Gå til innhold

Tommy er BORTE !!!!!!

Gjest Hilde K S

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tommy var en AVATAR og de tar ikke ferie Joplaya !

Da var Tommy rett og slett møkk lei hele avatarjobben sin. Hey, Suzy! Pass godt på Tigern nå så ikke Tommy kommer og henter den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hilde K S

Å hjelp Suzy, det er nok trolig rett det Joplaya sier. Du må passe på nå !

Care, ta deg sammen - du er vakker ! Du vil bare at vi skal si det mange ganger...

Lurven, hva kan jeg si ? Selv om du heter Tommy så er det ingen selvfølge å få leke med musene. Man må gjøre seg fortjent til det vettu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Og tre blinde mus var det eneste han fant - og som han sikkert kom frem til ikke ville stikke av med det første ettersom de ikke vet hvor de skal gå :ler:

Hallo Joplaya!!!!

Det var ikke Tommy som fant musene må du begripe! Det var musene som fant Tommy!!!

Staaaakar Tommy

Tror forresten han kanskje bare er på møte i

Resirkuler Øyeblikkelig Lurvens Pute

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hakeslepp::grine:

Du får engasjere Donpedro til å anlegge sak.

Suzy fanger sikkert de tre blinde musene for deg, og så kan du sette i gang en leteaksjon for å finne igjen Tommy.

Er sikker på at han lever incognito som Spiff i redsel, skrekk og gru :(

Er på saken!! *snike*

Suz :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner en viss konspirasjon her...

Dette tror jeg har skjedd:

Tommy sitter og er forbanna for ett eller annet og vil bli fri. Samtidig savner han Tiger'n noe voldsomt. Han tisker litt med Revetispa og gir henne litt cash (eller kos????). Revetispa går til Hilde K S og sier at Suzy vil være den rette til å fakke Tommy.

Det er her dere går i fellen!!! Pass på!

Tommy sitter bare og venter på Suzy slik at han kan få Tiger'n med seg på livets landevei. Og ingen ville ant noenting om ikke jeg og min praktfulle hjerne hadde sett dette.

Og: Revetispa er virkelig uskyldig oppi alt dette. Hun trengte bare litt peng og litt nærhet hun stakkar og solgte sine venner for å få dette for en stakkars liten stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner en viss konspirasjon her...

Dette tror jeg har skjedd:

Tommy sitter og er forbanna for ett eller annet og vil bli fri. Samtidig savner han Tiger'n noe voldsomt. Han tisker litt med Revetispa og gir henne litt cash (eller kos????). Revetispa går til Hilde K S og sier at Suzy vil være den rette til å fakke Tommy.  

Det er her dere går i fellen!!! Pass på!

Tommy sitter bare og venter på Suzy slik at han kan få Tiger'n med seg på livets landevei. Og ingen ville ant noenting om ikke jeg og min praktfulle hjerne hadde sett dette.

Og: Revetispa er virkelig uskyldig oppi alt dette. Hun trengte bare litt peng og litt nærhet hun stakkar og solgte sine venner for å få dette for en stakkars liten stund.

Du store... :hakeslepp:

Jeg er lurt!!! Dette vil jeg ikke være med på!

*sniker vekk igjen*

Suz :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hilde K S

Bare å legge ut kontonummeret og koden til internett - tilgangen det DP så skal jeg overføre penger jeg.... :sjarmor:

Vi sier takk til Joplayas utmerkede resonnement. Du får en cd i posten.

Tommy ; kom til mamma !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous

Det bare virker sånn...

Er han ikke i ferd med å henrette pusen sin kanskje??

Pass deg Suzy!!!. Lurven vil sikkert skyte Tiger'n også!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...