Gå til innhold

Tøtta kommer til verden!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heh, ja, han har sine øyeblikk.. :fnise:

Neida, generelt sett er han akkurat slik du oppfattet han DP, men det burde han jo være etter så lang tid jeg ventet på å finne en skikkelig en... :nigo:

Nå skrur jeg IKEA og rydder mens han ligger på badegulvet og sover.. :hoho:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var da enda godt han ikke lå på sofaen og sov! :hoho:

:hoho:

Sofaen var ikke sammenskrudd!!

Nå har vi fått opp nysofaen nede og fått opp hyller langs veggen. :hoppe:

Kjekt å få det gjort, og nå er det bare å få ut den gamle som gjenstår, samt a) enten kvitte oss med den gamle tv-seksjonen eller b) selge/kvitte oss med den på Finn.

Får se hva mannen bestemmer seg for, det er jo hans....

Og, jeg må få tak i flere sofaputer samt etterhvert fått opp liftgardinene, men det har ingen umiddelbar hast.

Ellers er det venting...

Lurer på når hun finner på å komme? :vetikke:

Skrevet

Regner med at du har laget mms-liste på telefonen.... :sexy:

Skrevet

Håper det :Nikke:

Her har hunden fått på seg ryggsekken sin, de er på tur til fjells. Jeg misunner de egentlig ikke... Det pissregner, mye vind og grått.

Skrevet

Har nummeret ditt Skravla :)

*må huske å lage liste*

Skrevet

Her er det :sol: og det fikk frem samvittigheten min og jeg fikk pusset stuevinduer.

Skrevet

:sjenert:

Jeg har ikke pusset vinduene siden i fjor jeg....

Men, jeg burde ha gjort! Men gjør jeg? Neisj.. Og det med god samvittighet :nigo:

Skrevet

Å pusse vinduer skal visstnok være et tips for å få igang fødsel, så du kan vente til du er litt mer lei i hvert fall. :fnise:

Skrevet

Håper du har fått med meg på mms-listen din også. Jeg har jo ikke mannen din som venn på fb, så jeg får ikke nyheten fra ham...

Ellers kan jeg melde om :sol: her også. Men det har ikke fremtvunget lyster til å pusse vinduer. :fnise:

Skrevet

:hoho:

Vinduspussen setter igang fødsel...

Heh, det er det bare slike hysteriske husmødre som sier, bare for å få oss "sjusker" til å vaske vinduene oftere... :fnise:

Du skal nok få høre det Sauen :)

Skrevet

Så herlig mannen din er om dagen da :hjerte: Sove på baderomsgulvet hørtes ikke særlig behagelig ut, men hva gjør man vel ikke når sofaen ikke er klar :ler:

Ha en deilig søndag :kose:

Skrevet

Sove på badegulvet er sånt jeg gjør når jeg har omgangssyke det. Da er det som regel godt med varmen fra varmekablene, i tillegg til at det er praktisk med kort veg til do... :fnise:

Skrevet

Aaaw, så søt mann du har! Han kunne gjerne fått tatt min kar i lære. ;)

Skrevet

Sove på badegulvet er sånt jeg gjør når jeg har omgangssyke det. Da er det som regel godt med varmen fra varmekablene, i tillegg til at det er praktisk med kort veg til do... :fnise:

Helt enig :jepp: Og i de yngre dager kunne det være en fin plass å sovne(som regel uplanlagt) etter en morsom natt på byen :gjeiper:

Takk for omtanken O`hara :klemmer:

Skrevet

God morgen, O'Hara! :sol:

Nå har jeg oppdatert meg litt i dagboka di...men fant ikke noe om hvorfor du har :sengekos: -forbud ? Jeg har også morkake som foreløpig ligger for langt ned; skal på kontroll angående dette i uke 32. Hvorfor har du vært på så mange kontroller, forresten ? :klø: Sikkert noe jeg ikke har fått med meg... :sjenert:

Håper første dagen i permisjon blir herlig for deg!! :strix:

Skrevet

:opplyser:

Jeg har aldri greid å sovne på hardt gulv... Men mannen gjør det støtt og stadig... Han og bikkja... :fnise:

Sequax, jeg har det grunnet forliggende morkake, placenta previa, og det er derfor jeg har vært på så mange kontroller. Morkaken ligger fortsatt langt nede.

Det er ikke uvanlig å ha det, og som regel så har morkaken dratt seg opp til i uke 32. Får håpe det går slik for deg :)

Nå har jeg hatt "fri" i bortimot tre uker allerede, så jeg merker ikke noen forskjell til permisjonsstarten... :ler:

Skrevet

:opplyser:

Jeg har aldri greid å sovne på hardt gulv... Men mannen gjør det støtt og stadig... Han og bikkja... :fnise:

Sequax, jeg har det grunnet forliggende morkake, placenta previa, og det er derfor jeg har vært på så mange kontroller. Morkaken ligger fortsatt langt nede.

Det er ikke uvanlig å ha det, og som regel så har morkaken dratt seg opp til i uke 32. Får håpe det går slik for deg :)

Nå har jeg hatt "fri" i bortimot tre uker allerede, så jeg merker ikke noen forskjell til permisjonsstarten... :ler:

Tror det er placenta previa jeg har, også...men jeg skal foreløpig ikke på noen kontroll før uke 32, da...:klø: Håper, håper, HÅPER den trekker seg opp! Jeg vil IKKE ha keisersnitt om jeg ikke må! :opplyser:

Ha en god dag! Og skrell gubben opp fra gulvet! :fnise:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...