Joplaya Skrevet 28. september 2003 #1 Del Skrevet 28. september 2003 Leste dette innlegget http://www.dinbaby.com/public/object/debat...nnleggId=984435 Står at om en må betale fordi en har kjøpt for mer enn 200 kan man fakse kvitteringen til strawberrynet og få beløpet refundert. Stemmer dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 29. september 2003 #2 Del Skrevet 29. september 2003 :o så tøft! Stemmer dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elze Skrevet 29. september 2003 #3 Del Skrevet 29. september 2003 Jeg fikk ikke åpnet den linken, men på Strawberrynets sider står det følgende: "Taxes and Duties We currently regularly ship to customers in over 100 countries worldwide. The majority of countries, particularly U.S.A., Australia, Japan, Korea, do not charge customs duty on small packages dispatched by air post. Overall the world is moving towards free trade and we hope and anticipate this trend will continue and accelerate. For the current time, we will endeavour to assist and cover in cases where duty is charged to the customers in some European countries, but we emphasize this is on a goodwill, not on an obligation basis." Hadde vært fint å høre om noen har hatt suksess med dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ursula Skrevet 6. oktober 2003 #4 Del Skrevet 6. oktober 2003 Jeg fikk nettopp brev om fortolling av en pakke fra strawberrynet. Jeg sendte dem derfor en mail og spurte om dette, og fikk dette svaret: Dear XXX, Thank you for your e-mail dated 4 October 2003. Please collect the package and e-mail a scan of the customs receipt, or fax it to us at 852 25910301. After we have received your receipt, we will reimburse the amount charged by crediting your credit card. Please remember to include your order number on the e-mail or fax to avoid any delay in processing of your reimbursement. We are sorry for the inconvenience and look forward to receiving a copy of the receipt. Yours sincerely, James Chan Customer Service Manager www.Strawberrynet.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 6. oktober 2003 #5 Del Skrevet 6. oktober 2003 Dermed frister det faktisk ENDA mer å bestille derfra, etterhvert! (Etterhvert=når økonomien tillater at jeg kan bruke penger på slike produkter igjen...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 6. oktober 2003 #6 Del Skrevet 6. oktober 2003 første gangen jeg er inne på den siden, men herregud så farlig den er!!!!! ser pengene flyyyr nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ida- Skrevet 6. oktober 2003 #7 Del Skrevet 6. oktober 2003 Nei er det sant, får man de virkelig tilbake. Da burde jeg kanskje gi dem en sjanse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ursula Skrevet 6. oktober 2003 #8 Del Skrevet 6. oktober 2003 Men så kom jeg på at fortollingsbrevet står jo på norsk, klart jeg kan faxe det til dem, men jeg sendte en mail og spurte om det var ok...regner forsåvidt ikke med at de forstår norsk sånn helt uten videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ursula Skrevet 7. oktober 2003 #9 Del Skrevet 7. oktober 2003 Det var ikke noe problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baby Skrevet 7. oktober 2003 #10 Del Skrevet 7. oktober 2003 Jeg sendte mail i går og fikk beskjed om at pengene ble satt over alt i dag. Snakk om service!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 7. oktober 2003 Forfatter #11 Del Skrevet 7. oktober 2003 Dette var jo bare utrolig bra :D Ikke rart de skriver ned varen på verdien - de sparer jo penger på det selv også hvis de skal punge ut med penger hver gang noen må fortolle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå