Gå til innhold

Tøtta kommer til verden!

O'hara

Anbefalte innlegg

Her har "maset" allerede begynt og termin er ikke før tirsdag... men sånn er det vel når en fikk noen dager før forrige gang. Alle spør om jeg "kjenner noe", men selv om jeg har født før, vet jeg ikke helt hva de vil jeg skal kjenne :)

Lykke til når dagen kommer hvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi er så heldige at vi får egentlig lite mas :)

Mulig mannen får mer enn meg, men det er helt greit.

Helgen går med til å få unna noe skolearbeid, sånn just in case, og jeg har satt en brøddeig og tenker kvelden går med til brodering på juleduken :)

Lykke til til deg også Lovebird! Vi får krysse fingrene for at vi slipper overtid :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Føles ikke som mas :)

Jeg har kjøpt juleantrekk til tøtta.... Rød- og hvitstripet to-delt sett med lille My på :nigo:

Dagen i dag fyker avgårde ser jeg... Jeg er tung i kroppen om dagene, føler nesten at jeg har en begynnende forkjølelse. Krysser fingrene for at jeg slipper det!

Nei, jeg må få unna litt skolearbeid her!!

Ha en super søndag superjenter! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med juleantrekk :jepp:

Blir en spesiell julaften det her, selv om det blir litt mer morsomt for tøtta om et år eller to.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannen er slik at han vil kjøpe julegaver til henne, jeg synes det er helt unødvendig... :sjenert:

Om to år kan vi vel se mer glede fra henne, og at hun skjønner noe, vil jeg tro? Blir uansett rart å ha henne sammen med oss, men koselig selvsagt :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme sa vi her. Jeg kunne ike fatte hva han skulle med julegaver, han skjønte jo ingenting uansett og fikk jo det han trengte non stop. Men mannen synes den tankegangen var horribel, så julegave ble det. Iskrem tror jeg ikke får noe av oss, dog. Jo forresten, mannen (bombe) har visst kjøpt en leke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kommer nok til å kjøpe julegave, men det er mest for at de store kommer til å bli sjokkerte om ikke minsten får gave. Rettferdighetssansen er velutviklet. Mulig han får noe så kjedelig som grind til ovnen, men gave skal det være :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Se her hva jeg fant, en graviditetsdagok (når du snart er ferdig med svangerskapet) :rodme:

Lykke til i innspurten :klem:

- og forresten går det helt fint å få barn i jula. Jeg har ingen erfaring med selveste julaften, men med nyttårsaften derimot :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo: DS :klem:

Her venter hun nok ikke så lenge at det blir julaften, heldigvis!!

Men, hun får nå komme når hun kommer. Kjenner fortsatt ingen antydning til at noe skal skje :sukk:

Samtidig, det lønner seg ikke å være så utålmodig som jeg er, for jeg er jo enda ikke kommet til termin.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blitt litt større, men ikke mye tror jeg.

Magen er hvertfall mer kompakt (?), men jeg aner ikke om jeg har kynnere eller ei... :ler:

Som regel er den nokså hard hele tiden, og det har den vært stort sett hele tiden.

Ellers, fått meg en runde med modningsakupunktur, litt kraftigere etter hva hun sa, men det har liksom ikke hjulpet helt da... Så, tror ikke jeg orker noen flere runder til akupunktur.

Var hos jm i går og har gått opp 12,4 kilo til nå, og det er jeg ikke akkurat så misfornøyd med. Regner med at det aller meste forsvinner ganske fort.

Sett bort fra det, så skjer det ikke mye her i gården. Dagene snegler seg litt avgårde, men greit nok. Jeg er nok av det utålmodige slaget, så jeg har bare meg selv å takke....

Nå, tv-titting sammen med mannen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hey! :regler: Jeg hadde jo anbefalt denne dagen som er alderels ypperlig fødselsdag - så nå må dere få opp farten. :regler:

mvh KG-tante pøblis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd å sagt det til henne! Jeg har faktisk bakt boller også, men neida... Tror kanskje hun er full av EGNE meninger?!? :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempefin mage har du hvertfall! Tenk at det faktisk ikke er så veldig lenge til den er *poff! borte!*

For min del var det en fornøyelse og atter igken kunne se ned til dalstrøka innafor. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Du får finne den dagen i nærmeste fremtid når det passer dårligst at hun kommer, om mannen har et viktig møte eller noe. DA kommer hun ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok noe i det Ilja. G bestemte seg for å komme den dagen mannen skulle kjøre svigermor til legen, og jeg skulle på svangerskapskontroll. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...