Gå til innhold

Stygg under mensen?

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg leste i ett blad at kvinner blir mindre atraktive under mens!Føler du deg sånn?

Jeg gjør det

-Er sikkelig nervevrak klikker for alt.Alt irriterer meg hvertfall uka før mens.Holdt på å klikke på en gutt som stod på skatebored på togstasjonen og laget masse bråk(kokte inni meg) :skratte:.

-Får en del urenheter og føler meg slappre i øynene.

-spiser mye

-føler meg oppblåst

-ser sur ut(er sur)

Vel håper ikke jeg er den eneste:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får bestandig en kvise - det slår aldri feil. Dessuten blir jeg oppblåst, må tisse hver halvtime og blir relativt ustabil, hehe :)

Jeg legger også merke til at uansett hvor mye og hvor ofte jeg spiser føler jeg meg alltid tom i magen - det er helt snodig.

Gjest lolita___
Skrevet

Samma her :)Selvom jeg bruker tampong så kan man liksom ikke glemme at man har mensen.Hormonene blir helt crazy:)Jeg har også sikkelig hodepine den første dagen oppi alt det andre.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser nok ikke så for jævlig ut - litt gusten hud og deppa/irritert uttrykk i ansiktet - men selv synes jeg ofte jeg ser helt grusom ut under mensen.

Gjest scorpius
Skrevet

Jeg har aldri følt at jeg forandrer meg så særlig under menstrusjonen...

Det eneste er smertene som er så store og påvirker humøret mitt, og gjør

meg fysisk dårlig.

Gjest Gjest
Skrevet

Ja. Fett hår, kviser, tre kilo opp og vassent fjes. Lekkert. I tillegg blir jeg kona til Dr Jekyll&Mr Hyde. Og bor i et bøttekott en uke før.

*Gnarv*

Skrevet

Vel håper ikke jeg er den eneste:)

hehehe.. du er helt klart ikke alene nei. ;)

jeg vet ikke om andre legger så mye merke til forskjellen, men jeg gjør det helt klart.... både inni og uttapå! :ler:

føler meg feit, magen blir oppblåst og jeg får mer vann i kroppen... ergo får jeg jo da selvsagt "bekreftet" at jeg er feit, for jeg veier litt mer en vanlig, og om jeg måler livvidden (noe man SELVSAGT gjør når man helst bare bør la være), så har jeg blitt større også.. og det kommer jo selvsagt av at jeg i løpet av en dag eller to har blit feit,... det er helt naturlig!!! :sukk::ler:

og den der skjelle ut gutter som lager bråk... :skratte:

jeg er helt fæl uka for mensen... vet ikke hva det er med unge gutter i den uka, men de går meg altså så vanvittig på nervene at jeg nesten klikker i vinkel bare noen av dem åpner kjeften i nærheten av meg... :fnise:

heldigvis roer det seg så fort jeg nærmer meg slutten av mensen.

men det er litt komisk, jeg er i starten av pms-perioden min akkurat nå. Fulgte ikke helt med, men tok meg selv i å være skikkelig moody, og jeg mener SÆÆÆÆÆRT moody!!! :ler:

Jeg lurte på hva i pokker som skjedde, så jeg måtte ut på badet og sjekke hvor jeg lå an i syklusen min.... får mensen om en liten uke ser det ut soml... og det kan jo kjennes riktig.. :ler:

Det hjelper å vite hva det er da, le litt av det og vite at det går over, snart. Ikke drepe noen denne uka, det er ikke deres feil at jeg får mensen snart.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

JAvisstjavisst jeg blir et monster ca en uke før, og får urenheter i huden. En følelsemessig utblåsning må til, med gjerne grining og sjokoladespising..Noen dager etter sitter jeg der alltid like forvirret og tenker hva i alle dager syter jeg sånn for. Er rar. :(

Skrevet

Jeg føler meg i alle fall som jeg har ballong mage og at alle ser på meg og tror jeg er høygravid. Får uren hud også :P

Jeg blir ikke så sur, men syns forferdelig synd på meg selv, og tar meg nær av hver minste lille ting. Huff, så sjarmerende!!

Skrevet

Jeg får veldig fet hud når jeg har mensen - grusomt irriterende. I tillegg til gravidmage (ser virkelig ut som om jeg er flere mnd på vei) og slapt hår. Jeg svetter også litt mer i et par dager, så føler meg skikkelig ekkel da. Pleier låse meg inne med en film eller fem til det går over :gjeiper:

Skrevet

Jeg har ikke pms, (takk, Gud!)men så har jeg også veldig svake og kortvarige menstruasjoner. Syklusen min er på 35 dager (fra siste til første dag) og jeg blør maks i 5 dager, og da nesten ingenting den siste dagen.

Har pms noe sammenheng med hvor kraftig menstruasjon man har mon tro? Altså jo kraftigere menstrusjon dess kraftigerer pms og vice verca?

Skrevet

Har pms noe sammenheng med hvor kraftig menstruasjon man har mon tro? Altså jo kraftigere menstrusjon dess kraftigerer pms og vice verca?

neppe, ihvertfall passer ikke det på meg. :)

Jeg kan være så premenstruell du får oss, og likevel har jeg aldri mensen mer en 4, maks 5 dager, siste dagen blør jeg egentlig ikke, bare spotting. Har ikke kraftig mens når jeg har den heller, blør altså ikke mye. Har dog gjerne litt smerter den/de første dagen/e.

Gjest Emera
Skrevet

neppe, ihvertfall passer ikke det på meg. :)

Jeg kan være så premenstruell du får oss, og likevel har jeg aldri mensen mer en 4, maks 5 dager, siste dagen blør jeg egentlig ikke, bare spotting. Har ikke kraftig mens når jeg har den heller, blør altså ikke mye. Har dog gjerne litt smerter den/de første dagen/e.

+ 1 (er det ikke sånn man skriver "enig" nå for tiden..? ;) )

Jeg har korte mentruasjoner selv, blør ikke spesielt mye og ikke lenger enn tre-fire dager. Men jeg kan stå foran speiliet og "se" at jeg vokser meg feit i dagene før mens. Merkelige greier, virkeligheten er jo ikke sånn. Og det går jo heller ikke an å bli feit på et par dager. Nei, jeg liker virkelig ikke synet av meg selv i de dagene. Når mensen bare bryter ut går det fort over, og jeg blir meg selv igjen.

Skrevet

Jeg får en bulk en eller annen plass i fjeset som blir der i en dag, og blir sint og lei! føler meg ikke direkte stygg, men ikke helt i slaget.

Skrevet

Uff! Får litt verre hud, men tror jeg er superfeit og stygg hver eneste gang. At jeg ikke lærer. Men det er liksom så veldig overbevisende i hodet alltid. :)

Har nok litt ekstra vann i kroppen, men ikke slik at jeg ser ut som den blimpen jeg faktisk ser i speilet...Hersens greier!!

Skrevet

JAvisstjavisst jeg blir et monster ca en uke før, og får urenheter i huden. En følelsemessig utblåsning må til, med gjerne grining og sjokoladespising..Noen dager etter sitter jeg der alltid like forvirret og tenker hva i alle dager syter jeg sånn for. Er rar. :(

akkurat sånn blir jeg også i tillegg til oppblåst, fryktelige mens-smerter (ibux er min venn!) og får sjokoladesug ++ og når den hormon perioden er over (som er uka før mens kommer) sitter jeg og tenker hva i h*****e var det som gikk av meg, og må unnskylde eventuelle uskyldige folk som fikk oppleve moodzillaet meg :lete:

Skrevet

Får ALLTID noen kviser på haka noen dager før jeg får mensen, da vet jeg at den er på vei. For det skjer hver gang!

Noen ganger er jeg også veldig følelsesvrak, og kan ligge i sengs og grine over alt det "jævlige" i livet mitt .. hele natta

Huff, mensen er noe dritt -.-

Skrevet

Føler meg helt jævlig! Feit og ekkel, konstant møkkete. Og i tillegg til alt er jeg synkronisert med FHM! ARG! Skal sende dem et brev å be dem om å gi ut bladet en uke før ;)

Gjest Noevik
Skrevet

Uka før føler jeg meg helt j*vlig. Får kviser, føler meg tykk og blir irritabel uten grunn. Det verste er at jeg ALLTID glemmer at det er den kommende tante rød som gjør meg slik, så jeg går rundt og tror jeg er deprimert en gang i måneden :fnise: Jeg har det derimot allright når jeg først har fått mensen, foruten litt smerter. Jeg tar meg gang på gang i å glemme at jeg har den siden jeg går med tampong :gjeiper:

Jeg harlest at kvinner gir fra seg en lukt eller noe som gjør at menn finner oss mer tiltrekkende enn ellers, ubevisst :jepp:

Gjest Noevik
Skrevet

Uka før føler jeg meg helt j*vlig. Får kviser, føler meg tykk og blir irritabel uten grunn. Det verste er at jeg ALLTID glemmer at det er den kommende tante rød som gjør meg slik, så jeg går rundt og tror jeg er deprimert en gang i måneden :fnise: Jeg har det derimot allright når jeg først har fått mensen, foruten litt smerter. Jeg tar meg gang på gang i å glemme at jeg har den siden jeg går med tampong :gjeiper:

Jeg harlest at kvinner gir fra seg en lukt eller noe som gjør at menn finner oss mer tiltrekkende enn ellers, ubevisst :jepp:

Første dagen med mensen kjøper jeg forresten en svær sjokolade og synes synd på meg selv hihi. Go`unnskyldning ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...