Gå til innhold

Silikonpupper


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Ser det er lenge siden du skrev. Jeg tok også 350 i hver, men lurer på hvilken str du endte opp med. Jeg tok mine for to uker siden,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg la og inn 375 g for litt over 1 år siden. Bak muskelen. Hadde A fra før. Hadde ønsker om en full D, men endte opp med en full B.. altså, misfornøyd! Har i etterkant lest at det ikke utgjør så mye når protesene legges bak muskelen, som ved foran. Kommer nok til å ta ny op om jeg får råd en gang. Utført ved Colosseum, Stavanger. Dame 40+

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Angående hvordan det blir med jobbing, - så kan du iallefall forvente deg å gå opp i gradene hvis du har en mannlig sjef http://forum.kvinneguiden.no/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/icon_wink.gif

Kvinner med små pupper er jo ufordragelige, og det har jeg alltid sagt, og sier fortsatt; bh-størrelsen er like stor som eierens hjertestørrelse!

Med slike utsagn er det du som ikke har noe hjerte! Folk kan ikke for hvordan de er født. Greit nok at du er en puppemann, men slike barnslige og ufordragelige utsagn kan du spare deg for! Jeg er 16 og lurer veldig på hvor gammel du kan være? Barnslig er du iallefall.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med slike utsagn er det du som ikke har noe hjerte! Folk kan ikke for hvordan de er født. Greit nok at du er en puppemann, men slike barnslige og ufordragelige utsagn kan du spare deg for! Jeg er 16 og lurer veldig på hvor gammel du kan være? Barnslig er du iallefall.

Du klagde nettopp på et innlegg som ble skrevet for fire år siden.. :P

Anonymous poster hash: ac439...64f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har tatt silikon, som har størrelse fra før på puppene??? Jeg bruker størrelse 75c, men jeg syns puppene mine er så flate:( og har veldig lyst på mere volum!!

Anonymous poster hash: 4fd14...dd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...