Gå til innhold

yasminelle p-piller, mensen

jente94

Anbefalte innlegg

hei !

Jeg går på yasminelle p-piller, og har hoppet over forrige mens. Dette er 1. dag med de hvite pillene, og jeg har ikke fått mensen. Er det vanlig at du ikke får blødninger 1dag med de hvite pillene ..

er litt nervøs for graviditet, ettersom jeg glemte å ta en pille, i den uken jeg hadde utsatt mens, samme dag som jeg hadde sex med typen. suss legene sa at jeg ikke trengte å bekymre meg, for det ikke var økt sjangse for graviditet i mitt tilfelle, men jeg er en sånn som bekymrer meg for alt..Vær så snill å svar !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Jeg går på pillen, og får aldri mensen før den tredje eller fjerde dagen på sukkerpillene. Du trenger nok ikke å bekymre deg. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stapler

Jeg gikk på Yasminelle før vi prøvde å bli gravide og jeg fikk ikke mensen før 3 eller 4 dagen med de hvite tablettene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Jeg går på yasmin, og får ikke mensen før mellom 4/5 og avogtil 6 dag. Så ingen grunn til å uroe deg,. den kommer til slutt.... :)))

Lurer forresten på om å bytte over til yasminelle siden denne er en forbedret versjon av yasmin.. Hvordan er yasminelle?

Jeg er egentlig superfornøyd med yasmin, den holder borte uren hud, gir meg store og runde bryster, og ingen vektøkning. Heller ikke plaget med hodeverk og følsomme utbrud...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har tullet mye med p-pillene mine i det siste. og skal egentlig ha mensen om en uke (da jeg reiser til utlandet over en lengre periode.) kan jeg ta de hvite pillene nå og få mensen med en gang? eller vil det ikke komme noe da? jeg vil veldig gjerne få mensen før jeg drar. en annen ting. hvor lenge kan jeg utsette mensturasjonen min? dersom jeg tar en graviditetstest, og den er negativ, kan jeg da fortsette å utsette uten å uroe meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

morsomt å se hvor lite kunnskap jenter har ang pillene de bruker. man får nemlig ikke mensen i det hele tatt. men pillene lurer kroppen til å TRO at man får det. man får nemlig ikke eggløsning når man går på piller. så blødningene man får en gang i mnd er bare blødninger og ikke mensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...