Gjest AnonymBruker Skrevet 21. juli 2010 #1 Del Skrevet 21. juli 2010 Startet med nuvaringen på første mensdag for 2 uker siden og jeg blør fortsatt....... har altså hatt mensen i 13 dager. Noen som har opplevd lignende da de startet på p-ringen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. juli 2010 #2 Del Skrevet 21. juli 2010 Nix, men jeg skal snart begynne på Nuvaring. Håper ikke det skjer meg! Håper det går over med deg også snart! Har hørt at det er vanlig å "dryppe og blø" litt, i en måneds tid etter at man begynte på P-pilla, så kanskje det er ganske likt med Nuvaringen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. juli 2010 #3 Del Skrevet 21. juli 2010 Nix, men jeg skal snart begynne på Nuvaring. Håper ikke det skjer meg! Håper det går over med deg også snart! Har hørt at det er vanlig å "dryppe og blø" litt, i en måneds tid etter at man begynte på P-pilla, så kanskje det er ganske likt med Nuvaringen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå