Gå til innhold

Gave til 4årig gutt?

jordbær

Anbefalte innlegg

Jaa.. JEG er en dårlig tante! :-?

Tantebarnet mitt ble 4 i juli, og jeg har ikke kjøpt gave enda :oops:

Jeg har vurdert det lenge, men jeg vet ikke hva 4åringer leker med? Han er ikke spesielt moden for alderen og DIGGER alt av tv-spill, gameboy, data osv.. (og han har tilgang til alt dette)

MEN! Tante syns ikke at lillegutt er gammel nok til å sitte PAL bak en skjerm hele tiden..

HVA annet enn dataspill, gameboyspill og PS2spill leker smågutter med for tiden? :)

Jeg vil ikke gi penger eller klær.. Det har jeg gjort alt for ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Madam Felle

Hva med en stilig bil, motorsykkel eller noe annet i den duren? En 4 åring er vel ikke for gammel til slikt?

Du har jo flere forskjellige actionsfigurer som også er in blant de unge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusjer og tegneblokk?

Plastelina?

Nabbiperler?

Synes det høres drøyt ut at en 4-åring leker med gameboy, playstation og dataspill, jeg. Men jeg er kanskje gammeldags...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe håndfast som oppfordrer til aktivitet - og ikke til passivitet slik som gameboy og saker i den duren! DA er du i sannhet ei god tante!

Har han huske (og bor han slik at det er mulig å henge opp ei huske i hagen hos ham)?

Har han sånn mini-snekkersett?

Suz :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. takk for tips:D

Han har så utrolig mange biler og MCer i alle farger, fasonger og varianter.. Så jeg vil ikke kjøpe det.

Nabbiperler? Er det det man "perler" med? Han er veldig glad i slikt. Kanskje jeg skal vurdere det?

De bor desverre i et boligstrøk der dem ikke en gang får ha tørkestativ på verandaen, så jeg tviler på at det bilr aktuelt med en huske. Kjøper ejg snekkersett, bilr jeg nok bannlyst av søstra mi :ler:

Janei.. Det FØRSTE de gjør når de(de=to gutter på 4 og 7år) besøker meg, er å angripe PS-et vårt.. Selv om de bare sitter med slikt hjemme. jeg syns det er helt.. idiotiskt.. men det er nå så! :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stesønnen min fylte 4 år i forrige uke. Her er biler av alle slag en hit, han fikk et stort sett med politibiler, politimenn, motorsykkel osv - og noen små våpen som "hørte til" disse mennene (jeg er ikke glad i våpen, men svelger stadig kameler). En kjempesuksess! Ikke spesielt dyrt heller, 2-300 kroner såvidt jeg husker.

Er også opptatt av å gi noe som skal LEKES med, og ikke passifiserer.

Et annet alternativ er vel puslespill, eller som Gjest her sier, Brio-mek. Både han og søsteren driver MYE med det i barnehagen, og vi lette etter dette før bursdagen hans, men fant ikke...

Ellers blir 4-åringen "min" kjempeglad for klær også da - han blir i det hele tatt veldig glad for det meste, og kommer og deler ut klemmer fordi jeg har plukket med meg et par tøffe sokker i butikken... En takknemlig unge å kjøpe gaver til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte tips! Tusen takk!

Nå falmer ikke tante i blinde lengre, når hun skal kjøpe bursdagsgave. *løpe ut snart og handle..*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...