O'hara Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter #461 Del Skrevet 29. oktober 2010 (endret) I dag er det ny UL.... Så, får se hva de sier der, men ingenting er på vei nå altså, så så veldig spennende er det vel ikke enda... Klart du kan få sms Vilma, selv om jeg regner med mannen er kjapp på FB.... Endret 29. oktober 2010 av O'hara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallis Skrevet 29. oktober 2010 #462 Del Skrevet 29. oktober 2010 Nehei, tror du det O'hara? Vi vil selvfølgelig gjerne også få den gode nyheten. *tar beslutninger og bestemmer for og snakker for mannen, som den gode kone jeg er* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter #463 Del Skrevet 29. oktober 2010 Hahahhahha! Den hanefaren der? Etter vi hadde vært på UL i uke 19, så var han kjapp med å spørre om det var greit at han la ut bilde av tøtta.... Jeg har enda ikke gått offentlig ut at jeg venter engang... Eller, det har jo vært enkelte kommentarer angående tøttas ankomst, holder det jo ikke hemmelig. Flinke gode konen du er Dallis!! Klart du kan få en sms/mms Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallis Skrevet 29. oktober 2010 #464 Del Skrevet 29. oktober 2010 Nei, stakkars mannen min har jo så mye å tenke på og drive med, stakkar, så det er vel en befrielse for ham å slippe å bry seg med hva han skal tenke og mene om alle mulige (u)vesentligheter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter #465 Del Skrevet 29. oktober 2010 I dag kom forresten mannen med en kommentar idet han føyk ut av døren: "Du er finere enn soloppgangen! Elsker deg!" Da jeg tittet ut så jeg at alt var grått.... Men, det hadde visstnok vært en helt utrolig nydelig soloppgang her, fra rosa til knall rødt på 10 minutter før det var over. Søte mannen. Her om dagen kom han for sent til fergen grunnet han skrev en lapp til meg... I spagetti!! Søte mannen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter #466 Del Skrevet 29. oktober 2010 Ikke sant!! Godt du tar ansvar Dallis!! Men jeg "frykter" at kanskje han får vite det før deg.... Som sagt, tror kanskje mannen i huset kommer til å bli kjappere med å proklamere tøttas ankomst på FB eller noe før jeg gjør det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallis Skrevet 29. oktober 2010 #467 Del Skrevet 29. oktober 2010 Jaja, jeg overlever nok. Søt han mannen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter #468 Del Skrevet 29. oktober 2010 Jada, han er det... Men jeg tror ikke han liker at andre vet det, sånn egentlig..... Oj!! Jeg må dra!! Skal jo være på sykehuset snart joooo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallis Skrevet 29. oktober 2010 #469 Del Skrevet 29. oktober 2010 Skal ikke si det til noen jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vilma Skrevet 29. oktober 2010 #470 Del Skrevet 29. oktober 2010 Søte mannen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Potet Skrevet 29. oktober 2010 #471 Del Skrevet 29. oktober 2010 Her. Sikkert fordi den ligger under E at jeg ikke fant den. Sååå superromantisk mannen din er, O'hara! Han kunne vært broren til min mann. Av og til er mannen her mer romantisk enn meg, er det pinlig? Er det ikke kvinnens oppgave å være den som er mest romantisk anlagt? Neida, jeg er nok over gjennomsnittet romlemantisk selv. Ha en super dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 29. oktober 2010 #472 Del Skrevet 29. oktober 2010 Så koselig gjort og sagt av mannen din!! Men du, hvem sladrer til oss om at du har født når den tid kommer?? :klø: Vi er jo veldig interesserte og nysgjerrige vet du!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallis Skrevet 29. oktober 2010 #473 Del Skrevet 29. oktober 2010 Jeg kan jo høre med gubben om han kan sladre, så kan jeg sladre videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallis Skrevet 29. oktober 2010 #474 Del Skrevet 29. oktober 2010 @Potet: Dagboka er fra den gangen jeg hadde et nick som begynte på E. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 29. oktober 2010 #475 Del Skrevet 29. oktober 2010 Så søtt gjort av mannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter #476 Del Skrevet 29. oktober 2010 Tilbake fra UL... Morkaka er fortsatt litt stuck langt nede... 2 cm fra åpningen visstnok, men ifølge eksperten i dag (måtte innom to stykker), så er blodårene (?) bare 4 mm fra livmorhalsen(?). Jeg er litt grønn på disse detaljene jeg da... Men, uansett, konklusjonen er at alt ser egentlig bra ut, morkaken burde ha ligget litt lenger oppe, men etter hva han kunne se, så er det ingen problemer med tanke på fødselen. Så, da er det bare å vente. Hodet har visstnok ikke festet seg, men det trenger jeg heller ikke bekymre meg for, for tøtta ligger godt nedi bekkenet. Nuh, legge seg litt.... Tidligere i dag var ryggen fin og grei, men nå er det like vondt igjen! Lei av vondter!! (Jada, noe tåler man, men konstante vondter som hemmer en, det er ikke noe moro!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Potet Skrevet 29. oktober 2010 #477 Del Skrevet 29. oktober 2010 Forstår deg så inderlig godt! Uansett hvor mye man har ønsket graviditeten og hvor mye man gleder seg over å få babyen, så kommer man til slutt gjerne til et punkt der man rett og slett er FED UP av å gå gravid, for det er virkelig en ekstrem fysisk belastning for mange av oss. Fy søren, det er slitsomt når den ene plagen etter den andre overfaller en. Men det er jo verdt det, - naturligvis er det verdt det. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 29. oktober 2010 #478 Del Skrevet 29. oktober 2010 Æsj, ja, det er lov å bli lei. Nå har du heldigvis ikke lenge igjen da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 29. oktober 2010 #479 Del Skrevet 29. oktober 2010 Søte mannen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 29. oktober 2010 #480 Del Skrevet 29. oktober 2010 Du har jammen en av verdens søteste menn, det er helt sikkert! Han var jo en usedvanlig sympatisk type, det må jeg si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg