Gå til innhold

Tilnærmet perfekt partner, men manglende munnsex

Gjest anonym

Ville du beholdt en tilnærmet perfekt partner som ikke ville slikke deg?  

1 stemme

1. 1. Ville du beholdt en tilnærmet perfekt partner som ikke ville slikke deg?

• Ja!
      19
    • Nei...
      5
    • Usikker
      4

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva ville du gjort hvis du hadde en mann/samboer/kjæreste som var drømmemannen, bortsett fra at han ikke likte å slikke deg?

Da hadde han kanskje ikke vært drømmemannen....???? :-?

Suzy :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope.

Sex er 50% av et forhold og fungerer det ikke tilfredsstillende, er det ingen vits i å holde på mannen.

Gjør han ikke sitt i senga, er han heller ikke perfekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så å slikke er ALT som teller for å ha det bra sexuelt... hihi... bra...

Sa da ikke det, men ser liksom for meg han som er sånn halvveis nede og plutselig setter seg opp i senga og utbryter; "NEI! Suge gjør jeg ikke!"...

Mulig det hadde ødelagt stemningen litt for meg :roll:

Forøvrig godt å høre at du har ferdigheter Lasse :sjarmor:

Suz :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke si det hadde bekymret meg særlig nei...

Hvis samlivet i hverdagen fungerer med regninger, fordeling av husarbeid, ha det morsomt sammen, gi hverandre noe hver dag, ha god sex, elske hverandre, sette pris på hverandre - og så gi opp alt det for munnsex?

Aldri i verden!

Hvor mange "perfekte" typer tror du det finnes der ute? Som elsker deg for den du er, setter pris på deg, elsker deg når du gråter, gir deg herlige orgasmer, støtter deg, ler sammen med deg, overrasker deg med det meste, gir deg alt av livet sitt?

Ikke veldig mange, kan jeg fortelle deg.

Men hvis munnsex betyr så mye, er du neppe hans "tilnærmet perfekte dame"...? Men vi har alle ulike prioriteringer, det er klart. Og enhver får jo avklare hva som er viktigst i sitt liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel....da må han ha vært definisjonen på perfeksjon ellers da.....Men, for å være ærlig.....Akkurat oralsex, som bare er såååå deilig da....Tror kanskje rett og slett jeg aldri hadde dumpet borti en mann som ikke hadde likt d....Jeg regner jo m at han selv ville hatt oralsex; finnes d overhodet en mann som ikke vil ha det da.....Nei, tanken blir litt absurd for meg, rett og slett! D store, store flertallet syns jo d er kjempedeilig å slikke jenta si til orgasme.....D blir helt klart noe som mangler ja....Mange jenter klarer jo ikke å få orgasme annet enn v slikking heller........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er viktig at det skal fungere også seksuelt, men det kan kompenseres på andre måter en munnsex.

Hadde kjæresten min (som jeg ser på som tilnærmet perfekt :sjarmor: ) ikke hadde ønsket å slikke meg, så har vi så mye annet som tilsier at han er "tilnærmet perfekt", så da hadde vi heller fått funnet på noe annet han kunne gjøre for den "lille ekstra" for meg.

Så, mitt svar: hadde aldri i verden droppet en tilnærmet perfekt partner kun pga manglende munnsex. Aldri dersom det var kun det som manglet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

For å snu litt på det :roll: Jeg hadde en kortere affære med en som ikke likte å bli sugd :o (heter det det, høres jo helt psykt ut?!?!?!) Det funka ikke for min del. Jeg har et enormt suttebehov :oops: og BJ's er noe av det gøyeste jeg vet. Ergo må jeg ha en som liker det. :enig: (nå snakker jeg kun seksuelt her, kun det altså, jeg er jo ikke helt shallow :lol: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt på linje m deg her, Glammy! Syns oral-sex er en såååå viktig del av sex-livet, at jeg hadde blitt seende sånn ut :o :roll: hvis han IKKE ville at jeg skulle gi han en BJ. Elsker jo å gjøre d, like mye som jeg elsker å få oral-sex! En sånn partner hadde nok ikke vært tilnærmet perfekt etter mine begreper......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Er helt på linje m deg her' date=' Glammy! Syns oral-sex er en såååå viktig del av sex-livet, at jeg hadde blitt seende sånn ut :o :roll: hvis han IKKE ville at jeg skulle gi han en BJ. Elsker jo å gjøre d, like mye som jeg elsker å få oral-sex! En sånn partner hadde nok ikke vært tilnærmet perfekt etter mine begreper......[/quote']

:o Voldsomt så enige og vel forlikte vi var idag da :ler: Må være fordi Matta glimrer med sitt fravær :wink: Fint lite igjen å krangle om da, syns jeg 8)

Men, ja, er ikke sexen bra, er ikke forholdet bra, og for meg er det orale viktig, og det må kunne gies og nytes på lik linje av begge :roll: sukk! dette blir mye sånn på en mandag. Hvor blir det av lista til Suz?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har du ramla ut igjen Glammy!!! :trøste:

Men unødvendig nok så nevner jeg at jeg er enig med de to siste talere!!!

Suzy :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For å si d sånn, så vet du selv best hva som er viktigst for deg! Antar at du skrev om d her bare for å lodde stemningen, og her har du jo fått mange forskjellige tilbakespill, men bare du selv vet jo hva du føler rundt dette……’problemet’????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SELVSAGT beholder jeg ham!

(Og det mener nok min samboer også, ellers hadde han droppet meg allerede før vi ble sammen... )

Et godt sexliv er viktig, men det er da mange måter å ha det godt på....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...