O'hara Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter #481 Del Skrevet 29. oktober 2010 Heh, ja, han har sine øyeblikk.. Neida, generelt sett er han akkurat slik du oppfattet han DP, men det burde han jo være etter så lang tid jeg ventet på å finne en skikkelig en... Nå skrur jeg IKEA og rydder mens han ligger på badegulvet og sover.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Potet Skrevet 29. oktober 2010 #482 Del Skrevet 29. oktober 2010 Det var da enda godt han ikke lå på sofaen og sov! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 29. oktober 2010 #483 Del Skrevet 29. oktober 2010 For en søt mann du her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter #484 Del Skrevet 31. oktober 2010 Det var da enda godt han ikke lå på sofaen og sov! Sofaen var ikke sammenskrudd!! Nå har vi fått opp nysofaen nede og fått opp hyller langs veggen. Kjekt å få det gjort, og nå er det bare å få ut den gamle som gjenstår, samt a) enten kvitte oss med den gamle tv-seksjonen eller b) selge/kvitte oss med den på Finn. Får se hva mannen bestemmer seg for, det er jo hans.... Og, jeg må få tak i flere sofaputer samt etterhvert fått opp liftgardinene, men det har ingen umiddelbar hast. Ellers er det venting... Lurer på når hun finner på å komme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vilma Skrevet 31. oktober 2010 #485 Del Skrevet 31. oktober 2010 Snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 31. oktober 2010 #486 Del Skrevet 31. oktober 2010 Regner med at du har laget mms-liste på telefonen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter #487 Del Skrevet 31. oktober 2010 Håper det Her har hunden fått på seg ryggsekken sin, de er på tur til fjells. Jeg misunner de egentlig ikke... Det pissregner, mye vind og grått. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter #488 Del Skrevet 31. oktober 2010 Har nummeret ditt Skravla *må huske å lage liste* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 31. oktober 2010 #489 Del Skrevet 31. oktober 2010 Her er det og det fikk frem samvittigheten min og jeg fikk pusset stuevinduer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter #490 Del Skrevet 31. oktober 2010 Jeg har ikke pusset vinduene siden i fjor jeg.... Men, jeg burde ha gjort! Men gjør jeg? Neisj.. Og det med god samvittighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 31. oktober 2010 #491 Del Skrevet 31. oktober 2010 Å pusse vinduer skal visstnok være et tips for å få igang fødsel, så du kan vente til du er litt mer lei i hvert fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 31. oktober 2010 #492 Del Skrevet 31. oktober 2010 Håper du har fått med meg på mms-listen din også. Jeg har jo ikke mannen din som venn på fb, så jeg får ikke nyheten fra ham... Ellers kan jeg melde om her også. Men det har ikke fremtvunget lyster til å pusse vinduer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter #493 Del Skrevet 31. oktober 2010 Vinduspussen setter igang fødsel... Heh, det er det bare slike hysteriske husmødre som sier, bare for å få oss "sjusker" til å vaske vinduene oftere... Du skal nok få høre det Sauen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 31. oktober 2010 #494 Del Skrevet 31. oktober 2010 Så herlig mannen din er om dagen da Sove på baderomsgulvet hørtes ikke særlig behagelig ut, men hva gjør man vel ikke når sofaen ikke er klar Ha en deilig søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 31. oktober 2010 #495 Del Skrevet 31. oktober 2010 Sove på badegulvet er sånt jeg gjør når jeg har omgangssyke det. Da er det som regel godt med varmen fra varmekablene, i tillegg til at det er praktisk med kort veg til do... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 1. november 2010 #496 Del Skrevet 1. november 2010 Aaaw, så søt mann du har! Han kunne gjerne fått tatt min kar i lære. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 1. november 2010 #497 Del Skrevet 1. november 2010 Sove på badegulvet er sånt jeg gjør når jeg har omgangssyke det. Da er det som regel godt med varmen fra varmekablene, i tillegg til at det er praktisk med kort veg til do... Helt enig Og i de yngre dager kunne det være en fin plass å sovne(som regel uplanlagt) etter en morsom natt på byen :gjeiper: Takk for omtanken O`hara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 1. november 2010 #498 Del Skrevet 1. november 2010 God morgen, O'Hara! Nå har jeg oppdatert meg litt i dagboka di...men fant ikke noe om hvorfor du har -forbud ? Jeg har også morkake som foreløpig ligger for langt ned; skal på kontroll angående dette i uke 32. Hvorfor har du vært på så mange kontroller, forresten ? :klø: Sikkert noe jeg ikke har fått med meg... Håper første dagen i permisjon blir herlig for deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 1. november 2010 Forfatter #499 Del Skrevet 1. november 2010 Jeg har aldri greid å sovne på hardt gulv... Men mannen gjør det støtt og stadig... Han og bikkja... Sequax, jeg har det grunnet forliggende morkake, placenta previa, og det er derfor jeg har vært på så mange kontroller. Morkaken ligger fortsatt langt nede. Det er ikke uvanlig å ha det, og som regel så har morkaken dratt seg opp til i uke 32. Får håpe det går slik for deg Nå har jeg hatt "fri" i bortimot tre uker allerede, så jeg merker ikke noen forskjell til permisjonsstarten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 1. november 2010 #500 Del Skrevet 1. november 2010 Jeg har aldri greid å sovne på hardt gulv... Men mannen gjør det støtt og stadig... Han og bikkja... Sequax, jeg har det grunnet forliggende morkake, placenta previa, og det er derfor jeg har vært på så mange kontroller. Morkaken ligger fortsatt langt nede. Det er ikke uvanlig å ha det, og som regel så har morkaken dratt seg opp til i uke 32. Får håpe det går slik for deg Nå har jeg hatt "fri" i bortimot tre uker allerede, så jeg merker ikke noen forskjell til permisjonsstarten... Tror det er placenta previa jeg har, også...men jeg skal foreløpig ikke på noen kontroll før uke 32, da...:klø: Håper, håper, HÅPER den trekker seg opp! Jeg vil IKKE ha keisersnitt om jeg ikke må! Ha en god dag! Og skrell gubben opp fra gulvet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg