Gå til innhold

Vært på 2 dater. Liker godt, men noe som ikke stemmer..

Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis han virkelig hadde vært noe hadde det ikke tatt så lang tid før han ble penere i dine øyne. "Kjærlighet gjør blind".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Prøvekandidat

Det var litt hele han tror jeg.. Og føler meg litt stygg når jeg sier det.

Men som du sier, man må være matche litt.

Kunne sikkert ha blitt glad i han og likt det han hadde å tilby, men jeg føler jeg må ha noen jeg kan se litt opp til å være stolt av å vise fram.

Jeg håper virkelig jeg finner det en gang og at han har noen av de egenskapene jeg fant i denne her karen. :tristbla:

(lurer selvfølgelig på om jeg har gått glipp av min livs sjanse, men når magen prøver å si noe, så tror jeg jeg må lytte... ) :gjeiper:

Noen ganger matcher det bare ikke følelsemessig. Det kan være andre ting enn utseende som gjør at du føler at det ikke blir riktig, ikke alltid man klarer å sette fingeren på akkurat hva det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Ah! Så rart, jeg hadde samme type tråd for noen uker siden. Og jeg dumpet ham også! Fikk melding av ham for noen dager siden om at han hadde meg i tankene og flte bare en ekkel følelse. Stakkars mann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah! Så rart, jeg hadde samme type tråd for noen uker siden. Og jeg dumpet ham også! Fikk melding av ham for noen dager siden om at han hadde meg i tankene og flte bare en ekkel følelse. Stakkars mann

Så godt å høre!!

Jeg har fortsatt vondt i magen og er litt lei meg. Hadde en veldig fin dialog i går og han skjønner jo på en måte ikke. Ikke jeg heller, men det føles riktig.. tror jeg da..

Kunne gjerne hatt en som han som kompis også er det hyggelig at det skjedde noe i livet, men det er vel ikke det som bør ligge som grunnlag for å være kjærester... :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke være stolt (eller glad for) av å vise fram at du har funnet en du bryr deg om, det betyr ikke at man er avhengig av andres applaus for valget.

Joda, sikkert greit det. Og da er man jo isåfall fornøyd også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre!!

Jeg har fortsatt vondt i magen og er litt lei meg. Hadde en veldig fin dialog i går og han skjønner jo på en måte ikke. Ikke jeg heller, men det føles riktig.. tror jeg da..

Kunne gjerne hatt en som han som kompis også er det hyggelig at det skjedde noe i livet, men det er vel ikke det som bør ligge som grunnlag for å være kjærester... :gjeiper:

Nei. Det beste er å brenne alle broer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner jeg er ELENDIG på dette!!! :tristbla::tristbla:

Er visst ikke akkurat noen kløpper på det jeg heller, men jeg har kjent personen i mitt tilfelle lenge, og da blir alt mye vanskeligere.

Uansett så er det dumt å kaste bort tia på noe som ikke føles rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og plutselig var ikke lille Krill anonym lenger.... hahaha :sjenert:

:ler: :ler: :fnise: :fnise: :fnise:

Fort gjort. Falt for den selv. Får neppe noen konsekvenser, da. Men av og til gjør man lurt i å passe seg og IPen sin litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er visst ikke akkurat noen kløpper på det jeg heller, men jeg har kjent personen i mitt tilfelle lenge, og da blir alt mye vanskeligere.

Uansett så er det dumt å kaste bort tia på noe som ikke føles rett.

Ja prøver å tenke sånn. Det er mange flotte mennesker i dag, men alle passer ikke for hverandre. Har vel lært noe av dette også får jeg tenke. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fort gjort. Falt for den selv. Får neppe noen konsekvenser, da. Men av og til gjør man lurt i å passe seg og IPen sin litt.

Hahaha! :skratte: Fikk litt hetta da jeg så det hadde skjedd. Det var heldigvis ikke så farlig denne gangen. Følte meg egentlig bare så rotten og overfladisk når jeg startet innlegget, men får vel stå for det jeg mener likevel.

Får være ekstra obs neste gang. :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jeg er 31 år og har vært i AKKURAT samme situasjon. fyren er morsom, sympatisk og vi har masse felles interesser.... MEN: jeg tenner ikke på utseendet hans. Han er litt kortvokst og hodet ser stort ut i forhold til kroppen... så jeg tenker alltid på en "kjærlighet på pinne" når jeg ser ham. I tillegg synes jeg det er litt vittig at han poengterer så sterkt at han faktisk er 1.70 - for om hodet hans hadde nromal størrelse, ville han vært 1.62 på strømpelesten. Men jeg har venninner som har truffet ham på byen som synes han var søt, så det er nok noe med kjemien han og jeg imellom som mangler. OM man virkelig liker noen, blir utseendet helt underordnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Hadde samme problemet! Fyren var snill, morsom og alt det der, men syntes ikke han var så veldig pen. Hadde vært på date med han, og han kysset meg da jeg skulle gå. Det føltes helt feil! Ble ikke noe mer med han.

