobber på helsestasjonen, bør kunne være såpass imøtekommende overfor "kundene" uten å kreve ekstra betalt for dette.

Helsevesenet må være villig til å tilpasse seg pasientens/ klientenes behov uten at dette skal belaste lønnsbudsjettet.

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg mener det burde være en selvfølge at de som jobber på helsestasjonen, bør kunne være såpass imøtekommende overfor "kundene" uten å kreve ekstra betalt for dette.

Helsevesenet må være villig til å tilpasse seg pasientens/ klientenes behov uten at dette skal belaste lønnsbudsjettet.

er du klar over hvor mye man ender opp med å jobbe gratis hvis man skal si ja til alle??

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Da regner jeg med at du også jobber gratis for din arbeidsgiver? Og du stiller opp hele døgnet uansett?

Stikk finger'n i jorda og skjønn at de fleste mennesker har et liv og det er ikke jobben ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...