Gå til innhold

Stygg under mensen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg harlest at kvinner gir fra seg en lukt eller noe som gjør at menn finner oss mer tiltrekkende enn ellers, ubevisst :jepp:

haha, kanskje ikke akkurat hva du mente, men jeg kan noen ganger lukte når ei jente har mensen uten å ha vasket seg grundig nok .. Så håper det er en annen lukt som gjør oss mer tiltrekkende for mennene :fnise:

Videoannonse
Annonse
Gjest Pucifer
Skrevet

Hvordan vet du om jenta ikke har vasket seg grundig nok?

Jeg sliter veldig med lukt under menstruasjonen, har en ganske trøblete mensen, men jeg vasker meg svært så grundig likevel.

Gjest Noevik
Skrevet

haha, kanskje ikke akkurat hva du mente, men jeg kan noen ganger lukte når ei jente har mensen uten å ha vasket seg grundig nok .. Så håper det er en annen lukt som gjør oss mer tiltrekkende for mennene :fnise:

:fnise:

Gjest Grimmur
Skrevet

Det er lett for menn å lukte at en ung kvinne har mensen. Middelaldrende kvinner lukter derimot mens (eller noe sånt) hele tiden, så der er det litt mer vanskelig å skille. Dette har ingenting med vasking/renslighet å gjøre, forøvrig.

Kvinner er uattraktive når de har mensen hvis de kler seg i den styggeste gråeste tjukkeste joggebuksa de har (evt. onepiece), og ikke steller seg mer enn man bør. Og det er, etter hva jeg har sett, ganske vanlig blant norske kvinner.

Kvinner som har mensen og ikke forfaller helt mens det pågår er forøvrig mer attraktive enn vanlig for menn. Da snakker jeg av egen erfaring. Men jeg er ikke noen stor fan av å kjøre brannbil.

Så svaret på dette spørsmålet ligger hos hver enkelt, i min mening.

Skrevet (endret)

Hvordan vet du om jenta ikke har vasket seg grundig nok?

Jeg sliter veldig med lukt under menstruasjonen, har en ganske trøblete mensen, men jeg vasker meg svært så grundig likevel.

Mente ikke at dårlig hygiene er den eneste grunnen til at det lukter av mange jenter under mensen. Noen lukter jo sterkere enn andre, selvom de vasker seg daglig.

Men det at man ikke vasker seg er jo med på å forsterke lukten.

Syns forresten det lukter mer når man har bind, enn når man bruker tampong. Men det sier seg vel kanskje selv :b

Edit:

Og om det å føle seg styggere under mensen; jeg merker at jeg sover dårligere pg stresser litt mer da jeg har det. Noe som igjen er dårlig for huden, humøret og alt. Noen ganger sover jeg bare 5-6 timer om natten, og føler meg helt jævlig dagen etter. I tillegg til mensen da selvfølgelig :kjefte:

Endret av sophiaM
Gjest virvelvind
Skrevet

Jeg får vel litt mer uren hud, men jeg vil ikke si at jeg føler meg uatraktiv når jeg har mensen. Jeg går i de samme klærne, fikser håret på samme måte og ser vel egentlig stort sett ut som jeg gjør ellers. Riktignok blir jeg litt mer hårsår, men jeg prøver å tenke at det bare er syklusen min som tuller med hodet mitt og forsøker å holde det dårlige humøret mitt for meg selv :fnise:

Skrevet

Jeg tror det er sant, det stemmer ihvertfall på meg :fnise:

Får kviser, gusten hud og håret blir fett mye fortere enn det pleier.. Menmen:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...