Skjønner hva du mener, man må være fysisk tiltrukket av personen. Selvfølgelig er det ikke alt, men det teller faktisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nå skrev du noe smart :hallo: . ja sånn er bra å tenke, fordi det finns flotte mennesker...og bra å ikke tenke at man har mistet noe, men heller at man fortjener det beste.

Man skal være litt "kresen", og man skal i hvert fall ikke ta noen som ikke føles som den rette. Men det er ikke alltid så fornuftig å henge seg opp i at noen må være "den beste" eller "perfekt" osv. Da kommer man fort aldri i mål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe

Ja jeg var TS :sjenert:

Ble søren meg liggende våken i flere timer i går og gruble på dette. Har en dårlig magefølelse eller hva det er... Har hengt meg opp i dette med utseende og at jeg ikke kommer til å være stolt når jeg tar med han rundt.. Det er ikke noe koselig det vel.. :tristbla:

Om du har dårlig magefølelse og tenkt grundig over det, høres det ikke ut som om dette er en person å feste seg ved - for deg.

Mannen skal være behagelig å våkne opp med også, og du skal se han hver dag i mange år. Da er det viktig at man liker det man ser på (i tillegg til de flotte egenskapene og personligheten man setter pris på).

Endret av gjestdeluxe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var litt hele han tror jeg.. Og føler meg litt stygg når jeg sier det.

Men som du sier, man må være matche litt.

Kunne sikkert ha blitt glad i han og likt det han hadde å tilby, men jeg føler jeg må ha noen jeg kan se litt opp til å være stolt av å vise fram.

Jeg håper virkelig jeg finner det en gang og at han har noen av de egenskapene jeg fant i denne her karen. :tristbla:

(lurer selvfølgelig på om jeg har gått glipp av min livs sjanse, men når magen prøver å si noe, så tror jeg jeg må lytte... ) :gjeiper:

:troest: ja men bedre er det å matche seg selv så lenge man venter.

Endret av hrisgrjonn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 31 år og har vært i AKKURAT samme situasjon. fyren er morsom, sympatisk og vi har masse felles interesser.... MEN: jeg tenner ikke på utseendet hans. Han er litt kortvokst og hodet ser stort ut i forhold til kroppen... så jeg tenker alltid på en "kjærlighet på pinne" når jeg ser ham.

UFF!! Kjærlighet på pinne.. Litt slitsomt å tenke det hver dag man våkner..

Ja etter at uken har gått, må jeg si at jeg har lært masse av dette. Jeg har lært at:

1) Jeg er ikke desperat. (jeg tar ikke det første som byr seg og sier at det liker meg)

2) Jeg har en magefølelse!!

3) Jeg klarer å lytte til magefølelsen min

4) Det hjelper ikke at han har "pakka" så lenge det mangler dette NOE.. !

5) Det er dette NOE jeg må lete etter.. (SAMMEN med den fine pakken.. :biggrin: )

Neste mann vær så god.. !! :biggrin::ler: :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UFF!! Kjærlighet på pinne.. Litt slitsomt å tenke det hver dag man våkner..

Ja etter at uken har gått, må jeg si at jeg har lært masse av dette. Jeg har lært at:

1) Jeg er ikke desperat. (jeg tar ikke det første som byr seg og sier at det liker meg)

2) Jeg har en magefølelse!!

3) Jeg klarer å lytte til magefølelsen min

4) Det hjelper ikke at han har "pakka" så lenge det mangler dette NOE.. !

5) Det er dette NOE jeg må lete etter.. (SAMMEN med den fine pakken.. :biggrin: )

Neste mann vær så god.. !! :biggrin::ler: :gjeiper:

Du bør helst ikke kalle mannfolk for "det" da men ;)

Forresten er det ikke sikkert at den fineste pakken har det fineste innpakningspapiret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør helst ikke kalle mannfolk for "det" da men ;)

Forresten er det ikke sikkert at den fineste pakken har det fineste innpakningspapiret.

UPS!... Sorry.... ! :skratte::sjenert:

Er det mulig å få litt av alt?

Et litt fint innpakningspapir og en ganske fin pakke? :gave:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...