Gå til innhold

Tøtta kommer til verden!

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Var det ikkje i dag det skulle fødast? :hoppe:

*vil ha rett*

Endret av dreia
Videoannonse
Annonse
Skrevet

dreia, jeg synes det, men det virker ikke som om tøtta er enig?! :klø:

Skjønner ikke helt det der....

Samtidig, haha, ting kan jo være på gang uten at jeg merker noe... :fnise:

Neida, hun tar seg nok litt tid... Det er jo enda noen dager til termin da, så jeg må vel passe meg for å ikke blir alt for utålmodig? :sjenert:

Planen i dag er å få laget en nettside, samt dra inn til butikkene og kjøpe knapper til klærne til tøtta.

Ellers kan jeg melde om strålende vær på disse kanter, sol, frost og akkurat passe med snø :strix:

Skrevet

Jeg er så supernegativ at om det ender med at de ikke vil sette meg igang, tenker jeg at ALLE førstegangsfødende går over tiden og derfor kommer ungen min 4. januar. Så får jeg heller bli lykkelig om hun kommer av seg selv før det! :ler:

Du vet i hvert fall med sikkerhet at hun er ute i god tid før jul. Der er jo jeg nesten misunnelig, har ikke lyst å gå gravid i jula. Burde sikkert tenkt på det før.. :fnise:

Krysser fingrene for at du slipper gå mye over i hvert fall! :klemmer:

Skrevet

:opplyser:

Det er større sjanse for å få før termin enn etter, statistisk sett :)

Planlegge graviditeten?

Vel, jeg sa jo det til mannen også.. Kanskje litt teit å sette inn egg i mars?? :fnise: Jaja, de kommer nå når de vil, og koselig er det uansett.

Men, krysser fingrene for at de setter deg igang Iril! :klemmer:

Skrevet

Ja, uke 39 er vel den uka det fødes oftest, er det ikke?

Jeg skjønner godt ferske prøvere som hopper over å prøve i mars for å unngå termin i desember, men jeg følte ikke at vi kunne det, hadde prøvd lenge nok. Bare jeg unngår akkurat julaften er jeg fornøyd, men om det skjer, skal vi nok finne en løsning på det også.

Skrevet

Aner ikke, det er mannen som finner slik informasjon og propper meg full av alt mulig rart.. :fnise:

Vel, jeg tenkte ikke på at det kunne gå bra engang jeg altså... Men det er vel kanskje slik når man prøver en stund og har hatt noen mislykkede innsettinger? :vetikke:

Tror nok at det kun er i barneårene man ikke synes det er noe stas med bursdag tett oppi jula, vil nok ikke tro det spiller noen rolle når man blir voksen? Kanskje man bare synes det er stas?

Men, kan tro at det ikke er noe koselig å ha julemiddagen på sykehuset? :fnise:

Samtidig, man får vel verdens beste julegave, og man kan spise fenalår på nyttårsaften! :bolledeig:

Skrevet

Etter jm er jeg i dag 39 uker, etter sykehuset 39 i morgen...

Og jeg tenker, hææææ? 39 uker allerede?! :dåne:

Skrevet

Det var jo bare i forrige uke du skrev i SMS at du hadde testet positivt? :klø:

Skrevet (endret)

Ja. Nok et lynsvangerskap på KG. :)

Forøvrig vil jeg opplyse om at neste tirsdag (16.) er en aldeles ypperlig dag å ha fødselsdag på, så den anbefales for Tøtta. :nigo:

Endret av pøbelsara
Skrevet

39 uker alt?!? :dåne: Ja, jammen var dette nok et lynsvangerskap!

Skrevet

39 uker :strix: Føler også du har hatt en lynsvangerskap :dåne: Men er nok lettere for oss som sitter her enn for deg tenker jeg ;)

Skrevet

Tror ikke bare det er unger som bryr seg om bursdager altså... Mannen min har i hvert fall en venninne som har bursdag lille julaften, og hun inviterer alltid til bursdagsfeiring den dagen, og da er det knapt lov å ønske hverandre god jul, for da er det BURSDAG!!!! :klaske::rolleyes: Og hun er over 40 år. :fnise:

Skrevet

Tror ikke bare det er unger som bryr seg om bursdager altså... Mannen min har i hvert fall en venninne som har bursdag lille julaften, og hun inviterer alltid til bursdagsfeiring den dagen, og da er det knapt lov å ønske hverandre god jul, for da er det BURSDAG!!!! :klaske::rolleyes: Og hun er over 40 år. :fnise:

Venninna mi har bursdag på julaften..du kan jo bare prøve å si " god jul " først....:rolleyes::fnise:

Skrevet

Hahaha!

Jeg tror ikke jeg hadde invitert til bursdagsfest på lillejulaften om jeg hadde bursdag da... :vetikke:

Eller, kanskje det kunne blitt en hyggelig tradisjon?

Søsteren min har noen dager før jul, og hun synes ikke det var spesielt koselig da hun var mindre. Nå tror jeg ikke hun bryr seg.

Og her tror jeg tøtta kanskje vil ut?? Hun vrir seg voldsomt inni magen hvertfall. Litt sprøtt å se på....

Men, jeg kjenner ingenting altså, men jeg vet jo ikke helt hva jeg skal kjenne etter heller, så.... :fnise:

Nei, nå er det sløving resten av kvelden! :goodbye:

Skrevet
:duskedame: Heier på Tøtta! Fortsett å vri deg du lillemor, så skal du snart få hilse på den flotte mammaen din :hjerte:
Skrevet

Jeg ser for meg at det hadde vært hyggelig å samles til bursdag 'dagen før dagen'. Alle er sikkert i godt humør, og gleder seg til juleferie og feiring :danser:

Forresten, trust me, når tøtta vil ut så er du ikke i tvil om hva som skjer :fnise:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...