Gjest AnonymBruker Skrevet 25. juli 2010 #1 Del Skrevet 25. juli 2010 Må poste denne som anonym da jeg synes det er litt pinlig. Har vært på 2 dater med en kar. Kjempekoselig på alle måter og med en "pakke" som jeg kan falle for. Praten flyter lett og alt er greit. Kjemi og greier. Men.. Er liksom ikke tiltrukket av utseende til karen... Er ikke det at jeg må ha en kjekkas, men har liksom hengt meg opp i at jeg ikke synes han er så pen. Vet at sånt kan komme og at det er det indre som teller, men henger meg opp i det likevel. Flott kropp og alt, men noe med ansiktet som bare ... ja,.. ikke stemmer? Er det overfladisk eller??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest navnelapp Skrevet 25. juli 2010 #2 Del Skrevet 25. juli 2010 Du skal jo sitte overfor det ansiktet i ganske mange år, du bør på eit eller anna tidspunkt byrje å like det, iallfall. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Snasen Skrevet 25. juli 2010 #3 Del Skrevet 25. juli 2010 Er det overfladisk eller??? Nei? Du må da tenne på han og like utseendet og. Det er ikke alt, men det betyr noe. Move on. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. juli 2010 #4 Del Skrevet 25. juli 2010 Men kanskje det kommer?? :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Snasen Skrevet 26. juli 2010 #5 Del Skrevet 26. juli 2010 Men kanskje det kommer?? :gjeiper: Er du ts? Ja, kan vel være... Se det ann litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. juli 2010 #6 Del Skrevet 26. juli 2010 Er du ts? Ja, kan vel være... Se det ann litt. Ja jeg var TS Ble søren meg liggende våken i flere timer i går og gruble på dette. Har en dårlig magefølelse eller hva det er... Har hengt meg opp i dette med utseende og at jeg ikke kommer til å være stolt når jeg tar med han rundt.. Det er ikke noe koselig det vel.. Æsj! Når blir jeg egentlig fornøyd, og kommer jeg til å møte andre som har alle de andre fine kvalitetene hans?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 26. juli 2010 #7 Del Skrevet 26. juli 2010 Ja jeg var TS Ble søren meg liggende våken i flere timer i går og gruble på dette. Har en dårlig magefølelse eller hva det er... Har hengt meg opp i dette med utseende og at jeg ikke kommer til å være stolt når jeg tar med han rundt.. Det er ikke noe koselig det vel.. Æsj! Når blir jeg egentlig fornøyd, og kommer jeg til å møte andre som har alle de andre fine kvalitetene hans?? Det å være stolt av å vise frem sin partner for andre er bare tull. Hva andre måtte mene, har null betydning. Men hvis ikke DU selv finner personen attraktiv, så er det selvfølgelig et alvorlig problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 26. juli 2010 #8 Del Skrevet 26. juli 2010 Det kan hende det kommer. Men min erfaring er at det kanskje betyr noe når magefølelsen din sier det den gjør. Eller kanskje gi han en sjanse til og gå på en date til. Bare du kan vite hva du vil gjøre. Tror du ikke at du kommer til å bli tiltrukket av han, så er det best å la være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. juli 2010 #9 Del Skrevet 26. juli 2010 Jeg fulgte magefølelsen jeg. Dumpa han. Og nå har jeg verdens dårligste samvittighet. Han var jo en flott fyr.. på mange måter - det bare føltes ikke riktig liksom. Men tenk om jeg angrer.. Uff.. Får liksom vondt av han. Har fått så mange koselige meldinger og han virker interessert og han hadde bare gode sider... Er visst første gang jeg har dumpet noen.. Og jeg er over 30. TS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruBeist Skrevet 26. juli 2010 #10 Del Skrevet 26. juli 2010 Det finnes da viktigere ting i et forhold enn utseende. Jeg vil heller være sammen med en person som har litt vett i skallen, enn et glansbilde. Men for all del, om du følte det var noe som ikke stemte, så må du gjøre det du følte rett for deg. Som sagt tidligere her, så bør man tenne på partneren sin, og folk har jo forskjellig tenningsmønster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. juli 2010 #11 Del Skrevet 26. juli 2010 Enig med deg Frubeist. Trenger ikke noe glansbilde jeg heller. Men som du sier.... noe stemte ikke. Vet ikke nå om jeg burde ha gitt det mer tid... 2 dater er kanskje lite? Men jeg vil ikke vente på at jeg liksom har vent meg til han heller? Har ikke bare vært sammen med glasbilder før heller, men de har vært i en