Gå til innhold

Tøtta kommer til verden!

O'hara

Anbefalte innlegg

:ler:

Fin mage :hjerte: Ser ganske klar ut den nå :Nikke: 12,5 kilo er jo veldig bra! Deilig å ikke ha så mange kilo å kjempe mot etter fødselen da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke vært å hilst på i denne boken jeg :flau:

Jeg har virkelig bare befunnet meg i min egen boble siden april :sjenert:

Håper tøtta ikke lar seg vente på så alt for lenge :)

Endret av pusilus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott mage du har! Og 12,5 kilo er jo ingenting... Jeg har gått ned over 10 kg etter fødselen nå jeg. Men har nesten like mange igjen.. :sukk: Så du har grunn til å være fornøyd!! :jepp:

Håper du slipper vente så lenge :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjenert:

Nå har jeg skravlet så lenge om at jeg tror hun kommer og slikt, men, altså, *kremt*, terminen er ikke før på mandag... :sukk:

Menstermin på fredag da, men det betyr at hun i verste fall ikke ankommer før 3.desember....

Gleder meg til å bli kvitt magen altså, den er litt i veien til tider... Min er hvertfall så godt som knallhard konstant, så sitting, og det å komme seg opp av en sofa er, tja, ikke like enkelt som tidligere... :ler:

Alle sier man kommer til å savne magen, og det er nok mulig man kanskje gjør det når de skriker som verst?? :fnise:

Sol og finvær her i dag, og jeg sitter i kjelleren og gjør skolearbeid! :tommelsmil:

Ha en super onsdag jenter! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pøh, jeg har aldri savnet min mage. Ikke engang spark. Og mine graviditeter har jo ikke akkurat vært veldig tunge fysisk heller. Savner egentlig ingenting ved å være gravid. Det er jo barn jeg vil ha, ikke mage :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Det er slik jeg også tenker, men jeg prøver liksom å være ydmyk i forhold til at det er så mange som sier de savner magen i etterkant... Og hvem vet, kanskje jeg også kommer til å gjøre det?? :vetikk:

Men nei.... Jeg tror det ikke... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, man vet ikke før man har prøvd - sant det. Hender man kan få seg en overraskelse, tror jeg.

Jo forresten; en ting savner jeg: Å ha en mage som ser gravid ut, fremfor å ha en tjukk ikkegravidmage. Jeg følte meg veldig fin da jeg var gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg ikke fin jeg... Men vet at jeg er "heldig" angående magen, for jeg har ikke sånn stoooor gravidmage, og den er helt stram og jeg har lite ekstra.

Men, jeg greier liksom ikke helt å tenke at jeg ser flott ut. Magen er stort sett bare i veien! Jaja, den er snart delvis borte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg savner magen fordi jeg følte meg veldig fin som gravid, er bedre med en stor gravid mage enn en stor ikke-gravid mage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg savner magen fordi jeg følte meg veldig fin som gravid, er bedre med en stor gravid mage enn en stor ikke-gravid mage.

Já, einmitt! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare si at jeg gleder meg skikkelig til å se hvordan dette går! Når hun kommer og hva slags fødsel du får. Det blir så spennende!

Det høres for øvrig ut som du har en kjempefin gravidkropp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...