Gå til innhold

Slanketabletter på resept

Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker

Jeg vil bare spørre om andre her på forumet får problemer av å bruke slankepiller fra legen. Jeg opplevde i dag at jeg fes, men det rant i hele trusen min. Så jeg kommer aldri til å gjøre det igjen. Jeg kastet alt i vaskemaskinen og tok meg en grundig dusj. Selv om det er olje og ikke bæsj, så blir det bare for ekkelt. Jeg kommer aldri til å fise igjen uten å være på do.

Men ok, jeg vil bare ned i vekt og lurer på om noen klarer å bruke disse tablettene mens de jobber eller noe. For jeg bruker dem nå siden jeg ikke jobber. Hadde aldri klart å gå på jobb på denne måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det høres ut som du har fått i deg for mye fett. De pillene fungerer sånn at du ikke merker noe til dem så lenge du spiser mager mat, men så snart du for eksempel har fløte på jordbærene må du løpe på do. Selvfølgelig kan du jobbe, bare tenk over hva du spiser. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

xenical ja, det er ikke mange jeg har hørt om som har noe positivt å si om den medisinen med mindre de lever på en knekkebrød og agurkdiett.

kjenner til en del som har brukt den og problemet var at selv med nedskjæring av fettinnhold i mat så fortsatte "oljen" å flyte uten stans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...