litt annen league enn denne. Det er ikke det heller liksom... Lurer på om han var for harry liksom.... Æsj... så vanskelig!! TS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. juli 2010 #12 Del Skrevet 26. juli 2010 Du skulle ikke vært på et par dater til da? Var hele han harry? I så fall er jeg enig, man bør "matche" litt i stil. Av egen erfaring er jeg rimelig kritisk når jeg møter nye menn, nesten sånn at jeg leter etter feil. Syntes ikke sistemann var kjekk da jeg møtte han de første gangene, ville aldri lagt merke til han ute på byen. Brukte endel tid på å fundere på om han var "kjekk nok". Men siden alt det andre stemte fortsatte jeg å treffe han og etterhvert ble jeg mer og mer sikker på at dette kunne være mannen for meg, han ble kjekk i mine øyne. Men han bør selvfølgelig være i samme "liga" som deg og det må være noe ved ansiktet du liker ellers tror jeg det kan bli vanskelig. F.eks et pent smil eller pene øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krill Skrevet 27. juli 2010 #13 Del Skrevet 27. juli 2010 Det var litt hele han tror jeg.. Og føler meg litt stygg når jeg sier det. Men som du sier, man må være matche litt. Kunne sikkert ha blitt glad i han og likt det han hadde å tilby, men jeg føler jeg må ha noen jeg kan se litt opp til å være stolt av å vise fram. Jeg håper virkelig jeg finner det en gang og at han har noen av de egenskapene jeg fant i denne her karen. (lurer selvfølgelig på om jeg har gått glipp av min livs sjanse, men når magen prøver å si noe, så tror jeg jeg må lytte... ) :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 27. juli 2010 #14 Del Skrevet 27. juli 2010 Det var litt hele han tror jeg.. Og føler meg litt stygg når jeg sier det. Men som du sier, man må være matche litt. Kunne sikkert ha blitt glad i han og likt det han hadde å tilby, men jeg føler jeg må ha noen jeg kan se litt opp til å være stolt av å vise fram. Jeg håper virkelig jeg finner det en gang og at han har noen av de egenskapene jeg fant i denne her karen. (lurer selvfølgelig på om jeg har gått glipp av min livs sjanse, men når magen prøver å si noe, så tror jeg jeg må lytte... ) :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krill Skrevet 27. juli 2010 #15 Del Skrevet 27. juli 2010 Og plutselig var ikke lille Krill anonym lenger.... hahaha :ler: :fnise: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 27. juli 2010 #16 Del Skrevet 27. juli 2010 Og plutselig var ikke lille Krill anonym lenger.... hahaha :ler: :fnise: Uffda! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 27. juli 2010 #17 Del Skrevet 27. juli 2010 Det var litt hele han tror jeg.. Og føler meg litt stygg når jeg sier det. Men som du sier, man må være matche litt. Kunne sikkert ha blitt glad i han og likt det han hadde å tilby, men jeg føler jeg må ha noen jeg kan se litt opp til å være stolt av å vise fram. Jeg håper virkelig jeg finner det en gang og at han har noen av de egenskapene jeg fant i denne her karen. (lurer selvfølgelig på om jeg har gått glipp av min livs sjanse, men når magen prøver å si noe, så tror jeg jeg må lytte... ) :gjeiper: Jeg begriper fortsatt ikke dette tullet med å være stolt av å vise ham frem. Poenget er at man skal være fornøyd selv. Det er derimot viktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krill Skrevet 27. juli 2010 #18 Del Skrevet 27. juli 2010 Jeg begriper fortsatt ikke dette tullet med å være stolt av å vise ham frem. Poenget er at man skal være fornøyd selv. Det er derimot viktig. Det er en av samme sak egentlig det. Var jo ikke fornøyd selv... :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 27. juli 2010 #19 Del Skrevet 27. juli 2010 Det er en av samme sak egentlig det. Var jo ikke fornøyd selv... :gjeiper: Nei, det er egentlig ikke samme sak som jeg ser det. Det at du er fornøyd selv, har ingenting med hva andre måtte mene om samme sak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Prøvekandidat Skrevet 27. juli 2010 #20 Del Skrevet 27. juli 2010 Jeg begriper fortsatt ikke dette tullet med å være stolt av å vise ham frem. Poenget er at man skal være fornøyd selv. Det er derimot viktig. Hvorfor ikke være stolt (eller glad for) av å vise fram at du har funnet en du bryr deg om, det betyr ikke at man er avhengig av andres applaus for valget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå