Gjest glamourgirl Skrevet 29. september 2003 #1 Del Skrevet 29. september 2003 Hei du snuppis! Jeg leide Istid på lørrrda'n! Måtte jo nesten det. Gjett om jeg lo. Men jeg grein også, no så voldsomt. Begge gangene, for jeg måtte jo se den to ganger, når jeg først var igang! Først norsk, så engelsk. Grein så det rant, gjorde jeg :cry: (det var disse hersens hormonene, da) :evil: Meeen, helt til slutt var det en egen kortfilm som bare handla om snabelekornet, og han heter altså Scat, så nå vet vi det Ellers takker og bukker for toppers fjasekveld! Leve Sushi og Suzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 29. september 2003 #2 Del Skrevet 29. september 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 29. september 2003 #3 Del Skrevet 29. september 2003 What Heter du Suz kanskje! MEN, du kan få en suss du og, kjekken! (suz er egentlig en mann, og det er jeg og, men det har du vel skjønt for øenge siden ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 29. september 2003 #4 Del Skrevet 29. september 2003 Heeei!!!!! Å så kult!! Skal ønske meg den til bursdagen min jeg - bonusfilm om/med snabeldyret er jo helt topp! Hurra for sushi og deg (ble ikke så snazzy bokstavrim det der gitt....)! Har sendt deg et par bilder på mail siden jeg ikke hadde noen i lommeboka. Mathias! :fy: Pass deg ellers kommer jeg og skjegger deg! Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 29. september 2003 #5 Del Skrevet 29. september 2003 Skjegger!?! Kan jeg se på? Hm, ja du har jo bursdag snart... sikkert enda mer moro på dvd'n, men har jeg dvd spiller? Nei, er jo ikke av de mest tekniske mennene jeg kjenner, og nå har jeg endelig lært meg fjernkontrollen til videoen:ler: Lest mail, og svart Hmmm, skal prøve å komme opp med et sneisent rim som passer på mitt nick... :klø: hmmm Klemmer fra Glammy aka Geir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 29. september 2003 #6 Del Skrevet 29. september 2003 Hmmm, skal prøve å komme opp med et sneisent rim som passer på mitt nick... :klø: hmmm Tror ikke navnet ditt er kompatibelt med mat.. Det eneste jeg kommer på er grøt og det var vel litt drøyt... :-? Hvor ble det av han jeg skulle skjegge??? Ble han redd???? Mathiaaas... komme da vennen... koooose Svein-Gunnar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 29. september 2003 #7 Del Skrevet 29. september 2003 Ja du Svein-Gunnar, du Svein-Gunnar!!! Tror lille-Scat ble redd jeg gitt! Flykta med halen mellom beina, hvis det er plass til den giga halen der da? Han har jo ellers både det ene og andre der, 175 vet du Vi skal kose litt med ham vi, Svennis *hirr hirr hirr* Er Glyserin mat? det kunne jo rime litt, kanskje? Nei, jeg må ut og vanne potetene Geir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 29. september 2003 #8 Del Skrevet 29. september 2003 Er Glyserin mat? det kunne jo rime litt, kanskje? Ville ikke anbefale det nei - ivertfall ikke alene! Potene ja - dem hadde jeg glemt, Geir! See ya later Suz - svein-gunnar.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 29. september 2003 #9 Del Skrevet 29. september 2003 Yes, godt å få strødd litt! Hvor er han Mathias da? Liten reddhare er det han er, hmmm. Eller vil han at vi skal mase sånn at han kan føle seg litt poppis?! Det må jeg tenke på... og det kan jo fort bli litt smertefullt å tenke for mye.... Ommøblert noe mer i det siste, Svein-Gunnar? Geir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 29. september 2003 #10 Del Skrevet 29. september 2003 Ommøblert noe mer i det siste, Svein-Gunnar? :oops: Ikke denne helga nei... :oops: Du da.. Fått mer skapplass? Men skal trene i kveld så jeg er rustet til senere viderverdigheter... *butchandmachosmiley* Su-svein Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 29. september 2003 #11 Del Skrevet 29. september 2003 Du da.. Fått mer skapplass? Kremt :oops: Tja, har forsåvidt den skapplassen jeg trenger, stort sett :oops: Fant noen klær under sofaen igår, hadde visst oversett dem Glamour-Geir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 29. september 2003 #12 Del Skrevet 29. september 2003 Kremt :oops: Tja, har forsåvidt den skapplassen jeg trenger, stort sett :oops: Fant noen klær under sofaen igår, hadde visst oversett dem Glamour-Geir Shit happends! Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 29. september 2003 #13 Del Skrevet 29. september 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 29. september 2003 #14 Del Skrevet 29. september 2003 Up yours! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 29. september 2003 #15 Del Skrevet 29. september 2003 Driver du og viser fua di her inne og, din lille frekke fyr!!! Du er bare misunnelig du!!! Suz og jeg har hemmeligheter og sånn, og så er du nysgjerrig Glamour-Geir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. september 2003 #16 Del Skrevet 29. september 2003 Gjett hvem som er den lykkelige eier av 1 stk Istid-DVD med bonustrack?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 29. september 2003 #17 Del Skrevet 29. september 2003 Heldig-tispa!!!! Må kanskje gi den til Suz i bursdagsgave, den 4. Jeg kommer og knabber din, og gir den til Suz Dessuten, prøver igjen, liker avataren din kjempegodt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. september 2003 #18 Del Skrevet 29. september 2003 Takk og takk Glam!!! :D Vi kan ha Istid-Party her hos meg vet dere.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 29. september 2003 #19 Del Skrevet 29. september 2003 Eller hos meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. september 2003 #20 Del Skrevet 29. september 2003 Sid-Mathias sier: "Fra nå av skal EG omtales som DVD-enes Herre!!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå