pøbelsara Skrevet 27. oktober 2010 #441 Del Skrevet 27. oktober 2010 Jeg skjønner godt at du er lei. Og dessuten er det lov til å klage litt også. Det betyr jo ikke at du ikke er glad for verken svangerskap eller vesla som snart er ferdig til å treffe dere. Jeg gleder meg til hun kommer! Og dessuten er vet jeg jo hva hun skal hete, og vil bare opplyse om at jeg synes navnet er kjempefint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter #442 Del Skrevet 27. oktober 2010 Jeg vet ikke helt hva jeg gjør, jeg grugleder meg vel kanskje? Mannen er heldigvis bare i fyr og flamme, men jeg ser våkennetter og andre slike ting... Men, jeg er veldig glad for at hun kommer!! Disse første årene vet jeg ikke hva jeg synes om, men hun blir jo større!! Og jeg elsker unger når de begynner å bli 3-4 og oppover (Samtidig vil jeg tro at det å få en egen baby er noe helt annet, så det går nok bra ) Heh, navnet ja, hun vil være den eneste i verden som har den kombinasjonen, litt moro det. Og etter hva jeg ser, så er det ingen som har blitt kalt det de siste ti årene i Norge hvertfall, så, hahhaha, stakkars jenta kommer til å bli mobba!! For noen hyggelige foreldre vi er!! Jaja, hun takler det vel, jeg ble mobbet for mitt jeg også, og jeg har nå overlevd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 27. oktober 2010 #443 Del Skrevet 27. oktober 2010 Man blir ikke bare LITT nysgjerrig på det navnet altså.. Dere er så heldige som har funnet navn! Litt usikker på hvor heldig den lille snuppa er dersom det er Geir-Ane eller noe.. Tipper du blir ganske fasinert over de tidlige utviklingsstadiene når det er din lille som kommer.. Jeg syntes det var like fantastisk for hvert trinn med nevøene mine jeg! "Nå er han søtest/morsomst. Nei, NÅ er han det." Hele veien.. Nattevåk er vel ikke rosenrødt akkurat da.. Den delen har jeg jo sluppet så langt! Håper du får en fin dag uten for mye ryggsmerter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 27. oktober 2010 #444 Del Skrevet 27. oktober 2010 Har du begynt på permisjonen nå? Jeg klarer ikke helt følge med for tiden, jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter #445 Del Skrevet 27. oktober 2010 Første permisjonsdag på mandag, men jeg er 100% sykemeldt nå, så jeg føler liksom jeg allerede har startet. Vært innom på jobb i dag en tur da og gjort unna en del arbeid slik at det ikke er rotete etter meg. Vel, hadde det blitt en gutt, så hadde vi slitt med navnet altså.... Der hadde vi mange diskusjoner, og veeeeeeeeldig ulik smak... Jeg har jo tre småsøsken, var 14 når første kom og 21 når siste kom, men jeg synes ikke det var noen fryd med de heller jeg, og har vel bare innfunnet meg med at jeg ikke er noen "babyperson" sånn i utgangspunktet. Det verste er vel at "alle" andre synes at jeg er rar grunnet det, for det går da ikke an å ikke like babyer liksom?? Joa, det gjør det.... Ryggen er gåen, totalt... Blæh! Lei av å ha det slik, og håper det går over når tøtta plopper ut.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 27. oktober 2010 #446 Del Skrevet 27. oktober 2010 Jeg er heller ikke så glad i babyer. Eller større barn for den saks skyld... Men jeg satser på at det blir annerledes med mitt eget!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 27. oktober 2010 #447 Del Skrevet 27. oktober 2010 Man må jo ikke digge babyer. Jeg synes de er søte jeg, men foretrekker når de er 3+. Nå med nr 2 så ser jeg jo lettere at det faktisk er stadig fremgang mht utvikling og skjønner mer hva folk mener med at "tiden går så fort". Mern jeg har aldri vært så tett innpå babyer før, jeg var jo som et hvitt ark å regne med nr 1. Og du - det trenger ikke bli masse våkennetter! Jeg har vel omtrent ikke hatt noen (med mindre man regner å gi mat om natten som det) hittil i min mammakarriere. Og er man trøtt, så kan man slappe av på dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 27. oktober 2010 #448 Del Skrevet 27. oktober 2010 Selv om hun har begynt å rykke ned, så kan det ta tid, men jeg krysser fingrene for at du snart er i mål! Ellers så er ikke jeg heller så veldig glad i unger, men det er annerledes med sin egen. Nå syntes jeg riktignok at det ble greiere når han passerte 6 mnd. ca. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 27. oktober 2010 #449 Del Skrevet 27. oktober 2010 Er ikke så overbegeistret for babyer jeg heller, men det blir sikkert kos med vår egen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter #450 Del Skrevet 28. oktober 2010 I dag har jeg vært på akupunktur igjen. Fikk henne til å stikke litt i ryggen også, jeg har en total knytning som går over til ribbeina, virker det som. Jeg har skikkelig problemer med å puste normalt, eller, det har jeg nå hatt de siste 2-3 månedene. Føles som om jeg kveles selv om jeg sitter... Jeg vet, man skal være glad og alt slikt, men akkurat nå er jeg bare lei lei lei, og det er egentlig pusten som er verst og den konstante smerten i ryggen. Men jada, jeg ER glad for at tøtta kommerm, og jeg ER takknemlig for at vi faktisk får oppleve dette! I dag er jeg 37 uker, og tøtta er beregnet til å være helt, helt ferdig, så nå kan hun baaaare komme! Nysgjerrig på hvordan hun ligger nå. Det var et voldsomt leven i går, så mulig hun nå ligger med ryggen mot venstre. Håper det, for det er visstnok det som er det optimale med tanke på at de kommer lettest ut, visstnok. Imens får jeg bare vente... I dag er det til dels storm i kastene, innimellom kraftig regn, men det er det fineste været jeg vet om. Ute er det fullt av gule busker, fjellene har delvis nysnø på seg, himmelen er blå, så grå, så er det sorte skyer og sola trenger seg gjennom, for så plutselig å bli nærmest hvit himmel. Og fargene er så klare! Plutselig fyker det forbi masse gule blader fra buskene, og plenene er grønne. Elsker denne årstiden!! (Selv om jeg kanskje ikke sa det akkurat i går da jeg måtte ut i pissregn... Ingenting av regntøyet mitt passer for tiden heller... ) Nei, nå trenger hunden (og jeg) en tur ut! Blir ikke lange veien vi går om dagene, men en halvtimes tid er fornuftig for oss begge, tror jeg. Jeg stavrer nå rundt som en 90-åring da, men det går greit, Den Lille Sorte viser hensyn Ha en super dag jenter!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vilma Skrevet 28. oktober 2010 #451 Del Skrevet 28. oktober 2010 Kos deg på tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 28. oktober 2010 #452 Del Skrevet 28. oktober 2010 Dæven, det nærmer seg for deg nå, ble jeg minnet om. Deilig å nå dato for permisjon, ja? Da er du liksom veldig nære. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 28. oktober 2010 #453 Del Skrevet 28. oktober 2010 Ble veeeldig nysgjerrig på navnet nå, altså! Håper jeg kan få det på pm etter at hun er født Uke 37, nå nærmer det seg virkelig!! Tenker på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Potet Skrevet 28. oktober 2010 #454 Del Skrevet 28. oktober 2010 Ja, denne hadde jeg jo ikke akkurat i Mine innlegg. Men NÅ har jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallis Skrevet 28. oktober 2010 #455 Del Skrevet 28. oktober 2010 Da kan du jo ta enda en runde, Potet, for jeg har tørket støv av dagboka mi og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 28. oktober 2010 #456 Del Skrevet 28. oktober 2010 Tenk at tøtta er helt ferdig nå og ligger bare å venter på å komme ut i den store verden Synes slikt høstvær er beste når man kan sitte inne og se ut jeg da Men deilig med en hund som får en ut å lufte seg litt også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 28. oktober 2010 #457 Del Skrevet 28. oktober 2010 Nå begynner det å bli spennende, altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Potet Skrevet 28. oktober 2010 #458 Del Skrevet 28. oktober 2010 Dallis, nå har jeg lett og lett, men finner den ikke? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vilma Skrevet 28. oktober 2010 #459 Del Skrevet 28. oktober 2010 Jeg forventer sms i det hodet stikker ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallis Skrevet 29. oktober 2010 #460 Del Skrevet 29. oktober 2010 Her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg